Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: از شهردار انتظار می‌رود موضوع احداث پارک‌های محلی را در دستور کار خود قرار دهد.

رستم کوشکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه افزایش زندگی شهرنشینی باعث مرتفع و متراکم‌تر شدن بیشتر شهرها شده، اظهار کرد: برای کاهش این مداخلات ناچار به اهمیت قائل شدن به فضای باز عمومی و پارک‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پارک‌های محلی باعث رضایتمندی و شادابی شهروندان در مناطق و محلات شهر می‌شود بنابراین از شهردار انتظار می‌رود موضوع احداث پارک‌های محلی را در دستور کار خود قرار دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد تصریح کرد: در خرم‌آباد فضاهای خاکی، کم‌تحرک و بی استفاده بسیاری در مناظر شهری وجود دارد که می‌تواند به محیطی عالی برای ایجاد مکانی با ارزش همانند یک پارک محله‌ای تبدیل شود.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که با مدیران شهرداری منطقه یک شهرداری داشتیم بنا شده در آینده‌ای نه چندان دور، پنج پارک محله‌ای در این منطقه افتتاح شده و به بهره‌برداری برسد.

کوشکی تصریح کرد: طراحی پارک‌های محله‌ای به عنوان راهکاری برای دوستانه کردن محیط زندگی در دنیای مدرن و ماشینی در نظر گرفته می‌شود.

کد خبر 439505

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خرم آباد شورای شهر خرم آباد فضاي سبز شهري پارک نقاط بی دفاع شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پارک های محلی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۴۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، شهردار بندرعباس، اعضای شورای شهر، معاون درمان دانشگاه و جمعی دیگر از مسئولان در این مراسم حضور داشتند.

باتوجه به اهمیت مسئله فرزندآوری و جوانی جمعیت، شهرداری بندرعباس اقدام به احداث پارک «دادا و کاکا» در بندرعباس می‌کند.

این پارک در چهارراه پگاه و در زمینی به مساحت ۱۳هزار و ۵۰۵ متر مربع احداث می‌شود.

«داد و کاکا»؛ نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان، با هدف تأثیرگذاری بر مخاطبان کودک و نوجوان و مطالبه آن‌ها از پدر و مادر برای داشتن دادا (خواهر) و کاکا (برادر)، مقابله با آسیب‌های «تک فرزندی» و فرهنگسازی و ترویج جوانی جمعیت و فرزندآوری طراحی و ساخته شدند.

ایده و اجرای این کار ارزشمند به همت کمیته رسانه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (مدیریت روابط عمومی دانشگاه) انجام شده است.

لازم به ذکر است در مراسم رونمایی از این عروسک‌ها، شهردار بندرعباس قول احداث پارکی به این عنوان را داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • ببینید | درخواست فوری شهردار حاجی‌آباد پس از وقوع سیل؛ اوضاع خراب است!
  • ببینید | درخواست فوری شهردار حاجی‌آباد از مردم؛ اوضاع خراب است!
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری