Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@08:28:35 GMT

از این پس نباید عقب ماندگی‌ها را گردن کرونا بیندازیم

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۵۳۴۷

از این پس نباید عقب ماندگی‌ها را گردن کرونا بیندازیم

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با اشاره به استمرار بیماری کرونا گفت: همه باید به زندگی با کرونا عادت کنیم و باید کارهای توسعه‌ای استان در این شرایط پیش برود و از این به بعد کسی نباید عقب ماندگی و کندی در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌ها را گردن کرونا بیندازد.

هوشنگ بازوند در جلسه امروز (28 مرداد) شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به مشکلاتی که کرونا برای حوزه های مختلف بوجود آورده، گفت: شرایط کرونا بویژه در ماه های ابتدایی شیوع آن، موجب شد تا بسیاری برنامه ها و پروژه‌ها به تاخیر بیفتد، اما با استمرار این بیماری همه باید یاد بگیرند که کارها و برنامه ها را با وجود کرونا پیش ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه باید یاد بگیریم خود را با شرایط زندگی با کرونا وفق دهیم و باید برنامه ها و کارهای توسعه ای استان را در این شرایط پیش ببریم و از این به بعد کسی نباید عقب ماندگی در برنامه ها و پروژه ها را گردن کرونا بیندازد.

بازوند با تقدیر از فعالیت بخش خصوصی در شرایط شیوع کرونا ،گفت: تحریم ها فشار بسیاری به بخش خصوصی وارد کرد و با آمدن ویروس کرونا، فشارها بر این بخش مضاعف شد، اما خوشبختانه بخش خصوصی که در کنار این دو معضل، گرفتار بروکراسی اداری هم هست، توانست از این سختی ها سربلند بیرون آمده و با قدرت به کار و فعالیت خود ادامه دهد.

وی افزود: صنعتگران و تولیدگران در شرایط شیوع کرونا توانستند به خوبی با رعایت پروتکل های بهداشتی به کار و تولید ادامه دهند که جای تقدیر دارد.

میل به سرمایه گذاری در استان در حال افزایش است

به گزارش ایسنا، استاندار کرمانشاه در ادامه از افزایش میل به سرمایه گذاری در استان با وجود شرایط کرونایی خبر داد وافزود: سرمایه گذاری یکی از اولویت ها برای ایجاد رونق اقتصادی در استان است و خوشبختانه در دوران شیوع کرونا میل به سرمایه گذاری در استان افزایش یافته است.

وی با انتقاد از بخشنامه های متعدد اداری در حوزه های مختلف، گفت: وقتی بخشنامه ای ابلاغ می شود، بخشنامه های قبلی هم به قوت خود پا برجا هستند و این امر موجب سردرگمی فعالان بخش خصوصی و سرمایه گذاران شده که مغایر شعار جهش تولید است و دست و پای بخش خصوصی و سرمایه گذاران را بسته است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم که زمینه فعالیت بخش خصوصی را تسهیل کنیم و باید فکری برای این بخشنامه های متعدد ابلاغی شود.

بازوند در این جلسه همچنین به کاهش شش پله ای شاخص بهبود فضای کسب و کار استان در بهار امسال نسبت به سه ماهه فصول زمستان و پاییز اشاره کرد و افزود: شاخص فضای کسب و کار استان نسبت به دو، سه سال پیش رشد خوبی داشته، اما نسبت به فصول زمستان و پاییز سال گذشته، متاسفانه شش پله افت کرده ایم که باید آسیب شناسی روی این موضوع صورت گرفته و در خصوص رفع موانع اقدام شود.

هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه هم در ادامه جلسه با توجه به ارائه وضعیت شاخص بهبود فضای کسب و کار استان، گفت: کرمانشاه در حال حاضر در رتبه هجدم فضای کسب و کار در کشور قرار دارد و نسبت به فصول زمستان و پاییز سال گذشته تنها یک پله افت داشته است.

وی خاطرنشان کرد: این میان در کنار کرمانشاه پنج استان دیگر هم در رتبه هجدم این شاخص قرار دارند و در حقیقت شش پله افت نکرده‌ایم و تنها با پنج استان دیگر هم رتبه شده‌ایم.

در پایان این جلسه بحث انتخاب تشکل های بخش خصوصی برای عضویت یکساله در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی مطرح شد که تشکل های خانه صنعت و معدن، سازمان نظام صنفی رایانه، نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، شورای ملی نخود، انجمن صنایع دستی استان، انجمن خبرگان کشاورزی، خانه معدن، نظام مهندسی ساختمان و انجمن شرکت های حمل و نقل کالا به عنوان هشت تشکل بخش خصوصی برای عضویت یکساله در این شورا انتخاب شدند.

همچنین «انجمن پیمانکاران ساختمانی» هم برای عضویت یکساله در این شورا با شرط " بدون داشتن حق رای" انتخاب شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كرمانشاه منطقه کرمانشاه کروناویروس استاندار كرمانشاه هوشنگ بازوند فضای کسب و کار سرمایه گذاری برنامه ها بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۵۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ

آفتاب‌‌نیوز :

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • صندوق ‏توسعه ملی برای رفع عقب‌ماندگی در توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر پیشگام می‌شود
  • عقب ماندگی اجرای پروژه محور خورموج _ لاور جبران شود
  • کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • ورامین از سیاسی کاری و جناح بازی خسته است/عقب ماندگی راجبران کنیم
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • کشاورزان گلستانی آب ماندگی را از سطح مزارع خود خارج کنند
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • دستگاه قضا ابتدا سراغ مفسدین گردن کلفت می‌رود