Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:51:44 GMT

تیم های والیبال سپاهان و سیرجان بازهم به مصاف هم می روند

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۴۸۰۲

تیم های والیبال سپاهان و سیرجان بازهم به مصاف هم می روند

به گزارش خبرنگار مهر، پس از تعطیلی چند ماهه رقابت‌های لیگ برتر والیبال، روز دوشنبه دو تیم فولاد سیرجان و سپاهان اصفهان در سالن فدراسیون والیبال رو در روی هم قرار گرفتند و نخستین دیدار تدارکاتی را انجام دادند.

دو تیم در این بازی پس از چهار ست بازی و نتیجه ۲ بر ۲ به کار خود پایان دادند و فردا (چهارشنبه) دومین بازی تدارکاتی را برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار مهر، سی و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال از ۱۹ شهریور ماه آغاز خواهد شد. تیم والیبال سیرجان در گام نخست میزبان تیم راه یاب ملل مریوان خواهد بود که البته هنوز نماینده سنندج در مسابقات در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. تیم سپاهان نیز میزبان خاتم اردکان است.

کد خبر 5001534 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال تیم والیبال سپاهان لیگ برتر والیبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان ویروس کرونا جام حذفی تیم ملی فوتسال ایران تیم ملی فوتبال ایران امیر قلعه نویی مهدی طارمی تکواندو باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۴۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، دیدار تیم‌های هندبال فولاد مبارکه سپاهان و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر  در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش‌جهان برگزار شد و با برتری طلایی‌پوشان خاتمه یافت.

امین مظفر، محمدرضا امیری، میلاد قلندری، مهران رهنما، بهشاد فاتحی‌زاده، یاسین کبیریان‌جو، محمد خادمی، فرهاد شفیعی، آرمان بنی‌طبا، صابر حیدری، علی مانیان، وحید مسعودی، امین کاظمی، محمد مهدی بهنام‌نیا، محمد کیانی و پارسا دهقانی بازیکنان سپاهان برای این مسابقه بودند.

زردپوشان اصفهانی در نیمه نخست این دیدار با برتری ۱۹ بر ۱۵ به رختکن رفتند؛ در ۳۰ دقیقه دوم سپاهان دامنه حملات خود را گسترش داد و در نهایت با نتیجه قاطع ۴۱ بر ۲۴ به برتری دست یافت تا مانند بازی رفت ۲ امتیاز را به حساب خود واریز کند.

نماینده اصفهان در هفته بیستم لیگ برتر روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت مهمان تیم فرازبام خائیز دهدشت خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • ویدیو/ آخرین اظهارات اوسمار پیش از مصاف حساس با سپاهان
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • قرعه‌کشی جام حذفی؛ سپاهان به گربه‌سیاه خورد
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی | سپاهان - ملوان، مس رفسنجان - تراکتور
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است