Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون کشتی گفت: ۱۰،۱۲ سال در سالن توفیق بی‌تدبیری شده و صفحه کوهنوردی گذاشتند، تهویه هوا انجام نمی‌شود که خواهش کردم پیگیری کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا دبیر در مراسم افتتاح سالن جهانبخت توفیق گفت: سلطانی‌فر هم قرار بود در این مراسم حضور داشته باشد اما در هیئت دولت مسئله مهمی پیش آمده و نتوانست بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالن توفیق شناسنامه کشتی است. در این سالن همه بزرگان کشتی یا تمرین کردند یا شاگردان خود را تمرین دادند. منصور برزگر همیشه اینجا بود، بنا از  اینجا محمد بنا شد، طالقانی او را آورد و اینجا تمرین داد و بعد سرمربی تیم ملی شد.

وی افزود: روز اولی که به خانه کششتی آمدم فقط از بچه‌ها عذرخواهی کردم، از تیم ملی نوجوانان، آدم بچه خودش را نمی‌گذاشت انجا تمرین کند. 10،12 سال اینجا بی‌تدبیری شده و صفحه کوهنوردی در اینجا گذاشتند، تهویه هوا انجام نمی‌شود. 31 شهریور به ما قول دادند اینجا را تخلیه می‌کنند که خواهش کردم پیگیری کنند.

دبیر تاکید کرد: این سالن مرکز قهرمانی فدراسیون کشتی خواهد شد. بنا و سوریان با مربیان‌شان، روزهای فرد فرنگی‌‌کاران را اینجا تمرین می‌دهند. کاوه و یکسری از مربیان جوان هم روزهای زوج تمرین می‌دهند. پیشکسوتان هم هفته‌ای یکی دو جلسه اینجا تمرین می‌کنند. از صالحی امیری و مهدی علی‌نژاد به خاطر حمایت از کشتی  تشکر ویژه‌ای‌ می‌کنم.

رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: در مورد عکس‌های قهرمانان المپیک که اینجا نصب شده هم باید بگویم که مرحوم توفیق قبل از انقلاب مهندس بود و این واقعا نوبر است که قهرمان مدال آور ما مهندس بوده.

دبیر همچنین در پایان به مرحوم محمد نوایی اشاره کرد که سال‌ها در این سالن کشتی‌گیران را تمرین می‌داد.

مراسم بازگشایی سالن کشتی توفیق جهانبخت فردا برگزار می‌شود

انتهای پیام/

R1434/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی ایران علیرضا دبیر بیشتر بخوانید... جلسه سعادتمند با یزدانی برای حضور استقلال در لیگ کشتی محمدیان: حضور تیم کشتی فرنگی آمل در لیگ قطعی نیست/ یزدانی چیزی در مورد آینده‌اش به هیئت نگفته است برپایی اردوی کشتی‌گیران گرجستانی در باکوریانی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جلسه سعادتمند با یزدانی برای حضور استقلال در لیگ کشتی محمدیان: حضور تیم کشتی فرنگی آمل در لیگ قطعی نیست/ یزدانی چیزی در مورد آینده‌اش به هیئت نگفته است برپایی اردوی کشتی‌گیران گرجستانی در باکوریانی واژه های کاربردی مرتبط کشتی ایران علیرضا دبیر پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ دیاباته: رفتن استراماچونی یک مشت محکم به من بود/شاید برای ایران بازی کردم/ علیپور «داداشم» است! ۲ رأی فیفا صادر شد؛ محکومیت سنگین و تاریخی فدراسیون فوتبال در ماجرای ویلموتس ۳ قاضی‌زاده هاشمی: آقایان باید پول ویلموتس از جیب‌شان بدهند و اموال‌شان توقیف شود ۴ میری: در فوتبال ایران بازیکنی که گل می‌زند به چشم می‌آید/ دوست ندارم مانند گذشته تصمیم اشتباه بگیرم ۵ علی‌نژاد: مسئولیت قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال است/ قرارداد پس از اضافه شدن پرانتز برای ما ارسال نشد ۶ طاهری: هیئت رئیسه ۸ روز بعد از انتخاب ویلموتس، سرمربیگری او را تصویب کرد/ با مسببان این پرونده برخورد می‌شود ۷ شاه‌منصوری: نمی‌دانم چه کسی «پرانتز» را در قرارداد ویلموتس آورد ۸ بیانیه تند باشگاه مس کرمان پس از بازماندن از صعود به لیگ برتر مهمترین اخبار ورزشی علی‌نژاد: مسئولیت قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال است/ قرارداد پس از اضافه شدن پرانتز برای ما ارسال نشد سعادتمند: توافق اولیه با دیاباته انجام شده، هواداران دغدغه نداشته باشند قاضی‌زاده هاشمی: آقایان باید پول ویلموتس از جیب‌شان بدهند و اموال‌شان توقیف شود دیاباته: رفتن استراماچونی یک مشت محکم به من بود/شاید برای ایران بازی کردم/ علیپور «داداشم» است! مهمترین اخبار تسنیم گفتگوی تفصیلی تسنیم با کشتی‌آرای/کاهش قیمت طلا به ۱۷۰۰دلار بعد کرونا/ذخیره ۳۰۰تن طلاوسکه در خانه مردم/ماجرای قیمت‌های تلفنی چیست؟ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران / اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند / تاخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم تولیت آستان قدس رضوی: فرهنگ استقامت ‌راهگشای عبور کشور از گذرگاه‌های سخت خواهد بود گزارش// شروع متفاوت سال تحصیلی دانش‌آموزان؛ برای مشکلات چه چاره‌‌ای اندیشیده‌ایم؟! آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی: نباید عزاداری‌های محرم تعطیل شود / برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شوند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی ایران علیرضا دبیر کشتی ایران علیرضا دبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۳۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اولین واکنش علیرضا دبیر به شکست دیوید تیلور

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه مراسم قهرمان ایران گفت که کشتی در المپیک کار سختی دارد و اگر یک طلا بگیرد شاهکار کرده است. او همچنین در مورد مصاحبه‌اش با پیمان یوسفی که به حاشیه کشیده شد، گفت: به من قول داده بودند اخلاق را رعایت کنند ولی چیز دیگری عمل کردند اما با این وجود ناراحت نیستم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • پاکسازی کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس در هفته زمین پاک + تصاویر
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • (ویدئو) اولین واکنش علیرضا دبیر به شکست دیوید تیلور
  • فیلم| اینجا تمرین پهلوانی می‌کنند
  • دبیر: کشتی در المپیک یک طلا بگیرد شاهکار کرده است