Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شورای شهر بهبهان گفت: بخشی از این زمین‌های متعلق به شهرداری که کاربری فضای سبز دارند، از سوی شهردار سابق واگذار شده بود که این مسئله باعث اعتراض مردم شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهبهان، چندی پیش خبری مبنی بر فروش زمین‌های پشت کاردانش شهر بهبهان با کاربری فضای سبز در فضای مجازی دست به دست می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله صدای اعتراض مردم اهالی این منطقه که فاقد هرگونه امکانات رفاهی هستند را بلند کرده و در نهایت مسئولان شهری مجبور به پاسخ شدند.

نعمت‌الله دانایی رئیس شورای شهر بهبهان درباره چگونگی فروش این زمین‌ها گفت: این زمین‌ها قبلا کاربری فضای سبز داشتند که توسط شهردار قبل 4 پلاک آن به عنوان "معوض" فروخته شده بود. شوراهای قبل هم نسبت به این مسئله سکوت کرده‌ بودند. اکنون نیز 2 خانوار که نسبت به این مسئله معترض هستند؛ خودشان از این زمین‌ها خریداری و در آن خانه ساخته‌اند.

وی افزود: در طرح جامع شهری که هر چند سالی ابلاغ می‌شود و ما فقط مجری آن هستیم، زمین پشت کاردانش از فضای سبز به مسکونی تغییر کاربری داده شده است.

دانایی درباره اعتراض شورا به این مسئله اظهار داشت: این مسئله به هفته قبل و پیش از استعفای شهردار پیشین برمی‌گردد. شهرداری در تاریخ 98.10.29 طی نامه‌ای خواستار فروش این زمین‌ با قیمت کارشناسی شده بین 950 تا 1 میلیارد تومان بود که ما پس از تحقیق متوجه شدیم این قیمت خیلی پایین است و جلوی آن گرفته شد.

رئیس و هیئت رئیسه شورای شهر مشهدمقدس مشخص شدند کناره‌گیری بهاره آروین از عضویت در هیئت رئیسه شورای شهر تهران در سال چهارم سخنگوی شورای شهر تهران: امیدواریم رای برائت برای حق‌شناس صادر شود

رئیس شورای شهر بهبهان در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر قانونی‌بودن فروش این زمین‌ها بیان کرد: شورای شهر در نامه‌ای موافقت خود را به شرط قیمت 1.800 میلیارد تومان اعلام کرده و از لحاظ قانونی هیچ منعی وجود نداشت اما اعتراف می‌کنم به لحاظ اخلاقی فروش آن اشتباه بود.

وی در تشریح علت فروش این زمین‌ها عنوان کرد: در توافق اولیه 2000 متر بوده اما در زمان ما 902 متر شده بود که متاسفانه 100 متر آن به فروش رفته بود و چون این زمین‌ها مشاعی بودند و میزان باقی‌مانده پراکنده‌شده راهی جز این کار نداشتیم.

انتهای پیام/332/س

R41468/P1573/S6,57/CT7 بیشتر بخوانید... رئیس شورای شهر آشتیان: چرا طرح افزایش محدوده شهری اجرا نمی‌شود؟ + فیلم تقدیر شورای شهر لنجان از اجرای پروژه زیست محیطی ذوب آهن اصفهان شورای شهر کاشان از هیچ رسانه و خبرگزاری شکایت نکرده است؛ رئیس شورا به درخواست اعضا پاسخ دهد+ متن نامه قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رئیس شورای شهر آشتیان: چرا طرح افزایش محدوده شهری اجرا نمی‌شود؟ + فیلم تقدیر شورای شهر لنجان از اجرای پروژه زیست محیطی ذوب آهن اصفهان شورای شهر کاشان از هیچ رسانه و خبرگزاری شکایت نکرده است؛ رئیس شورا به درخواست اعضا پاسخ دهد+ متن نامه پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ ۲ سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ ۳ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد ۴ ۷۰ درصد نیروی انسانی نداجا در مرکز تخصص‌های دریایی رشت تربیت می‌شود ۵ آیت‌الله خاتمی: هیچ‌کس در پی تعطیلی عزاداری‌های محرم نیست / حفظ سلامت عزاداران ‌واجب است ۶ دادستان ‌قزوین‌: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نباید جزیره‌ای عمل کنیم‌ ۷ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران/ اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند/ تأخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم ۸ اصفهان| ذوب‌آهن و گل‌گهر سیرجان؛ نبرد آخر مهمترین اخبار استانها غلبه ‌تفکر جهادی و ‌دانش متخصصان ایرانی بر کرونا / دانشجویان کرمانشاهی ماسک‌هایی با بازدهی ۹۹ درصد تولید کردند + فیلم روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران/ اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند/ تأخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم آیت‌الله خاتمی: هیچ‌کس در پی تعطیلی عزاداری‌های محرم نیست / حفظ سلامت عزاداران ‌واجب است ابتکارات هیئات مذهبی خراسان رضوی در آستانه محرم/ از خرید ونتیلاتور تا برپایی ایستگاه‌های نذر سلامت + فیلم‌ مهمترین اخبار تسنیم قالیباف: مجالس کشورهای اسلامی مانع طرح سازش امارات و رژیم صهیونیستی شوند گفتگوی تفصیلی تسنیم با کشتی‌آرای/ کاهش قیمت طلا به ۱۷۰۰دلار بعد کرونا/ ذخیره ۳۰۰تن طلاوسکه در خانه مردم/ ماجرای قیمت‌های تلفنی چیست؟ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران/ اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند/ تأخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم تولیت آستان قدس رضوی: فرهنگ استقامت ‌راهگشای عبور کشور از گذرگاه‌های سخت خواهد بود گزارش// شروع متفاوت سال تحصیلی دانش‌آموزان؛ برای مشکلات چه چاره‌‌ای اندیشیده‌ایم؟! درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاربری فضای سبز رئیس شورای شهر فروش این زمین زمین ها شهر بهبهان علیه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است

محمدجواد مرادیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص انتشار کلیپی در فضای مجازی که در آن از یک دستگاه آمبولانس در شیراز برای تولید محتوای سرگرم‌کننده استفاده شده بود گفت: فیلمی که در ۲۴ ساعت گذشته در فضای مجازی وایرال شده، در حقیقت مربوط به یک ماه پیش است و همکاران در حال بررسی هستند که آیا این اقدام با هماهنگی یا بدون هماهنگی صورت گرفته است.

رئیس مرکز اورژانس فارس در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر که استفاده شخصی از اموال دولتی آن هم توسط یک بلاگر و در چنین سطحی چه با هماهنگی و چه بدون هماهنگی آیا تخلف نیست، گفت: طبق قانون هر گونه استفاده رسانه‌ای از اموال دولتی منوط به اخذ مجوز حراست، روابط عمومی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و استفاده از آمبولانس در هر رسانه‌ای نیازمند هماهنگی با مراجع مربوطه است.

وی در توضیح خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آمبولانس مرکز اورژانس در چارچوب کارکرد رسانه‌ای استفاده نشده بلکه توسط یک بلاگر و برای تبلیغات خیابانی مورد سو استفاده قرار گرفته است، گفت: به هر حال فعالیت یک بلاگر هم اگر در فضای رسمی و قانونی انجام شود در چارچوب رسانه تعریف می‌شود اما به محض محرز شدن تخلفات، موضوع در قالب استفاده غیرمناسب از اموال دولتی توسط مراجع ذیصلاح پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6097441

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • ابطال مجوز فعالیت نانوایی های بی کیفیت
  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است
  • مست عشق، ماجرای یک تابوشکنی در سینما
  • توضیح مهم رئیس شورای شهر در مورد بوستان لاله و مفقود شدن یک کارگر در نهر آب منطقه ۱۵
  • بارش شدید باران همراه با طوفان در بهبهان + فیلم
  • خوزستان لرزید
  • زلزله خوزستان را لرزاند
  • یک مقام مسئول: ۳۰ درصد مساحت خوزستان تحت تاثیر فرونشست زمین قرار دارد
  • ۳۰ درصد مساحت خوزستان تحت تاثیر فرونشست زمین قرار دارد