Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص حکم فیفا در خصوص پرونده ویلموتس گفت: در جریان این پرونده نیستم اما به طور کلی شفافیت نسخه شفابخش فوتبال است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدرضا صالحی امیری پس از افتتاح سالن کشتی مهندس توفیق جهانبخت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انصاف این است که کشتی تنها یک ورزش قهرمانی برای کسب سکو نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارها گفتم و تکرار می‌کنم که کشتی ریشه و تبار ورزش ایران زمین است و بخشی از هویت فرهنگی ایران زمین است. از این نظر کشتی فراتر از یک رشته قهرمانی در ایران دیده می‌شود.

وی تصریح کرد: یک اثر در لرستان کشف شد و مشخص کرد که سه هزار سال قبل از میلاد نیز کشتی در ایران زمین تبار و تاریخ دارد. کشتی رشته صد درصد مردمی است و قهرمانانی مانند دبیر، سوریان و نسل اول کشتی ایران از متن مردم، روستاها و جامعه بالا آمدند. در ایران مرام پهلوانی را نیز عمدتا به قهرمانان کشتی نسبت می‌دهند. قهرمانانی بزرگی مانند تختی، موحد، قهرمانان دیگر و محمدرضا طالقانی که در خدمت ایشان هستیم.

رئیس کمیته ملی المپیک عنوان کرد: نکته مهم به اعتقاد من این است که علیرضا دبیر از فرصت کرونا استفاده و این تهدید را تبدیل به فرصت کرد. دبیر این لیاقت را داشت و مجموعه زیر ساخت‌های فدراسیون کشتی را بازسازی کرد، که باید به او و جامعه کشتی تبریک گفت. کرونا برای همه تهدید است اما رئیس فدراسیون کشتی این تهدید را به فرصت تبدیل کرد و تمام زیر ساخت‌های خانه کشتی و تجهیزات را بازسازی کرد. خدا را شکر سالن توفیق جهانبخت نیز زیبا شده است. به خصوص که این فضا نماد حضور و ظهور قهرمانان و پهلوانان زیادی بود.

صالحی امیری در خصوص مشکلات این سالن از جمله حضور دیواره سنگ‌نوردی و مشکلات تهویه هوا گفت: این مشکلات قطعا حل خواهد شد. با سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و کریمی رئیس شرکت توسعه و تجهیز امکان ورزشی صحبت خواهم کرد و این مشکلات نیز حل خواهد شد. جهت‌گیری وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایت از کشتی است، برای اینکه یکی از امیدهای ما در المپیک توکیو در سال 1400 است. جا به جایی دیواره سنگ‌نوردی نیز قابل حل است و نگران کننده نیست.

وی در خصوص حکم فیفا در خصوص قرارداد ویلموتس گفت: در جریان پرونده فوتبال نیستم و به همین خاطر نمی‌توانم اظهار نظر کارشناسی انجام بدهم. سخن کلی من این است که ما برای رسیدن به ورزش پاک در فوتبال فقط یک راه داریم و آن نیز شفافیت است. شفافیت نسخه شفابخش فوتبال ایران است و لازمه حل همه چالش‌ها این است که کلیه قراردادها، تبادلات مالی و کلیه منابعی که وارد و خارج فوتبال می‌شود به صورت کامل و شفاف در اختیار افکار عمومی و رسانه‌ها قرار بگیرد.

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: اگر بتوانیم این اصل اول را که شفافیت در ورزش است  را در فوتبال پیاده کنیم، بسیاری از چالش‌ها موجود حل خواهد شد. در خصوص پرونده ویلموتس در جریان نیستم و قضاوتی ندارم.

صالحی امیری: بخشی از هویت کشتی ایران را افتتاح کردیم/ دبیر ثابت کرد جوان باکفایتی است

انتهای پیام/ 

R1434/P/S3,29,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویلموتس کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری بیشتر بخوانید... بررسی قرارداد ویلموتس در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس قاضی‌زاده هاشمی: آقایان باید پول ویلموتس از جیب‌شان بدهند و اموال‌شان توقیف شود علی‌نژاد: مسئولیت قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال است/ قرارداد پس از اضافه شدن پرانتز برای ما ارسال نشد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بررسی قرارداد ویلموتس در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس قاضی‌زاده هاشمی: آقایان باید پول ویلموتس از جیب‌شان بدهند و اموال‌شان توقیف شود علی‌نژاد: مسئولیت قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال است/ قرارداد پس از اضافه شدن پرانتز برای ما ارسال نشد واژه های کاربردی مرتبط ویلموتس کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ دیاباته: رفتن استراماچونی یک مشت محکم به من بود/شاید برای ایران بازی کردم/ علیپور «داداشم» است! ۲ قاضی‌زاده هاشمی: آقایان باید پول ویلموتس از جیب‌شان بدهند و اموال‌شان توقیف شود ۳ رأی فیفا صادر شد؛ محکومیت سنگین و تاریخی فدراسیون فوتبال در ماجرای ویلموتس ۴ میری: در فوتبال ایران بازیکنی که گل می‌زند به چشم می‌آید/ دوست ندارم مانند گذشته تصمیم اشتباه بگیرم ۵ علی‌نژاد: مسئولیت قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال است/ قرارداد پس از اضافه شدن پرانتز برای ما ارسال نشد ۶ شاه‌منصوری: نمی‌دانم چه کسی «پرانتز» را در قرارداد ویلموتس آورد ۷ طاهری: هیئت رئیسه ۸ روز بعد از انتخاب ویلموتس، سرمربیگری او را تصویب کرد/ با مسببان این پرونده برخورد می‌شود ۸ بیانیه تند باشگاه مس کرمان پس از بازماندن از صعود به لیگ برتر مهمترین اخبار ورزشی علی‌نژاد: مسئولیت قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال است/ قرارداد پس از اضافه شدن پرانتز برای ما ارسال نشد سعادتمند: توافق اولیه با دیاباته انجام شده، هواداران دغدغه نداشته باشند قاضی‌زاده هاشمی: آقایان باید پول ویلموتس از جیب‌شان بدهند و اموال‌شان توقیف شود دیاباته: رفتن استراماچونی یک مشت محکم به من بود/شاید برای ایران بازی کردم/ علیپور «داداشم» است! مهمترین اخبار تسنیم قالیباف: مجالس کشورهای اسلامی مانع طرح سازش امارات و رژیم صهیونیستی شوند گفتگوی تفصیلی تسنیم با کشتی‌آرای/ کاهش قیمت طلا به ۱۷۰۰دلار بعد کرونا/ ذخیره ۳۰۰تن طلاوسکه در خانه مردم/ ماجرای قیمت‌های تلفنی چیست؟ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران/ اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند/ تأخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم تولیت آستان قدس رضوی: فرهنگ استقامت ‌راهگشای عبور کشور از گذرگاه‌های سخت خواهد بود گزارش// شروع متفاوت سال تحصیلی دانش‌آموزان؛ برای مشکلات چه چاره‌‌ای اندیشیده‌ایم؟! درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویلموتس کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری ویلموتس کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری مسئولیت قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال کمیته ملی المپیک قاضی زاده هاشمی صالحی امیری علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۴۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مداخله جویی کاخ سفید درباره خواننده رپ ایرانی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی دولت جو بایدن روز شنبه به وقت محلی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس (توییتر سابق) در تداوم مداخله جویی و ادعاهای حقوق بشری آمریکا در امور سایر کشورها درباره حکم بدوی دادگاه درباره توماج صالحی خواننده رپ زیر زمینی ایران نوشت: «حکم اعدام توماج صالحی خواننده رپ ایرانی را به شدت محکوم می کنیم.»

مشاور امنیت ملی کاخ سفید در حالی که درباره سرکوب دانشجویان آمریکایی در روزهای اخیر در دانشگاههای آمریکا در حمایت از مردم غزه و مخالفت با کمک ها و حمایت های نظامی و امنیتی آمریکا از اسرائیل سکوت کرده است، درباره توماج صالحی نوشتن هشتگ نام او به انگلیسی، همسو با مخالفان جمهوری اسلامی ایران از این نظام بعنوان رژیم یاد کرد و مدعی شد: «صدای او آرزوهای مردم ایران و همه کسانی را که توسط رژیم ساکت شده اند تقویت می کند. ما خواستار آزادی فوری او هستیم.»

پیش از این نیز، ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره حکم بدوی اعدام توماج صالحی اتهام افساد فی الارض در اظهاراتی مداخله جویانه گفت: «ما این گزارش های نگران کننده را دیده ایم. این نمونه دیگری از نقض وحشتناک و فراگیر حقوق بشر توسط حکومت ایران است.»

این مقام آمریکایی مدعی شد: ما بار دیگر استفاده حکومت ایران از حکم اعدام به عنوان ابزاری برای سرکوب حقوق بشر و آزادی های اساسی مردم را محکوم می کنیم. ما همچنان گزارش‌های مربوط به وضعیت توماج صالحی را از نزدیک دنبال می‌کنیم.

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: ابزارهای مختلفی برای اعمال فشار بر حکومت ایران به منظور مقابله با «نقض جدی و فاحش حقوق بشر» وجود دارد.

دفتر نماینده ویژه آمریکا در امور ایران نیز عصر چهارشنبه به وقت محلی در حساب کاربری این دفتر در شبکه ایکس یا همان توئیتر سابق مدعی شد: «حکم اعدام توماج صالحی و حکم ۵ سال زندان برای سامان یاسین، خواننده رپ کرد ایرانی را قویا محکوم می‌کنیم. ما خواستار آزادی فوری آنها هستیم. اینها آخرین شواهد از آزار بیرحمانه حکومت علیه شهروندان خود و نشانه نادیده گرفتن حقوق بشر و هراس از مطالبات مردن ایران برای تغییرات دموکراتیک است».

بر اساس گزارش های رسانه ای، دادگاه توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است که این حکم بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

براساس حکم صادره از سوی دادگاه، به دلیل اظهار ندامت و پشیمانی و همکاری متهم، دادگاه وی را مستحق تخفیف دانسته به همین جهت در صورت فرجام خواهی احتمالی متهم و وکلای او و در صورت تایید حکم اعدام در دیوان عالی کشور، موضوع تخفیف مجازات در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی خواهد شد.

گفتنی است در صورت موافقت کمیسیون عفو و بخشودگی با تخفیف مجازات و طی همه فرایند قانونی، حکم توماج صالحی با یک درجه تخفیف به حبس طول المدت تبدیل و مجازات‌های تکمیلی در مورد متهم اجرا خواهد شد. سایر اتهامات این متهم نیز در حال رسیدگی قضایی است.

به گزارش دفتر ایرنا از اصفهان، روابط عمومی دادگستری استان اصفهان هشتم آبان ماه ۱۴۰۱ به نقل از سیدمحمد موسویان دادستان اصفهان اعلام کرد: "توماج صالحی" شب گذشته به‌ اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام، همکاری با دولت‌های مُتخاصم و تشکیل گروه‌ غیرقانونی به‌ قصد برهم زدن امنیت کشور، با نیابت قضایی در یکی از استان‌های کشور دستگیر شد.

وی اضافه کرد: متهم در زمان حاضر با صدور قرار، تحت نظر شعبه بازپرسی دادگستری اصفهان قرار دارد. متهم در ایجاد اغتشاشات و دعوت و تشویق به آشوب‌های اخیر در استان اصفهان و در شهرستان شاهین‌شهر، نقش کلیدی داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان نیز اعلام کرده بود: توماج صالحی به افساد فی‌الارض از طریق نشر اکاذیب به صورت گسترده به نحوی که موجب خسارات عمده گردیده است، فعالیت تبلیغی علیه نظام، تشکیل و اداره دسته‌جات غیر قانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور، همکاری با دولت متخاصم علیه جمهوری اسلامی و نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی از طریق فضای مجازی و تحریک و ترغیب افراد به اعمال خشونت آمیز متهم است.

دیگر خبرها

  • پرونده ب_ز بسته شد؛ حالا نوبت به کرسنت است
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست
  • «بازی باطل معاندین» با حکم توماج صالحی؛ هیاهو بر سر هیچ
  • مداخله جویی کاخ سفید درباره خواننده رپ ایرانی
  • فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد