Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از صدور رأی فیفا در پرونده مارک ویلموتس اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت باید به دنبال راهی برای مقابله با این رأی باشیم.

به گزارش تابناک ورزشی، فریدون اصفهانیان درباره صدور رأی فیفا در پرونده مارک ویلموتس و محکومیت فدراسیون فوتبال به پرداخت شش میلیون و ۱۳۷ هزار و ۵۰۰ یورو و پنج درصد جریمه در این پرونده اظهار داشت: از رأی صادر شده بی‌خبرم، اما بالاخره باید در این مورد تشکیل جلسه بدهیم تا تصمیم‌گیری کنیم که راه مقابله چیست و چطور باید با این پرونده برخورد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اینکه آیا پیش از صدور رأی و برگزاری جلسه فیفا، هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره این پرونده تشکیل جلسه داده بود یا نه، گفت: بله، چند بار جلسه داشتیم که درباره انتخاب وکیل صحبت شد. پس از آن هم با وکلای پرونده جلسه داشتیم که گفتند از حقوق فدراسیون دفاع می‌کنیم، اما نمی‌دانم آن‌ها چگونه دفاع کرده‌اند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه نظرش در حال حاضر درباره این محکومیت سنگین چیست، خاطرنشان کرد: باید حرکتی کنیم که حق و حقوق کشور ضایع نشود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کنکور 99 مکانیسم ماشه جعفر سرقینی محمدرضا شجریان اصفهانیان فدراسیون فوتبال هیات رئیسه قرارداد ویلموتس تابناک ورزشی کنکور 99 مکانیسم ماشه جعفر سرقینی محمدرضا شجریان فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۳۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید

نخستین جلسه هیات مدیره استقلال ایران بعد از خرید ۸۵ درصد سهام این باشگاه توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس ،  با حضور علی عسگری مدیرعامل این هلدینگ  برگزار  شد‌.

به گزارش تابناک ورزشی؛ صبح امروز شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد. 

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

احتمالا در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس،دراین جلسه بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج