Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: علی رغم روشن بودن پرونده مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال، وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی این کار، آن را کتمان کرده است.

او گفت: فدراسیون‌های مختلف وزارت ورزش و جوانان ۶۰ درصد مبلغ بودجه وزارت را می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۰۰ میلیارد تومان در تمامی فدراسیون‌ها هزینه می‌شود و تنها ۲ میلیارد تومان برای نظارت در نظر گرفته می‌شود و به همین دلیل نتیجه‌ای بهتر از وضعیت امروز نمی‌توانیم متصور باشیم.

پژمانفر تصریح کرد: باید دید چه کسانی این مربی را به فدراسیون فوتبال معرفی کرده اند. ویلموتس یک مربی درجه ۲ - ۳ است. مبلغ این قرارداد برای تمامی کارشناسان غیر قابل باور است.

او اظهار داشت: سازمان بازرسی و دستگاه‌های قضایی و امنیتی باید به این پرونده ورود کنند. طرز کار وزارت ورزش عجیب است. چه کسی به غیر از وزارت ورزش باید پاسخگو باشد؟ قطعا عاملان قرارداد ویلموتس را شناسایی می‌کنیم.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده در مسیر محکومیت ما پیش می‌رود و ممکن است جریمه‌های بزرگ تری در انتظار ما باشد. سوء نیت در انعقاد این قرارداد وجود داشته است.

منبع: الف

کلیدواژه: وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۳۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای هوادار خاطی سپاهان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ از سری رقابت‌های لیگ برتر کشور، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا…گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، بنابراین مستند به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رأی صادره با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمناً پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

کد خبر 6096384

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • رای هوادار خاطی سپاهان اعلام شد
  • یک رواشناس اجتماعی بیان کرد؛ رواج قلیان در ایران نتیجه کم کاری وزارت بهداشت
  • انتقاد یک رواشناس اجتماعی بیان کرد؛ رواج قلیان در ایران نتیجه کم کاری وزارت بهداشت
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند