Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‎ها- رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در دهه ولایت کمک‌‌هایی به ارزش ۲۰ میلیارد تومان به نیازمندان مناطق محروم استان ارائه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی هنری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و اجرای مرحله اول از گام دوم نهضت کمک مومنانه در بازه زمانی دهه ولایت و با کمک منابع خیرین و کمک‌های مردمی و دستگاه‌های همکار و نهادها، خدماتی به ارزش بیش از 20 میلیارد تومان به نیازمندان و مناطق محروم و تسهیلاتی به ارزش 3 میلیارد تومان به مشاغل آسیب دیده از کرونا ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از جمله خدمات ارائه شده در مرحله اول از گام دوم نهضت کمک مومنانه توزیع بسته‌های معیشتی، نان، گوشت،کارت هدیه، جهیزیه، لوازم التحریر، پوشاک، کفش و همچنین وام قرض الحسنه بود.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: یکی از برنامه‌هایی که در مرحله اول انجام گرفت قربانی در روز عید قربان و اطعام در روز عید غدیر بود که با فرهنگ‌سازی که امسال انجام گرفت در روز عید غدیر شاهد گسترش قابل توجه طرح اطعام علوی در سطح استان بودیم که بیش از 146 هزار پرس غذای گرم طبخ و توزیع شد و جمعا در مرحله اول بیش از 278 هزار پرس غذای گرم به ارزش 3 میلیارد و 30 میلیون تومان در بین نیازمندان توزیع شد.

چراغِ ایستگاه‌های صلواتی را برای کمک به نیازمندان روشن نگه داریدفرمانده سپاه گیلان: طرح «تعاون و احسان» برای کمک به نیازمندان در استان اجرا می‌شودبسیج سازندگی استان اردبیل برای کمک به نیازمندان وارد میدان عمل شد

هنری عنوان کرد: در این مرحله 358 جهیزیه به ارزش 4 میلیارد و 728 میلیون تومان، بیش از 1600 کارت هدیه به ارزش 447 میلیون تومان، 15 هزار بسته معیشتی به ارزش 3 میلیارد و 680 میلیون تومان، بیش از 14 هزار قرص نان به ارزش 8 میلیون تومان و همچنین بیش از 137 هزار بسته گوشت به ارزش 8 میلیارد و 100 میلیون تومان در میان نیازمندان شهرستان‌های استان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید تهیه و توزیع اقلام آموزشی شامل لوازم التحریر، پوشاک، کیف و کفش در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته و خارج از این موضوع در زمینه‌هایی مانند بسته‌های معیشتی نیز برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی اظهار داشت: در مرحله اول بیش از 4 هزار بسته لوازم التحریر و 400 دست کفش و پوشاک نو جمعاً به ارزش 480 میلیون تومان در بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار توزیع شد.

وی بیان کرد: در راستای حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا با کمک صندوق‌های قرض الحسنه و موسسات خیریه و نهادها 425 فقره وام قرض الحسنه به ارزش 3 میلیارد تومان به مشاغل آسیب دیده تحویل شد.

هنری گفت: با آغاز مرحله دوم از گام دوم نهضت کمک مومنانه در دهه اول ماه محرم و با توجه به شروع جمع‌آوری کمکها امیدواریم با کمک و همدلی مردم و مسئولان بتوانیم همانند مراحل قبلی کمک‌های خوبی را جمع آوری کنیم.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی از برپایی مراسم مرحله دوم در روز پنجشنبه مصادف با هفتم محرم الحرام 1442 در محل حسینیه جماران خبر داد.

انتهای پیام/254/س

R41348/P/S6,56/CT11 بیشتر بخوانید... نهضت "احسان و تعاون" برای کمک به نیازمندان در گیلان راه‌اندازی می‌شود‌ سیل مهربانی مردم گیلان در کمک به نیازمندان / دیار میرزا کوچک در رزمایش مساوات روسفید شد + فیلم روایت ماموستا رستمی از دغدغه فرمانده سپاه بیت‌المقدس برای کمک به نیازمندان کردستانی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نهضت "احسان و تعاون" برای کمک به نیازمندان در گیلان راه‌اندازی می‌شود‌ سیل مهربانی مردم گیلان در کمک به نیازمندان / دیار میرزا کوچک در رزمایش مساوات روسفید شد + فیلم روایت ماموستا رستمی از دغدغه فرمانده سپاه بیت‌المقدس برای کمک به نیازمندان کردستانی پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ ۲ سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ ۳ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد ۴ ۷۰ درصد نیروی انسانی نداجا در مرکز تخصص‌های دریایی رشت تربیت می‌شود ۵ آیت‌الله خاتمی: هیچ‌کس در پی تعطیلی عزاداری‌های محرم نیست / حفظ سلامت عزاداران ‌واجب است ۶ دادستان ‌قزوین‌: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نباید جزیره‌ای عمل کنیم‌ ۷ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران/ اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند/ تأخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم ۸ اصفهان| ذوب‌آهن و گل‌گهر سیرجان؛ نبرد آخر مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| تمدید وعده‌ها برای بهره‌برداری از یک پروژه ملی / بالاخره سوت قطار چه زمانی در اردبیل شنیده می‌شود؟ غلبه ‌تفکر جهادی و ‌دانش متخصصان ایرانی بر کرونا / دانشجویان کرمانشاهی ماسک‌هایی با بازدهی ۹۹ درصد تولید کردند + فیلم آتش در ارتفاعات منطقه «افزر» قیروکارزین آرام گرفت /۳۰۰ نیرو برای مهار آتش‌پای کار آمدند خوزستان| ماجرای فروش زمین‌های "منطقه کاردانش" بهبهان با کاربری فضای سبز چیست؟ مهمترین اخبار تسنیم قالیباف: مجالس کشورهای اسلامی مانع طرح سازش امارات و رژیم صهیونیستی شوند "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند تحولات سیاسی لبنان/ نبیه بری، سعد حریری را برای نخست‌وزیری آینده معرفی کرد گفتگوی تفصیلی تسنیم با کشتی‌آرای/ کاهش قیمت طلا به ۱۷۰۰دلار بعد کرونا/ ذخیره ۳۰۰تن طلاوسکه در خانه مردم/ ماجرای قیمت‌های تلفنی چیست؟ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران/ اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند/ تأخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی برای کمک به نیازمندان ارزش 3 میلیارد میلیارد تومان میلیون تومان مرحله اول توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ فرصت اقتصادی استان به ۲ زبان زنده دنیا ترجمه شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۱۰ فرصت اقتصادی استان در قالب کتابی به دو زبان زنده دنیا ترجمه شده و در اختیار سرمایه‌گذاران و تجار قرار می‌گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی جعفری با اشاره به نمایشگاه ایران اکسپو 2024 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نمایشگاه ایران اکسپو 2024، اتفاق بی‌نظیر همدلی و همراهی بخش خصوصی و دولتی را شاهد هستیم. 

وی تصریح کرد: از روز گذشته که نمایشگاه افتتاح شد، نشست‌های دو جانبه‌ای بین بخش خصوصی خراسان جنوبی و دیگر استان‌ها برگزار شده که نتایج امیدوارکننده‌ای به همراه داشته است. 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به حضور 84 کشور دنیا در این نمایشگاه گفت: حضور هیئت‌هایی از کشورهای ترکمنستان، تاجیکستان، کانادا، ترکیه و... در پاویون خراسان جنوبی با مذاکره‌های خوبی همراه بود. 

جعفری به حضور نماینده وزارت خارجه در استان در نمایشگاه اشاره کرد و گفت: برای استفاده حداکثری از حضور هیئت‌های تجاری و کنسولی برنامه‌ریزی شده است. 

وی از حضور هیئت مدیره اتاق بازرگانی و اتاق تعاون استان در نمایشگاه خبر داد و ادامه داد: برقراری ارتباط با تجار و سرمایه‌گذاران دیگر استان‌ها و حتی در حوزه بین‌المللی هم در دستور کار است. 

به گفته وی؛ نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران اکسپو 2024، فرصت مناسبی برای عرضه و معرفی تمام ظرفیت‌های استان به ویژه سه زنجیره ارزش گوهرسنگ‌ها، زرشک و بنتونیت است. 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: 110 فرصت اقتصادی خراسان جنوبی در قالب کتابی به دو زبان زنده دنیا ترجمه شده و در اختیار سرمایه‌گذاران و تجار قرار می‌گیرد. 

جعفری ادامه داد: زنجیره‌های ارزش استان (گوهرسنگ‌ها، زرشک و بنتونیت) هم به 5 زبان ترجمه شده‌اند. برای کتاب‌های فرصت‌های سرمایه‌گذاری و زنجیره‌های ارزش استان بارکد -رمزینه - تعریف شده است و این رمزینه‌ها دسترسی افراد به اطلاعات کامل و جامع درباره ظرفیت‌های استان را تسهیل می‌کند. 

به گفته وی؛ 40 شرکت سرمایه گذاری در حوزه زنجیره‌های ارزش و 60 هیئت تجاری از خراسان جنوبی در این نمایشگاه حضور دارند. 

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • توجه به صادرات ارزش افزوده گوهرسنگ‌های خراسان جنوبی را افزایش می‌دهد
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به ۲ زبان ترجمه شد
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی استان به ۲ زبان زنده دنیا ترجمه شد
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • شرایط برای عرضه ظرفیت‌های خراسان جنوبی در اکسپو فراهم است
  • رزهای تولیدی خراسان جنوبی ۳۷.۵ میلیارد تومان ارزآوری داشت
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد