Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@12:37:41 GMT

پرداخت معوقات کارگران هفت‌تپه و خلع ید مالک باید اولویت اصلی باشد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۳۰۸۶

پرداخت معوقات کارگران هفت‌تپه و خلع ید مالک باید اولویت اصلی باشد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به مشکلات کارگران نیشکر هفت تپه اظهار داشت: راهکار مسئله کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، خلع ید مدیریت کنونی است و معوقات کارگران این شرکت باید پرداخت شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در دیدار معاونان دفتر معاون اول رئیس جمهور با اشاره به این‌که "خوزستان در خصوص ثروت ملی و منابع طبیعی قابل مقایسه با دیگر استان‌های کشور نیست" اظهار داشت: در این استان امکانات و ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ رو زمینی و زیرزمینی وجود دارد که سبب ایجاد توقع به‌جا در میان مردم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود برخی نابسامانی‌ها در استان افزود: تنها یک غیزانیه نیست بلکه شهرها و روستاهای متعددی در استان خوزستان وجود دارد که باوجود نزدیکی به رودخانه و سدها فاقد آب هستند؛ این مشکلات سبب طمع دشمن می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در سطح استان خوزستان فضایی ایجاد شده که مردم به راحتی مشکلات و دغدغه‌های خود را در فضای مصلی بیان می‌کنند و این مساله از سوء استفاده دشمن جلوگیری می‌کند.

تکلیف واگذاری شرکت نیشکر هفت‌تپه این هفته مشخص می‌شود/ انتقاد از ناتوانی سازمان خصوصی‌سازیدستور"بذرپاش" برای تفحص از واگذاری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپهجلسه ویژه مسئولان خوزستان برای حل مشکلات کارگران نیشکر هفت‌تپه فردا برگزار می‌شود

وی با اشاره به مسئله نیشکر هفت تپه شوش خاطرنشان کرد: واگذاری به بخش خصوصی به معنای عدم نظارت بعداز واگذاری نیست و متاسفانه در بسیاری از موارد نظارت از بین رفته است. واگذاری به بخش خصوصی باید همراه با نظارت انجام شود.

امام جمعه اهواز با تاکید بر عدم تاخیر در پرداخت حقوق به کارگران مجموعه‌های مختلف، ادامه داد: نباید اجازه داد با تاخیر در پرداخت، کارگران دچار مشکل شوند و واقعا کسی یک ماه حقوق او هم عقب بیفتد با مشکل روبه‌رو می‌شود چه برسد به اینکه ماه‌ها پرداخت نشود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با تاکید براینکه راهکار مسئله کشت و صنعت هفت‌تپه شوش، قطع ید مدیریت کنونی و پای کار آمدن مدیریت توانمند است. یکی از اولویت‌های مهم در این زمینه پرداخت معوقات کارگران این شرکت است.

وی با اشاره به معضل کمبود آب در سطح استان اظهار داشت: باید فکری به حال آب آشامیدنی استان به ویژه اهواز کرد. در حاشیه شهر اهواز و مناطقی با حدود 5 دقیقه فاصله تا مرکز شهر شاهد وضعیت نامناسبی هستیم.

انتهای پیام/341/س

R41468/P/S6,57/CT11 بیشتر بخوانید... تجمع کارگران نیشکر هفت تپه روند واگذاری‌ها را در کشور اصلاح کرد بازخوانی چند پرونده‌ بزرگ در قوه قضائیه؛‌ از ثروتمندشدن خواص در بانک سرمایه تا نیشکر تلخ در کام کارگران ۲ جلسه محاکمه مدیرعامل نیشکر هفت‌تپه برگزار شد/ اتهام؛ سردستگی سازمان یافته اخلال در نظام ارزی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تجمع کارگران نیشکر هفت تپه روند واگذاری‌ها را در کشور اصلاح کرد بازخوانی چند پرونده‌ بزرگ در قوه قضائیه؛‌ از ثروتمندشدن خواص در بانک سرمایه تا نیشکر تلخ در کام کارگران ۲ جلسه محاکمه مدیرعامل نیشکر هفت‌تپه برگزار شد/ اتهام؛ سردستگی سازمان یافته اخلال در نظام ارزی پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ ۲ سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ ۳ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد ۴ مدیرکل فرودگاه‌های گلستان در دفتر تسنیم: پروازهای فرودگاه گرگان ۵۰ درصد افزایش یافت ۵ یاسوج| چرا شهرستان کهگیلویه برای پارک علم و فناوری اولویتی ندارد؟ ۶ روزانه ۲۵ تن مرغ در استان قم توزیع می شود ۷ نماینده ولی فقیه در استان اردبیل: دولت ۵۰ کیلومتر از جاده‌های شمال استان اردبیل را ساماندهی کند ۸ امام جمعه ایلام: شور حسینی باید با شعور حسینی توامان باشد مهمترین اخبار استانها روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران / اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند / تاخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم آیت‌الله خاتمی: هیچ‌کس در پی تعطیلی عزاداری‌های محرم نیست / حفظ سلامت عزاداران ‌واجب است ابتکارات هیئات مذهبی خراسان رضوی در آستانه محرم/ از خرید ونتیلاتور تا برپایی ایستگاه‌های نذر سلامت + فیلم‌ واکنش عضو کمیسیون برنامه و بودجه ‌مجلس به اظهارات نوبخت / عجولانه سخن نگویید ‌بازار ‌کالاهای اساسی ‌آشفته است مهمترین اخبار تسنیم گفتگوی تفصیلی تسنیم با کشتی‌آرای/کاهش قیمت طلا به ۱۷۰۰دلار بعد کرونا/ذخیره ۳۰۰تن طلاوسکه در خانه مردم/ماجرای قیمت‌های تلفنی چیست؟ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران / اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند / تاخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم تولیت آستان قدس رضوی: فرهنگ استقامت ‌راهگشای عبور کشور از گذرگاه‌های سخت خواهد بود گزارش// شروع متفاوت سال تحصیلی دانش‌آموزان؛ برای مشکلات چه چاره‌‌ای اندیشیده‌ایم؟! آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی: نباید عزاداری‌های محرم تعطیل شود / برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شوند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارگران نیشکر هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۳۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان در حاشیه بازدید از برخی واحد‌های صنعتی و تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری، گفت: کمیسیون کار و کارگری که با حضور دستگاه‌های مرتبط به‌صورت ماهانه برگزاری جلسات تخصصی دارد به دنبال حل مشکلات کارگران و واحد‌های تولیدی و صنعتی در این شهرستان است.
حسین ولایتی  با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده درزمینه مشکلات شرکت‌های تولیدی و خدماتی،افزود: تنها دو شرکت حدود دو ماه معوقه پرداخت حقوق کارگران خود را دارند و مابقی واحد‌های صنعتی و تولیدی در قوچان پرداخت حقوق کارگران و کارکنانشان را به‌روز و ماهیانه انجام می‌دهند و مشکل دیگری در حوزه کار و کارگری در سطح شهرستان وجود ندارد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان گفت: موضوعات و مباحث دیگری درزمینه درخواست‌ها و مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی هم موردبررسی قرار می‌گیرد که عمده آن به پرداخت تسهیلات، نبود نقدینگی و بدهی به تأمین اجتماعی، مالیات و دارایی و شرکت گاز مرتبط است و باید با همکاری و هماهنگی بین دستگاهی این مشکلات نیز مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • واریز پاداش «روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • تصمیم مهم مالک جدید در خصوص علی خطیر |‌ باد به پرچم نکونام می‌وزد
  • نقش برجسته کارگران در جهش تولید
  • پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه کالا در استان بوشهر
  • کدام هزینه های ساختمان بر عهده مالک و کدام بر عهده مستاجر است؟
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است