Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@13:40:01 GMT

کلوپ‌، هوادار جدید بایرن؛ سود کوتینیو برای تیم سابق

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۵۳۲۷

کلوپ‌، هوادار جدید بایرن؛ سود کوتینیو برای تیم سابق

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نیمه نهایی لیگ قهرمانان هوادار بایرن مونیخ خواهد بود چرا که قهرمانی بایرن از نظر مالی برای لیورپول به شدت درآمدزا خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول و بهترین مربی فصل لیگ برتر انگلیس در حال حاضر در تعطیلات تابستانی به سر می‌برد. کلوپ به همراه همسرش به جزیر سیلت در دریای بالتیک سفر کرده و از تعطیلات خود لذت می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم او بعد از حذف شدن از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل اتلتیکو مادرید حالا چاره ای جز تماشای مسابقات باقی مانده ندارد.

 

 

کلوپ مسلماً روز جمعه شاهد پیروزی درخشان 8-2 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا بوده و بازی را از تلویزیون تماشا کرده. شاگرد سابق کلوپ، فیلیپ کوتینیو در این بازی در دقیقه 75 از روی نیمکت بلند شده و به میدان فرستاده شد. کوتینیو در دقایق باقی مانده دو گل زد و یک پاس گل داد تا نقش مهمی در این پیروزی تاریخی بازی کند. کوتینیو در حال حاضر از بارسا به صورت قرضی در بایرن توپ می زند و در پایان فصل به بارسلونا برخواهد گشت.

 

اگر کوتینیو امسال با بایرن فاتح لیگ قهرمانان شود، که با رسیدن به این هدف تنها 2 پیروزی فاصله دارد، یکی از بندهای قراردادش فعال خواهد شد. بندی که به انتقال او از لیورپول به بارسلونا در سال 2018 برمی گردد. مبلغ ثابت انتقال او از لیورپول به بارسا که آن زمان 145 میلیون یورو بوده در صورت قهرمانی او در چمپیونزلیگ می تواند به 160 میلیون یورو افزایش یابد.

 

روزنامه انگلیسی دیلی میل می گوید علاوه بر این میزان پاداش کوتینیو در صورت قهرمانی او در چمپیونزلیگ هم به 5 میلیون یورو خواهد رسید. لیورپول از این مبلغ پاداش هم سود خواهد برد.

 

 

پس اگر بایرن در لیگ قهرمانان به قهرمانی برسد بارسلونا از دو سو باخته و لیورپول مبلغ قابل توجهی از جایی که فکرش را هم نمی کرد بدست خواهد آورد. به همین علت است که یورگن کلوپ که سابقه هدایت بوروسیا دورتموند حریف سنتی و سرسخت بایرن مونیخ را دارد در دو بازی باقی مانده احتمالاً مقابل تلویزیون نشسته و بایرن را تشویق خواهد کرد.

 

 

بایرن مونیخ لیورپول یورگن کلوپ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ لیورپول یورگن کلوپ سرمربی لیگ قهرمانان بایرن مونیخ یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۵۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان، بازیکن سابق استقلال که سومین فصل بازی در هوادار را تجربه می‌کند و بازوبند کاپیتانی را نیز در اختیار دارد، در هفته‌های گذشته عملکرد خیره کننده‌ای داشته است.

شجاعیان در سال جدید با آمادگی بالا در زمین حاضر می‌شود‌. این هافبک طراح در بازی با فولاد دبل کرد و مقابل گل گهر نیز تک گل پیروزی بخش هوادار را به ثمر رساند. داریوش اگرچه در بازی با پیکان نتوانست گلی بزند اما پاس گل اول هوادار را به زیبایی هرچه تمام‌تر داد و زمینه ساز گل محسن سفیدچغایی شد.

درخشش داریوش شجاعیان در جام حذفی نیز ادامه پیدا کرد و او در دقیقه ۱۰ نخستین گل هواداری‌ها را به ثمر رساند. او در این فصل ۶ گل برای تیمش زده و بهترین فصل حضور در این تیم را سپری می‌کند.

دیگر خبرها

  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • لیورپول با آرنه اسلوت قمار می‌کند؛ آن‌ها به برنده‌ای مثل توماس توخل نیاز دارند
  • ادعای ستاره سابق لیورپول درمورد جانشین کلوپ
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!