Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@09:13:20 GMT

۳ کشته و ۳ مصدوم در دو حادثه رانندگی

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۴۹۶۹

۳ کشته و ۳ مصدوم در دو حادثه رانندگی

ایسنا/خراسان رضوی واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور خواف به تایباد باعث جان باختن راننده آن شد و همچنین حادثه رانندگی دیگری در محور تربت‌جام به صالح آباد ۲ کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.

رئیس پلیس راه تایباد در گفت‌وگو با ایسنا، عنوان کرد: صبح امروز یک دستگاه خودروی سواری پراید در کیلومتر ۲۸ محور خواف به تایباد واژگون شد و راننده آن که جوانی حدود ۲۸ سال داشت، در دم جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عباسعلی یزدانی‌نیا ادامه داد: این حادثه به علت خواب آلودگی راننده پراید رخ داد و خودروی مذکور از مسیر جاده منحرف شد و به پرتگاه سقوط کرد که منجر به آتش گرفتن خودرو و سوختن راننده آن شد.

وی اظهار کرد: متاسفانه در ساعات پایانی شب و ابتدای صبح بیشتر حوادث رانندگی بر اثر خستگی و خواب آلودگی اتفاق می‌افتد که دیگر راننده قادر به کنترل خودرو نمی‌باشد. در چنین شرایطی بهترین راهکار استراحت حتی برای مدت کوتاه در یک نقطه امن است.

۲ کشته و سه مصدوم در حادثه رانندگی محور تربت‌جام به صالح آباد

در ادامه رئیس پلیس راه تربت‌جام از حادثه رانندگی منجر به مرگ در محور تربت‌جام به صالح آباد در شب گذشته خبر داد و گفت: در این حادثه یک دستگاه سواری پی‌کی که به سمت تربت‌جام در حرکت بود به دلیل سبقت نابجا و منحرف شدن از مسیر اصلی با یک دستگاه سواری پراید به شدت برخورد کرد.

 سرهنگ غلامرضا عرفانی توضیح داد: در این حادثه متاسفانه سرنشین پی‌کی که یک خانم بود در دم جان باخت و راننده به اتفاق سه نفر مصدوم از سرنشینان خودروی پراید به بیمارستان سجادیه تربت‌جام اعزام شدند که پس از چند ساعت یک نفر از مصدومین به علت شدت جراحات درگذشت.

وی بیان کرد: با توجه به آمار تصادفات بالا و نیز منجر به مرگ در این محور پلیس‌راه بارها موضوع آرام‌سازی محور را مطرح کرده و پیگیر شده، اما تاکنون نهادهای اجرایی برای رفع مشکل با پلیس همکاری لازم را نداشته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حوادث رانندگي تایباد تربت جام حادثه رانندگی یک دستگاه تربت جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۴۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ واژگونی کامیون در کیلومتر ۵۵ محور دامغان - سمنان یک مصدوم، واژگونی کامیون در کیلومتر ۱ محور گرمسار به آرادان یک مصدوم، تصادف پژو ۲۰۷ با پژو RD در کیلومتر ۷۴ محور دامغان - سمنان ۴ مصدوم، واژگونی نیسان در کیلومتر ۵۰ محور فولادمحله - دامغان  یک مصدوم، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۹ محور سرخه - آرادان یک مصدوم، واژگونی موتورسیکلت در میدام امام علی ایوانکی  ۲ مصدوم، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۰ محور دامغان - سمنان  ۲ مصدوم، واژگونی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۱۵ محور میامی به شاهرود  ۴ مصدوم، واژگونی سمند در کیلومتر ۶۳ محور میامی به سبزوار یک مصدوم، انحراف از جاده سمند و برخورد با تپه در کیلومتر ۱۶ محور آرادان به سرخه۳ مصدوم، واژگونی پراید در کیلومتر ۴ محور ایوانکی - آبسرد ۳ مصدوم، واژگونی موتور سیکلت در کیلومتر ۸ محور فولاد محله به دامغان ۲ مصدوم  و واژگونی پراید در محور گرمسار به ایوانکی؛ کیلومتر ۱۱ فرعی بنکوه ۲ مصدوم بر جای گذاشت .

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان