Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه ملت ایران با یا حسین(ع) زنده است و انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب و نهضت حسینی(ع) است،گفت: عزاداری های با رعایت پروتکل ها باید با قوت ادامه داشته باشد و البته رعایت پروتکل ها برای همه واجب و الزامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از فعالین جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان، گفت: انقلاب اسلامی به ملت ایران هویت و شخصیت داد و انقلاب اسلامی شخصیت ساز و هویت ساز است، در طی یک قرن اخیر دنیای اسلام باب کمبود شخصیت های متعهد ، انقلابی ، آینده نگر ، فعال در عرصه های علمی ، فرهنگی ، اجتماعی مواجه بوده و انقلاب اسلامی این خلاء را به خوبی پر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امام برای خدا قیام کرد و امروز به اذعان بسیاری از شخصیت های بسیاری قیام امام را یک قیام الهی و در امتداد حرکت انبیاء و اولیاء خداوند می دانند،افزود: امام با تشکیل انقلاب اسلامی حلقه متصل انبیاء الهی را مستحکم کردند و مسیر الهی را به خوبی برای ملت هموار و روشن ساختند.

اقدام امارات جهت عادی‌سازی روابطش با رژیم صهیونیستی خیانت به آرمان فلسطین است

امام جمعه اراک با اشاره به جنایتهای صهیونیست ها در طول تاریخ بیان کرد: از ابتدا یهودیان تنها ۴ درصد از زمین های فلسطین را مالک بودند اما امروز مالک ۹۴ درصد از زمین های قدس هستند و این نشان دهنده اوج جنایت ها و زورگویی های رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی در خصوص اقدام امارات جهت عادی‌سازی روابطش با رژیم صهیونیستی، گفت: امروز رژیم خائن امارات به دعوت و دستور ترامپ به صورت رسمی رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی را به رسمیت می شناسد و این حماقت جنایتی دیگر در منطقه اسلامی توسط جبهه استکباری است.

دری نجف آبادی با بیان اینکه این حماقت امارات، خیانت به آرمان فلسطین است و قطعاً ضرر آن را خواهند دید،گفت: امارات و سایر کشورهای همچون آن درخت های بی ریشه ای هستند که بااین اقدامات ماهیت پلید خود را به خوبی نمایان می کنند.

وی با تقدیر از مواضع انقلابی مسئولین کشور در برابر این جنایات بیان کرد: در طی چند روز گذشته مواضع انقلابی و به حق مسئولین جمهوری اسلامی سبب شد امارتی ها گزافه گویی هایی علیه ایران کنند و این را بدانند اگر کوچکترین غلطی علیه ایران مرتکب شوند قطعا با پاسخ سخت و کوبنده جمهوری اسلامی مواجه خواهند شد.

جنایت امارات خیانت به اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تأکید کرد: روحانیت ، علمای شیعه و ملت غیور ایران زیر بار ذلت ها نخواهد رفت و این جنایت امارات خیانت به اسلام است.

وی افزود: امروز مشکلات ویروس کرونا از یک طرف آسیب هایی به جوامع بشری وارد کرده و از طرف دیگر کروناهایی سیاسی همچون امارات ، رژیم آل سعود و رژیم صهیونیستی آسیب های دیگری به جامعه بشری وارد می کنند و لذا وظیفه ما بسیار سنگین است.

دری نجف آبادی با تأکید بر اینکه امروز وظیفه داریم روحیه انقلابی ، فداکاری و ایثار را در جامعه تقویت کنیم، گفت: اگر امروز این روحیه را حفظ نکنیم گرگ های دنیا به چپاول و غارتگری کشور می پردازند.

وی با اشاره به تلاش های رسانه های معاند در آستانه ماه محرم بیان کرد: امروز در آستانه ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) دشمنان اسلام به دنبال ضربه زدن به اعتقادات ملت ایران هستند و می خواهند وجهه حسینی و فاطمی ملت را بگیرد و لذا باید بیشتر متوجه باشیم.

کسی حق ندارد بگوید عزاداری نکنید

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: خوشبختانه ستاد مبارزه با کرونا و شخص وزیر بهداشت به ارزش های اسلامی معتقد هستند و دستورالعمل هایی که تدوین می کنند باید با دقت و حساسیت زیادی انجام شوند و امسال عزاداری با دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود و همه باید رعایت کنند اما کسی حق ندارد بگوید عزاداری نکنید.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران با یا حسین(ع) زنده است و انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب و نهضت حسینی(ع) است،گفت: عزاداری های با رعایت پروتکل ها باید با قوت ادامه داشته باشد و البته رعایت پروتکل ها برای همه واجب و الزامی است.

دری نجف آبادی در پایان خاطر نشان کرد: فعالان فرهنگی انقلاب اسلامی خوشبختانه در جبهه های زیادی از جمله زلزله ، سیل ، اطعام غدیر و کرونا نقش آفرینی خوبی داشته اند اما امروز وظیفه دارند در قبال محرم و تقویت مکتب امام حسین(ع) نقش آفرینی کنند چراکه در مقابل با جبهه گرگ صفتانی همچون استکبار جهانی تنها با مکتب عاشورا می توان دوام آورد.

انتهای پیام/ 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: رعایت پروتکل ها انقلاب اسلامی دری نجف آبادی ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۵۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با حضور امیرعبداللهیان

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پانزدهمین نشست سران سازمان همکاری اسلامی بعدازظهر امروز (شنبه) ۱۵ اردیبهشت ماه به وقت تهران با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بانجول پایتخت گامبیا آغاز شد.

امیرعبداللهیان که بامداد امروز در رأس هیئتی بدین منظور وارد بانجول شد، به تشریح مواضع جمهوری اسلامی ایران در قبال تحولات جهان اسلام و اوضاع منطقه و مسائل بین‌المللی خواهد پرداخت.

پانزدهمین نشست سران سازمان همکاری اسلامی از امروز (شنبه) ۱۵ اردیبهشت ماه به مدت دو روز با موضوع «ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفت‌وگو‌ درباره توسعه پایدار» در بانجول برگزار می‌شود.

مسائل و چالش‌های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و اوضاع جاری در نوار غزه از جمله مباحث مورد بررسی در این نشست است. مقامات حاضر در این نشست پیش از آغاز آن عکس یادگاری گرفتند.

امیرعبداللهیان امروز همچنین با سامح الشکری همتای مصری خود در بانجول دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شش پیشنهاد ایران به سران کشور‌های اسلامی در خصوصی رژیم صهیونیستی
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با حضور امیرعبداللهیان
  • ایران اسلامی الگوی وحدت و برادری در جهان است
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است