Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا جمالی روز سه شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: از اردیبهشت تا ۱۵ مردادماه ۹۷ مورد گزارش مردمی در سامانه ۱۲۴ این استان به ثبت رسید که از این شمار ۹۳ مورد رسیدگی شد و اقدام لازم درباره آن انجام گرفت.

وی افزود: چهار مورد باقی مانده نیز به دلیل اخذ استعلام‌های کارشناسی در حال رسیدگی است که عملکرد خوبی برای استان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جمالی بیان کرد: همچنین براساس ارزیابی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، استان بوشهر درنیمه اول مردادماه سال جاری موفق به کسب رتبه پنجم رضایتمندی مردم در بخش رسیدگی به شکایات مردمی ازکالا و خدمات در سامانه الکترونیکی ۱۲۴ شد.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: سامانه الکترونیکی به منظور مشاهده قیمت کالا و خدمات و ثبت شکایات برای شهروندان ایجاد شده‌است که بصورت مستمر به دریافت و رسیدگی به گزارش‌های مردمی می‌پردازد.

جمالی گفت: براساس ارزیابی صورت گرفته، استان بوشهر در بخش زمان رسیدگی و ثبت نتیجه گزارش‌ها موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.

برچسب‌ها بوشهر قیمت کالا ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر قیمت کالا ستاد تنظیم بازار بوشهر قیمت کالا ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۵۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی در راه بوشهر/ صدور هشدار نارنجی

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از اواخر وقت فردا با نفوذ تدریجی سامانه بارشی به استان و تداوم فعالیت آن تا روز جمعه، بارش باران، رگبار، رعدوبرق، وزش باد، تندباد‌های لحظه‌ای، ایجاد گردوخاک و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فرج‌اله شکوهی‌پور با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی جوی و دریایی تاکید کرد: آب‌گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، شکستن درختان و خسارت به سازه‌های سبک و ناپایدار به‌دلیل وزش باد، لغزندگی جاده‌ها، وقوع رعدوبرق و خطر آتش‌سوزی تأسیسات برق شهری و تأسیسات و مخازن نفتی و گازی، احتمال خسارت به محصولات کشاورزی، مواج‌شدن دریا و سواحل استان بوشهر و خطر غرق شدن شناور‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: جهت وزش باد فردا به‌تدریج شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۸ گاهی بیش‌از ۴۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا امروز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در فرا ساحل شمالی تا ۱۵۰ سانتیمتر و از فردا به‌تدریج ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۱:۲۰ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۴:۰۰، مد دوم ساعت ۱۱:۴۰ و جزر دوم ساعت ۲۰:۰۰ خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بوشهر سومین استان کشور در ارزیابی توسعه اقتصاد دانش‌بنیان است
  • ورود سامانه بارشی / تداوم بارش در استان‌های غربی
  • سرعت رسیدگی به شکایات کارگری در کرمان بیش از ۲ برابر شده است
  • استان بوشهر در ارزیابی توسعه اقتصاد دانش بنیان رتبه سوم کشور شد
  • کسب رتبه سوم استان بوشهر در توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • سامانه بارشی در راه بوشهر/ صدور هشدار نارنجی
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • صاحبان صنایع استان بوشهر برای جذب دانشجویان بورسیه اقدام کنند