Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: موضوعات مختلفی هستند که فدراسیون باید درباره آن‌ها تصمیم گیری کند، در حال حاضر اصلا نمی‌دانیم لیگ به چه شیوه‌ای پیگیری خواهد شد.

هادی عامری در گفت و گو با ایسنا، درباه آخرین وضعیت فعالیت تیم شیمیدر قم در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر، توضیح داد: با توجه به شرایطی که وجود دارد ما هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همان ابتدا هم گفته‌ایم که باید ببینیم وضعیت کرونا چگونه خواهد شد. 

او در پاسخ به این سوال که با این اوصاف باشگاه شیمیدر فعلا فعالیتی را در بحث جذب بازیکن نداشته‌ است، اظهار کرد: اصلا باید منتظر باشیم و ببینیم که ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت مجوز شروه لیگ را صاد می‌کنند یا خیر، پس از آن میتوان تصمیم گرفت.

سرپرست تیم شیمیدر قم با بیان اینکه مسائل مختلفی هستند که باید تعیین تکلیف شوند، ادامه داد: فعلا حتی مشخص نیست که بازی‌ها به چه شکل برگزار خواهند شد. همه این مسائل باید بررسی شود تا باشگاه نیز فعالیت خود را شروع کند. فدراسیون باید در مورد اینگونه مسائل تصمیم گیری کند.

او در پاسخ به این سوال، پس دو هفته پیش در جلسه برنامه ریزی لیگ برتر چه مسائلی مطرح و تصمیم گیری شد؟ اظهار کرد: تنها از باشگاه‌ها نظرخواهی کردند که ما هم پیشنهادات و نظرات خود را ارائه کردیم، در پایان جلسه هم گفتند لیگ ۲۴ مهر شروع می‌شود.

عامری در پاسخ به این سوال که پس نظرات باشگاه‌ها چه شد؟ توضیح داد: باشگاه‌ها پیشنهادات خود را به فدراسیون ارائه دادند که قرار شد فدراسیون پس از بررسی آن‌ها جمع بندی و تصمی خود را اعلام کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد:پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها جهت اعمال رویه‌های قانونی متقن، به زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود:بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه‌های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه‌ای وهمچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود