Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: در کنکور سراسری پیش رور ۱۰۸۴ داوطلبان قرچکی در رشته علوم تجربی شرکت کردند که ۳۳ درصد تشکیل می دهند /۶۲ درصد شرکت کنندگان کنکور سراسری را خانم ها تشکیل می دهند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، غلامرضا بختیاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک با بیان اینکه بیش از سه هزار داوطلب در پنج گروه آزمایشی کنکور سراسری در این شهرستان با هم رقابت می‌کنند، گفت: 33 درصد این داوطلبان در رشته تجربی شرکت دارند که  برای نشستن در صندلی های بهتر در دانشگاههای خوب با یکدیگر به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بختیاری با اشاره به برگزاری همزمان آزمون سراسری کنکور در حوزه‌های شهرستان افزود: کنکور سراسری در پنج گروه آزمایشی روزهای  چهار شنبه رشته هنر، پنج شنبه کروه ریاضی و انسانی ، جمعه رشته تجربی و روز شنبه گروه زبان برگزار می شود.
مدیر آموزش و پرورش قرچک  گفت: در مجموع 3 هزار و 154 داوطلب کنکور در شهرستان قرچک  در این آزمون شرکت دارند، با توجه به رعایت فاصله اجتماعی در و رعایت پروتکل های بهداشتی آزمون سراسری در سه حوزه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هزار و 84 دانش‌آموز شرکت کننده در کنکور امسال در رشته تجربی شرکت دارند افزود: رشد صعودی گرایش به رشته تجربی طی سال‌های اخیر افزایش داشته و  شرکت کنندگان در این رشته را در آزمون امسال33درصد از مجموعه کل شرکت کنندگان را تشکیل می دهند.

بختیاری در ادامه تصریح کرد: در کنکور سراسری 99 تمامی امکانات لازم از قبل پیش بینی شده و در آزمون فوق 224 نفر چپ دست شرکت کرده اند که برای این افراد  تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان  کرد: آزمون سراسری امسال با توجه به دغدغه به حق همه خانواده در نهایت آرامش و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار می شود چرا که سلامتی و امنیت و ارامش داوطلبین اولویت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک است .

این مسوول در پایان گفت: در کنکور سراسری پیش رو بعد از رشته علوم تجربی که بیشترین داوطلب را دارد  رشته علوم انسانی با 888 داوطلب،  رشته زبان با 526 داوطلب و رشته ریاضی فیزیک با 430 داوطلب به ترتیب از اول تا چهارم قرار دارند که کمترین داوطلب در رشته هنر می باشد که 226 داوطلب در شهرستان قرچک را دارد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنکور ۹۹ مدیر آموزش و پرورش قرچک شهرستان قرچک کنکور سراسری آموزش و پرورش شهرستان قرچک رشته تجربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی

پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ با رقابت ۱۲ هزار و ۳۵۸ داوطلب، امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش ایسنا، کلید آزمون در روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می‌شود و از ۸ صبح یکشنبه ۱۶ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت داوطلبان فرصت دارند به صورت اینترنتی اعتراض خود را ثبت کنند.

کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی تا یک ماه بعد از آزمون در اختیار داوطلبان قرار گیرد که بتوانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. امکان انتخاب رشته برای داوطلبانی که بر اساس مفاد راهنمای مربوطه نمره لازم را کسب کرده‌اند فراهم می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • رقابت ۱۲۰۰۰ داوطلب در آزمون دستیاری/ اعلام حقوق دستیاران
  • شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • جزییات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل زده
  • جزئیات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل‌زده
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه