Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی از روحانیون و وعاظ مطرح کشورمان اظهار داشت: با تعطیل شدن جلسات عزاداری سیدالشهدا علیه‌السلام یقینا دشمن به اهداف خود می‌رسد و به آن نقشه‌های شومی‌که داشته است دست پیدا می‌کند.

وی تأکید کرد: در این سالیان اخیر تحقیقات میدانی وسیعی صورت گرفته است و بهترین مسلک برای تغذیه روح، اتصال به اهل‌بیت علیهم‌السلام است به‌ویژه سیدالشهدا علیه‌السلام که این تغذیه روح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  عزای سیدالشهدا باعث می‌شود که بسیاری از مشکلات تاریخی ما، مشکلات جامعه ما و مشکلات فردی ما مرتفع بشود.

وی اظهار داشت: کرونا،  نباید مانع از برگزاری جلسات بشود چون هم دشمن شاد می‌شود هم جامعه ما  از آن آرامش روانی خارج می‌شود. وقتی جلسات عزاداری سیدالشهدا تعطیل شود پیامدها و خساراتی به بار می‌آورد که عرض کردم لذا باید جلسات برگزار شود البته با رعایت دستور العمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی.
این روحانی مطرح گفت: باید از آنهایی که به دنبال تعطیلی عزاداری هستند، سؤالی پرسیده شود که انتقال ویروس آیا فقط از طریق جلسات است؟ کسانی که در وادی اهل‌بیت علیهم‌السلام و وادی دین نیستند اینها چقدر در انتقال این ویروس نقش داشتند؟ شما کنار دریا را ایام تعطیلی غدیر دیدید، در هر مناسبتی دیدید چقدر راه شمال شلوغ است. چرا قرنطینه نکردند چرا ورودی و خروجی شهرها را نبستند؟ به عزای سیدالشهدا می‌رسند اینجا تعصب و غیرت پیدا می‌کنند می‌گویند که باید عزا تعطیل بشود. تعطیلی مجالس عزاداری سیدالشهدا به نفع دشمن است و به ضرر ما، چه از لحاظ تاریخی، چه از لحاظ اجتماعی و چه از لحاظ فردی، لذا باید این جلسات برگزار شود البته همان‌طور که عرض کردم با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی.
مؤمنی افزود: یک نکته‌ای عرض کنم نسبت به پروتکل‌هایی که ستاد ملی مبارزه با کرونا در مورد مراسمات محرم منتشر کردند، اولا اینکه باید جلسات عزاداری به چه صورت و به چه نحوی برگزار شود باید حتما از خبره در این زمینه استفاده می‌شد ولی ظاهرا استفاده نشده است. دوما از بعضی بندهای آن دستورات، مشخص و واضح است کار کارشناسی دقیقی صورت نگرفته است. سوما در هر صورت هر مطلب و دستوری که بدهند چون رهبر معظم انقلاب فرمودند ما هم تمکین می‌کنیم و امتثال می‌کنیم و نظرشان را گوش می‌دهیم و یقینا خلاف آن عمل نخواهیم کرد اما همان طور که عرض شد کاملاً مشخص است که از مطالب و بندهای مطرح شده کار کارشناسی دقیقی انجام نشده است و نیاز به بررسی بیشتر با اهل خبره در این زمینه دارد.
لزوم وحدت برای ناکامی ‌دشمن

منبع: کیهان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هدایت اعتبارات و تسهیلات بانکی و حمایت مورد نیاز از صنایع تبدیلی توسط مسئولین زمینه مشارکت بیشتر مردم در عرصه رونق تولید را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: دشمن با توهم دلسرد نمودن مردم از انقلاب اسلامی تحریم‌های گسترده و ناعادلانه‌ای را وضع و برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد نارضایتی در میان مردم به واسطه مسائل معیشتی است.

امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: تولید محصولات و خدمات مختلف که کشور را از بیگانه بی‌نیاز می‌کند، عبادت مسلم است.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: کارگران و کارفرمایان سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

امام جمعه بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهمان‌نواز، نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد و تلاش‌های مضاعف برای پیشرفت استان چهره یک روحانی مجاهد و مردمی را وی در اذهان مردم ایجاد نموده است.

کد خبر 6089056

دیگر خبرها

  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • رئیس دیوان عالی کشور: حکم پرونده قضایی هشت مهر زاهدان صادر شده است
  • ◄ پیدا کنید خروجی جلسات کمیسیون ایمنی راه ها را !
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت