Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخوت گفت: همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی میزبان مراسم و برنامه‌های گوناگون عزاداری است.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، با بیان اینکه برنامه‌های ویژه دهه محرم با هدف تبیین و تعمیق فلسفه عاشورا و قیام اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، که یقیناً برنامه زندگی‌ساز بشیرت است، برگزار می‌شود، گفت: همزمان با دهه اول ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، بیش از ۱۰۰ کانون‌ فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس، با رعایت دستورات ستاد کرونا و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، میزبان مراسم و برنامه‌های گوناگون عزاداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس افزود: ما تابع تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا هستیم و قطعاً برنامه‌های عزاداری در دهه اول ماه محرم با محدودیت‌هایی خواهد بود و به تمامی کانون‌ها ابلاغ شده است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کمتر از دو ساعت برنامه عزاداری در فضای باز داشته باشند. 

 

وی با بیان اینکه، این ویژه‌برنامه‌ها علاوه بر فضای حقیقی در فضای مجازی نیز برگزار می‌شود، اضافه کرد: محدودیت برای جوانان مؤمن مسجدی پایان نیست، بلکه خلق ایده‌ها و فرصت‌های جدید است. دعوت از کارشناسان برجسته علوم دینی جهت سخنرانی و پاسخ به شبهات در راستای شناساندن ابعاد مختلف واقعه عاشورا و قیام امام حسین(ع) به اقشار مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های این دهه در کانون‌های مساجد جنوب فارس در فضای مجازی است.

 

اخوت تصریح کرد: سیاه‌پوش کردن مساجد، حسینیه‌ها و محلات، برگزاری مسابقات کتابخوانی عاشورایی، قرائت زیارت عاشورا، پخش مداحی از مأذنه مساجد، توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان به جای پخت‌وپز و غیره از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد جنوب فارس در دهه محرم است.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس خاطر نشان کرد: باید با افزایش بصیرت و شناخت هر چه بیشتر نسبت به واقعه عاشورا و قیام حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) در جامعه در راستای ارتقای سطح معرفت و شناخت نسبت به اهداف انسان‌ساز نهضت امام حسین(ع) گام برداریم.

پایان پیام/715

منبع: شبستان

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا در فارس کانون های مساجد جنوب فارس برنامه های دهه اول محرم کانون های فرهنگی هنری مساجد فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس پروتکل های بهداشتی برنامه ها کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان

جواد شفیعی ثابت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به دهه کرامت گفت: شعار محوری برنامه های خدمت رضوی ، همه خادم الرضاییم
است و در این راستا برنامه های متنوعی توسط خادمیاران رضوی گیلان تدوین و اجرایی خواهد شد.‌


دبیر کانون های خدمت رضوی گیلان با بیان اینکه استقبال از کاروان زیر سایه خورشید از برنامه های ویژه این دهه است، گفت: حضور خادمان رضوی آستان قدس رضوی این دهه در گیلان فضای استان را عطر آگین خواهد کرد.‌

وی  با بیان اینکه ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت با فعالیت خادمیاران رضوی در گیلان تدوین و اجرایی خواهد شد،‌ تصریح کرد: میثاق با ولایت(حضور در نمازجمعه)،ابناءالرضا (اجتماع نوجوانان رضوی)، برگزاری میز مشاوره در کانونهای تخصصی، اجتماع حمایت از فلسطین و مردم غزه،برپایی میز خدمت رضوی در نمازجمعه،‌ایران جوان(شکوه مادری)، برپایی چایخانه حضرت رضا(ع)،‌برپایی اردوهای جهادی، نشان ارادت( تجلیل از مدال آوران ورزشی که مدال خود را به امام رضا تقدیم کرده اند) و برپایی مراسم جشن ولادت حصرت معصومه و ولادت امام رضا در سطح شهرستان از اهم ویژه  برنامه های دهه کرامت در گیلان است.  
شفیعی ثابت خاطر نشان کرد: گیلان بیش از ۲ هزار خادمیار و یاور رضوی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • همایش علمی خلیج فارس هویت ملی و تاریخی
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم