Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- کارشناس حقوقی فوتبال گفت: اگر نتوانیم در زمان مقرر پول ویلموتس را پرداخت کنیم و اقدامی را برای طرح پرونده در دادگاه CAS انجام ندهیم آثار و تبعات بسیار بدی متوجه فوتبال ایران خواهد شد.

 غلامرضا رفیعی، درباره محکومیت فدراسیون فوتبال ایران به پرداخت حدود ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو به مارک ویلموتس اظهار داشت: در حال حاضر می‌توانیم به دادگاه CAS اعتراض کنیم، اما اگر مسئولان فدراسیون نخواهند چنین کاری را انجام دهند باید ظرف ۳۰ روز مطالبات مارک ویلموتس را پرداخت کرده و این مبلغ را به وی بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر نتوانیم در زمان مقرر پول ویلموتس را پرداخت کنیم و اقدامی را برای طرح پرونده در دادگاه CAS انجام ندهیم آثار و تبعات بسیار بدی متوجه فوتبال ایران خواهد شد. در این حالت کمیته انضباطی فیفا برحسب مورد می‌تواند محرومیت‌های سنگینی برای فدراسیون و فوتبال ایران در نظر بگیرد.

کارشناس حقوقی فوتبال تصریح کرد: شدیدترین محرومیتی که برای فوتبال ایران در نظر گرفته می‌شود محرومیت از حضور در رقابت‌های بین‌المللی خواهد بود. البته تعلیق فدراسیون جزو مواردی نیست که کمیته انضباطی فیفا به آن ورود کند و چنین بحثی متوجه فدراسیون نخواهد شد.

رفیعی درباره اینکه آیا می‌توان به تغییر رأی در دادگاه CAS امیدوار ماند، توضیح داد: حتی اگر امیدوار نباشیم هم وقتی کار به اینجا رسیده باید چنین اقدامی را انجام بدهیم. جنگ اصلی پرونده ما با ویلموتس این بود که چه کسی قرارداد را فسخ کرده است و طبق این رأی به نظر من کمیته تعیین وضعیت فیفا فدراسیون فوتبال را طرف فسخ‌کننده قرارداد شناخته است.

وی افزود: اکنون باید گراندز رأی به دست فدراسیون فوتبال برسد تا بتوان اظهارنظر کارشناسانه و دقیق‌تری درباره رأی فیفا انجام داد، اما با رأی فعلی مشخص شده ویلموتس قرارداد را فسخ نکرده و فدراسیون فوتبال ایران چنین کاری را انجام داده است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فوتبال ایران دادگاه CAS

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۳۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بحث‌های زیادی درباره پاداش اعضای این تیم مطرح شده است.

یکی از موضوعات در این باره اهدای حواله خودرو به اعضای تیم ملی فوتسال است. ماجرای اهدای حواله خودرو به ملی‌پوشان فوتبال سال گذشته حواشی زیادی را حول فدراسیون ایجاد کرد و حالا مسئولان فدراسیون قصد دارند برای فوتسالیست‌ها هم چنین درخواستی بدهند.

احسان اصولی عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال و رییس کمیته فوتسال در گفت و گوی روز دوشنبه خود درباره احتمال اهدای حواله خودرو به فوتسالیست‌های قهرمان ایران گفت:«حواله خودرو را فدراسیون فوتبال نمی‌دهد، اما ‌درخواست آن را پیگیری می‌کنیم. طبق چارچوب تعریف شده بخشی از پاداش اعضای تیم پرداخت شده و بخشی از آن را هم که باقی مانده است، پرداخت خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود