Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@00:03:16 GMT

مخالفت اسرائیل با فروش جنگنده‌های اف۳۵ به امارات

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۳۲۵۳

مخالفت اسرائیل با فروش جنگنده‌های اف۳۵ به امارات

هاآرتص اعلام کرد کابینه رژیم صهیونیستی از آمریکا خواسته بود تا زمانی که امارات به عادی‌سازی روابط با اسرائیل اقدام نکرده است، واشنگتن جنگنده اف۳۵ به این کشور نفروشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش روزنامه صهیونیستی هاآرتص، مقامات ارشد رژیم صهیونیستی اعلام کردند پیش از عادی‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی، کابینه این رژیم از آمریکا خواسته بود تا زمانی که امارات به عادی‌سازی روابط با اسرائیل اقدام نکرده است، واشنگتن جنگنده اف۳۵ به این کشور نفروشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مقامات ارشد رژیم صهیونیستی اعلام کردند این درخواست کابینه اسرائیل به دلیل نگرانی از مذاکرات مخفیانه واشنگتن با کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس بوده که به فروش تسلیحات نظامی حساس بدون اطلاع مقامات امنیتی اسرائیلی انجام شود.   بر اساس گفته این مقامات، کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس، رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار داده بودند تا مخالفت خود با قرارداد فروش این تسلیحات را متوقف کند.   هاآرتص نوشت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از توافق این رژیم با امارات با فروش تجهیزات با فناوری بالا به امارات موافقت کرده، اما همچنان با فروش جنگنده‌های پیشرفته آمریکایی به این کشور مخالفت کرده است.   بر اساس گزارش هاآرتص، اسرائیل به دنبال آن است که تنها طرفی در خاورمیانه باشد که جنگنده‌های پیشرفته آمریکایی را در اختیار دارد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد

آفتاب‌‌نیوز :

سرلشکر رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: آمریکا و ناتو و سنتکام و رژیم صهیونیستی با ۲۴۰ فروند هواپیمای جنگنده و سامانه‌های متعدد ضد موشکی برای مقابله با پهپاد‌ها و موشک‌های ایران به اسرائیل کمک کردند. 

وی در ادامه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی جرأت نکرد تصاویری از دو پایگاه نظامی نواتیم و شلاخیم را به دنیا نشان بدهد؛ اگر آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها و سنتکام به کمک رژیم صهیونیستی نمی‌آمدند، قطعاً ۸۰ درصد از پرتابه‌های ایران، پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی را درهم می‌کوبیدند.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص)، گفت: نیروی هوافضای سپاه با ۸۰ درصد توان تهاجمی خود آماده بود تا بنابه‌دستور موج‌های بعدی حمله را آغاز کند؛ اما فرماندهان ایران تشخیص دادند که تنبیه رژیم صهیونیستی در همین حد کفایت می‌کند.

منبع: خبرگزاری میزان

دیگر خبرها

  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد؛ نگرانی در کابینه رژیم صهیونیستی
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • مقامات صهیونیست: اسرائیل در جنگ غزه به بن‌بست خورده است
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • هشدار دادگاه لاهه به اسرائیل درباره ارعاب دادگاه و کارکنان
  • تقلای سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت نتانیاهو
  • تقلای سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت مقامات تل آویو