Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- رئیس امور آب شهرستان پلدختر با اشاره به اینکه ۲۲حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان پلدختر وجود دارد گفت:در سال‌های اخیر تعداد ۸ حلقه از این تعداد پُر و از مدار استفاده خارج شده است. - اخبار استانها -

محمد گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر با بیان اینکه 220 حلقه چاه در شهرستان پلدختر وجود  دارد اظهار داشت: این چاه‌های کشاورزی با مساحت هزار و904 هکتار و دبی کلی برداشت تقریبا دو هزار و856 لیتر بر ثانیه در حال فعالیت‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 10حلقه چاه صنعتی در شهرستان وجود دارد که همگی مصارف صنعتی دارند افزود:40 حلقه چاه در شهرستان پلدختر با دبی برداشت 480 لیتر بر ثانیه تامین آب شرب شهرستان را بر عهده دارند.

60 درصد منابع آبی 7 حلقه چاه در شهرکرد کاهش یافته استگزارش|پروژ‌های آبخیزداری لنگ تامین اعتبار قطره‌‌چکانی/ شهر زنجان به وسیله سد گاوازنگ تهدید می‌شود8روستای استان اردبیل به سامانه آبیاری تحت فشار تجهیز می‌شود

رئیس امور آب شهرستان پلدختر عنوان کرد:22حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان وجود دارد که همگی مصارف کشاورزی دارند که در سال‌های اخیر هشت حلقه چاه از این تعداد پُر و از مدار استفاده خارج شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از هزار و پنج میلیمتر بارندگی داشتیم بیان کرد: تا مردادماه  488میلیمتر بارندگی اتفاق افتاده که نسبت به سال گذشته 55درصد کاهش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/646/ ت

R41450/P/S6,72/CT1 بیشتر بخوانید... ۲۹۱۳ چاه غیرمجاز و فاقد پروانه در استان قزوین پلمب و مسدود شد‌ ۶۰ درصد منابع آبی ۷ حلقه چاه در شهرکرد کاهش یافته است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۲۹۱۳ چاه غیرمجاز و فاقد پروانه در استان قزوین پلمب و مسدود شد‌ ۶۰ درصد منابع آبی ۷ حلقه چاه در شهرکرد کاهش یافته است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ ۲ سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ ۳ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد ۴ ۷۰ درصد نیروی انسانی نداجا در مرکز تخصص‌های دریایی رشت تربیت می‌شود ۵ آیت‌الله خاتمی: هیچ‌کس در پی تعطیلی عزاداری‌های محرم نیست / حفظ سلامت عزاداران ‌واجب است ۶ دادستان ‌قزوین‌: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نباید جزیره‌ای عمل کنیم‌ ۷ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران/ اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند/ تأخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم ۸ اصفهان| ذوب‌آهن و گل‌گهر سیرجان؛ نبرد آخر مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| تمدید وعده‌ها برای بهره‌برداری از یک پروژه ملی / بالاخره سوت قطار چه زمانی در اردبیل شنیده می‌شود؟ غلبه ‌تفکر جهادی و ‌دانش متخصصان ایرانی بر کرونا / دانشجویان کرمانشاهی ماسک‌هایی با بازدهی ۹۹ درصد تولید کردند + فیلم آتش در ارتفاعات منطقه «افزر» قیروکارزین آرام گرفت /۳۰۰ نیرو برای مهار آتش‌پای کار آمدند خوزستان| ماجرای فروش زمین‌های "منطقه کاردانش" بهبهان با کاربری فضای سبز چیست؟ مهمترین اخبار تسنیم قالیباف: مجالس کشورهای اسلامی مانع طرح سازش امارات و رژیم صهیونیستی شوند تحولات سیاسی لبنان/ نبیه بری، سعد حریری را برای نخست‌وزیری آینده معرفی کرد گفتگوی تفصیلی تسنیم با کشتی‌آرای/ کاهش قیمت طلا به ۱۷۰۰دلار بعد کرونا/ ذخیره ۳۰۰تن طلاوسکه در خانه مردم/ ماجرای قیمت‌های تلفنی چیست؟ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران/ اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند/ تأخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم توصیه‌هایی به مداحان و منبری‌ها در آستانۀ محرم/ هیئتی‌ها نظام سلامت را در مقابل نظام دین قرار ندهند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان پلدختر حلقه چاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۱۳ کیلومتر از خط انتقال آب شهرستان گناباد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نصیری عصر چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات زیرساخت‌های آبرسانی گناباد که با حضور مدیر عامل آب و فاضلاب استان خراسان رضوی در سالن اجتماعات فرمانداری گناباد برگزار شد، اظهار کرد: اصلاح خط انتقال آب این شهرستان به طول ۱۳ کیلومتر و با صرف اعتبار بیش از یک هزار میلیارد ریال از محل مصوبه‌های سفر ریاست جمهوری در دست اجرا است که در دور دوم سفر استانی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار گناباد از اختصاص افزون بر یک هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های آبرسانی در شهرستان گناباد خبر داد و افزود: این مبلغ معادل کل بودجه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای گناباد است که تنها برای رفع مسائل و مشکلات و اجرای طرح‌های آبرسانی این شهرستان در یک سال گذشته تخصیص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد دولت در رفع معضلات تأمین آب شرب، علاوه بر طرح نهضت ملی مسکن، کاهش مشکلات تأمین پایدار آب شرب نیز از اولویت‌های اصلی مسؤولان این شهرستان است.

نصیری یادآور شد: آب مورد نیاز مناطق شهری گناباد از ۲۲ حلقه چاه عمیق و آب شرب مورد نیاز ۷۵ روستای تحت پوشش نیز از ۴۲ حلقه چاه عمیق، ۱۱ مجتمع آبرسانی و ۹۹ دستگاه منبع آب زمینی و هوایی تأمین می‌شود.

کد خبر 6088145

دیگر خبرها

  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفار غیر مجاز در سال ۱۴۰۲
  • برق هیچ منبع آبی در تربت‌جام قطع نمی‌شود
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ / طلای ۱۸ عیار روی مدار سقوط
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار
  • آخرین خبر‌ها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • اصلاح ۱۳ کیلومتر از خط انتقال آب شهرستان گناباد