Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@02:58:01 GMT

مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه دهه اول محرم در کاشان اجرایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۵۱۴۵

مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه دهه اول محرم در کاشان اجرایی می‌شود

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به طبخ ۱۱۰هزار اطعام حسینی گفت: مرحله دوم گام دوم رزمایش کمک مومنانه کاشان در دهه اول محرم اجرایی می‌شود. - اخبار استانها -

سرهنگ کریم اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به اجرای موفق مرحله اول از گام دوم رزمایش سراسری کمک مومنانه در شهرستان کاشان اظهار داشت: مرحله اول گام دوم رزمایش کمک مومنانه با مشارکت چهار میلیارد تومانی شهروندان و خیران برگ زرینی را در خدمت رسانی به مردم این منطقه ثبت و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مرحله دوم از گام دوم رزمایش سراسری کمک مومنانه به همت مردم و خیران در دهه اول ماه محرم الحرام آغاز می شود، افزود: در این مرحله در نظر است با توجه به شروع مدارس 15هزار بسته ویژه دانش‌آموزان نیازمند تهیه و توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه کاشان با بیان اینکه هر بسته لوازم‌التحریر ارزشی به مبلغ 300هزار تومان دارد، ابراز داشت: علاوه بر آن در نظر داریم تا 110هزار پُرس غذای گرم نیز در روز تاسوعا و عاشورا طبخ و توزیع شود در حالی که انتظار می‌رود این میزان غذای گرم بیشتر از میزان برنامه‌ریزی شده طبخ شود.

فرمانده سپاه نینوا: رزمایش کمک مومنانه را در استان گلستان ادامه می‌دهیمخدمت‌رسانی کمیته امداد اردستان در مراحل بعدی کمک مومنانه ادامه داردامام جمعه شهرکرد: نیارمندان واقعی و آسیب‌دیده از کرونا برای رزمایش کمک مومنانه شناسایی شوند

وی با بیان اینکه غذاهای طبخ شده به درب منازل نیازمندان برده می‌شود، گفت: در نظر داریم تا دوهزار بسته حمایتی نیز تهیه و میان خانوارهای نیازمند توزیع شود که اقدامات لازم نیز در این زمینه صورت پذیرفته و پیش از تاسوعا و عاشورا این مهم محقق می‌شود.

اکبری با بیان اینکه در سال گذشته 10 قرارگاه جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان ایجاد شد، تصریح کرد: بر اساس عملکرد مطلوب این قرارگاه‌ها 10 قرارگاه جهادی جدید نیز ایجاد شد و موضوعات متعددی توسط این قرارگاه‌ها پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان با محوریت مساجد در رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنند، تاکید کرد: مسئولان در شهرستان کاشان نیز کمال همکاری را داشتند و نقش بسزایی را در رفع مشکلات محلات این شهرستان داشته است.

فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به کمک سازمان یافته به خانوارهای نیازمند در این شهرستان افزود: خیران و شهروندان کاشانی می‌توانند نذورات نقدی خود را به شماره کارت 5041721079425725 بنام قرارگاه جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان واریز کنند.

انتهای پیام/801/ ع

R7760/P1494/S6,1369/CT1 بیشتر بخوانید... گام دوم رزمایش کمک مومنانه در اردستان آغاز شد اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در چالوس + فیلم پویش کمک مومنانه در استان مرکزی به روایت تصویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گام دوم رزمایش کمک مومنانه در اردستان آغاز شد اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در چالوس + فیلم پویش کمک مومنانه در استان مرکزی به روایت تصویر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ ۲ سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ ۳ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد ۴ ۷۰ درصد نیروی انسانی نداجا در مرکز تخصص‌های دریایی رشت تربیت می‌شود ۵ آیت‌الله خاتمی: هیچ‌کس در پی تعطیلی عزاداری‌های محرم نیست / حفظ سلامت عزاداران ‌واجب است ۶ دادستان ‌قزوین‌: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نباید جزیره‌ای عمل کنیم‌ ۷ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران/ اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند/ تأخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم ۸ اصفهان| ذوب‌آهن و گل‌گهر سیرجان؛ نبرد آخر مهمترین اخبار استانها غلبه ‌تفکر جهادی و ‌دانش متخصصان ایرانی بر کرونا / دانشجویان کرمانشاهی ماسک‌هایی با بازدهی ۹۹ درصد تولید کردند + فیلم آتش در ارتفاعات منطقه «افزر» قیروکارزین آرام گرفت /۳۰۰ نیرو برای مهار آتش‌پای کار آمدند خوزستان| ماجرای فروش زمین‌های "منطقه کاردانش" بهبهان با کاربری فضای سبز چیست؟ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران/ اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند/ تأخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم مهمترین اخبار تسنیم قالیباف: مجالس کشورهای اسلامی مانع طرح سازش امارات و رژیم صهیونیستی شوند تحولات سیاسی لبنان/ نبیه بری، سعد حریری را برای نخست‌وزیری آینده معرفی کرد گفتگوی تفصیلی تسنیم با کشتی‌آرای/ کاهش قیمت طلا به ۱۷۰۰دلار بعد کرونا/ ذخیره ۳۰۰تن طلاوسکه در خانه مردم/ ماجرای قیمت‌های تلفنی چیست؟ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران/ اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند/ تأخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم توصیه‌هایی به مداحان و منبری‌ها در آستانۀ محرم/ هیئتی‌ها نظام سلامت را در مقابل نظام دین قرار ندهند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گام دوم رزمایش کمک مومنانه دوم رزمایش کمک مومنانه شهرستان کاشان فرمانده سپاه علیه ایران مرحله دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۵۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رزمایش دریایی شناور‌ها در ساحل مرجان از ویزه برنامه‌های گرامیداشت روز ملی خلیج فارس در کیش بود.

دیگر خبرها

  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان