Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دکتر مصطفوی از مدیران متعهد و ارزشمند صنعت بیمه است و بیمه میهن با تثبیت و استمرار مدیریت ایشان به سرمنزل مقصود خواهد رسید.
به گزارش خبرگزاری آریا ، شرکت بیمه میهن امروز میزبان دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران بود و سران دو مجموعه در دیدارِ صمیمانه، به بحث و تبادل نظر در زمینه مسائل جاری صنعت بیمه پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار که ابراهیم حمیدی رئیس هیأت مدیره بیمه میهن نیز حضور داشت، دکتر سیدمحمد کریمی ضمن تبریک انتصاب دکتر مصطفوی به عنوان مدیر عامل جدید شرکت بیمه میهن، اظهار داشت که این انتخاب برای مجموعه میهن پربرکت و نویدبخش اقدامات ارزشمندی است و سندیکای بیمه گران نیز با قدرت حمایت های لازم را از این مجموعه معظم به عمل خواهد آورد.
دبیر کل سندیکای بیمه گران با تشریح فعالیت های جاری و برنامه های در دست اقدام سندیکای بیمه گران، ارتباط و تعامل با بیمه مرکزی و بدنه صنعت بیمه، نهادها و دستگاه های مختلف را با هدف تبیین اهداف کلان صنعت بیمه و پیگیری مطالبات این صنعت، از اهم برنامه های این دوره سندیکای بیمه گران خواند و از استمرار این همکاریها خبر داد.
دکتر مصطفوی مدیرعامل بیمه میهن نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور گرم دبیرکل سندیکای بیمه گران در بیمه میهن، اقدامات ایشان در بازدید از شرکت های بیمه و تعامل و ارتباط با نهادها و دستگاهای مختلف را سازنده و دلگرم کننده دانست و گفت: حضور دکتر کریمی در رأس سندیکای بیمه گران فصل نوینی از فعالیت های جدی این نهاد صنفی تأثیرگذار گشوده است و این حرکت ها ارزشمند و موجب تقویت همکاری های دوجانبه و نوید بخش آینده ای درخشان برای صنعت بیمه است و بر تداوم این همکاری ها تأکید کرد.
در این نشست صمیمانه، طرفین بر افزایش تعاملات فی مابین در راستای بهبود عملکرد و پیشبرد اهداف و مأموریت های صنعت بیمه تأکید کردند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سندیکای بیمه گران دکتر مصطفوی بیمه میهن صنعت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو

شرکت مدیران خودرو در خصوص حادثه خودرو ایکس ۵۵ پرو توضیحاتی ارائه کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت مدیران خودرو طى اطلاعیه شماره یک خود در خصوص حادثه خودرو ایکس 55 پرو گفته است:

این شرکت به محض اطلاع از حادثه واژگونی خودروی ایکس 55 پرو که در مسیر قم به کاشان دچار سانحه گردید با تشکیل تیم فنی متشکل از واحدهای مختلف برای بررسی صحت و سقم موضوع و اطلاع از اوضاع مصدومین اقدامات لازم را معمول و تیم مذکور را به محل حادثه برای بازدید از خودرو و دلجویی از سرنشینان خودرو به محل گسیل داشته و در کوتاه ترین فرصت ممکن اطلاعات جامعی از کم و کیف این اتفاق را در راستای تنویر افکار عمومی و قاطبه مشتریان محترم که سرمایه اصلی و ماندگار شرکت هستند اطلاع رسانی خواهد کرد.

لذا این شرکت هرگونه حاشیه پردازی و تخریب اعتبار معنوی این شرکت را برنتابیده و به موازات بررسی اتفاق و جلب رضایت مشتری در فرض ثبوت قصور احتمالی در فرایند تولید با جبران مافات، همزمان نسبت به پیگیری حقوقی عوامل آشکار و نهان در بزرگ نمایی آنچه اتفاق افتاده را نیز معمول خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • پراپ تریدینگ: سفری هیجان‌انگیز در دنیای معاملات با سرمایه شرکتی
  • هر شانه تخم مرغ چند؟
  • زندگی سخت است اما مدیرعاملی سخت‌تر!
  • چهار محصول ایران خودرو گران شد
  • سود تلفیقی وبشهر به ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم