Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدی سنگری با بیان اینکه مسئولان نباید فقط در زمان شادی و پیروزی در کنار سپیدرود باشند و با این تیم عکس یادگاری بگیرند، گفت: سپیدورد تیم محبوب گیلان است اما امروز که به لیگ دوم سقوط کرده است هیچکس به روی خود نمی آورد و همه فاصله گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به وضعیت تیم سپیدرود رشت بویژه در بخش مالی و حمایتی اظهار کرد: تیم سپیدرود دچار مشکلات مختلفی است و حتی چندی پیش در تهیه بلیط هواپیما و هزینه هتل دچار مشکل بودند که بعنوان نماینده مردم شهر پیگیر حل این مشکل بودم هرچند که در پایان این تیم در اهواز نتیجه خوبی کسب نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی سنگری با بیان اینکه من شرمنده بچه های تیم هستم، گفت: بدنبال راه چاره ای برای حل مشکلات سپیدورد هستم.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه مسئولان نباید فقط در زمان شادی و پیروزی در کنار تیم باشند و با سپیدرود عکس یادگاری بگیرند، گفت: سپیدورد تیم محبوب گیلان است و قبلا در جایگاه خوبی قرار داشت، اما امروز که به لیگ دوم سقوط کرده است هیچکس به روی خود نمی آورد و همه فاصله گرفتند.

احمدی سنگری با تذکر به مسئولین مربوطه در این امر گفت: با کم کاری نباید اجازه دهیم که این حس القا شود که از احساسات و طرفداران تیم سپیدرود سوء استفاده شده است.

وی با بیان اینکه هر کسی که در قبال این تیم‌ کم کاری می‌کند باید مشخص و اعلام و هر کسی که کمک می‌کند باید تشویق شود، افزود: اگر کسی در جهت حمایت و حل مشکلات سپیدورد عمدا کمکی نکند به این تیم، طرفدارانش و مردم گیلان خیانت کرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس در پایان گفت: هفته آینده همه آقایان و مسئولین را جمع می‌کنیم و به هر طریقی که هست از این تیم حمایت می کنیم، هر کسی هم که به سپیدورد خیانت می کند باید با او برخورد شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۵۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است

 مشاور مطبوعاتی منوچهر متکی ادعای تماس نماینده مردم نجف‌آباد با او برای ریاست مجلس را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، احسان محمدحسینی مشاور مطبوعاتی منوچهر متکی منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهارات جناب آقای ابوترابی نماینده نجف آباد در یکی از خبرگزاری‌ها را تکذیب کرد و گفت: جناب آقای متکی هیچگونه تماس تلفنی با ایشان نداشته است.

 منوچهر متکی در گفت‌وگو با رسانه‌ها در خصوص نظرش در مورد نامزدی برای ریاست مجلس دوازدهم اعلام داشت که در تاریخ ۷ خرداد در این زمینه اظهارنظر خواهد کرد.

پیش از این ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که محمدباقر قالیباف، منوچهر متکی، علی نیکزاد و مجتبی ذوالنور در تماس با وی گفته‌اند که خود را برای ریاست مجلس آماده می‌کنند. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: منوچهر متکی نشان عالی امپراتور ژاپن را دریافت کرد متکی: فتنه گران پشه‌ای بیشتر نبودند

دیگر خبرها

  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • ببینید | شادی مردم اراک پس از حذف پرسپولیس و صعود آلومینیوم
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی