Web Analytics Made Easy - Statcounter

امانی گفت: در هشتمین هفته از سه شنبه های تکریم از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بن در راستای پوشش خبری فعالیت های کانون فرهنگی و هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن با اهدای لوح سپاس و تندیس یاد بود تجلیل شد.

«جواد امانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در هشتمین هفته از سه شنبه های تکریم از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بن در راستای پوشش خبری فعالیت های کانون فرهنگی و هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن با اهدای لوح سپاس و تندیس یاد بود تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: این آیین با حضور هیئت امنا و فرمانده پایگاه مسجد النبی (ص) شهر بن برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: حضور خبرنگاران در همایش ها و برنامه های اجرایی کانون فرهنگی و هنری خاتم نبی (ص) شهر بن و انعکاس اخبار این فعالیت ها به مردم موجب شده است که جوانان به صورت خود جوش برای همکاری در برنامه های فرهنگی کانون اعلام آمادگی کنند.

 

امانی بابیان اینکه خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند گفت: خبرنگاران در طول سال با انعکاس اخبار مختلف نقش بسزایی در آگاهی بخشی در جامعه دارند.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: تکریم از خبرنگاران یکی از وظایف مسئولین است که در این راستا کانون فرهنگی و هنری خاتم نبی (ص) شهر بن نیز در هشتمین هفته از سه شنبه های تکریم از این قشر تاثیر گزار در جامعه تجلیل کرد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی سه شنبه های تکریم سه شنبه های تکریم مسجد النبی شهر بن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این جشنواره به یاد زنده یاد کیومرث صابری فومنی «گل آقا» برگزار می شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • تصاویری از هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در فومن
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)