Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

سرمربی لایپزیش: تشنه فینال لیگ قهرمانان هستیم

یولیان ناگلزمن، سرمربی تیم فوتبال لایپزیش در نشست خبری پیش از رویارویی با پاری‌سن‌ژرمن در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما هم مانند همه تیم‌هایی که به این مرحله رسیده‌اند عطش رفتن به مرحله بعدی را داریم و می‌خواهیم فینالیست شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این بازی ۱۲۰ درصد آماده خواهیم بود اگر کنترل بازی را به دست بگیریم و خلاقیت به خرج دهیم، می‌توانیم به حریف ضربات بیشتری بزنیم.

سرمربی جوان لایپزیش درباره مهار نیمار، ستاره پاریسی‌ها گفت: هیچ کسی نمی‌تواند نیمار را پیش‌بینی کند؛ بنابراین ما باید مانند یک تیم با او مقابله کنیم. باید بازی خودمان را انجام دهیم.

اینتر با حذف شاختار فینالیست لیگ اروپا شد

در شب دوم از مرحله نیمه نهایی لیگ فوتبال اروپا، اینترمیلان به مصاف شاختار دونتسک اوکراین رفت و با نتیجه پرگل ۵ بر صفر پیروز شد.

گل‌های این بازی را لائوتارو مارتینس در دقایق ۱۹ و ۷۴، دی‌امبروزیو در دقیقه ۶۴ و روملو لوکاکو در دقایق ۷۸ و ۸۴ به ثمر رساندند. اینتر با این برد حریف سویا در فینال لیگ اروپا شد.

سویا شب گذشته با نتیجه دو بر یک منچستریونایتد را شکست داده بود و یک پای فینال بود.

باشگاه بارسلونا رسما ستین را اخراج کرد

سرانجام خبری که انتظارش را داشتیم منتشر شد و باشگاه بارسلونا رسماً اعلام کرد کیکه ستین از کار برکنار شده است.

ستین ۶۱ ساله، ژانویه ۲۰۲۰ جانشین ارنستو والورده شد و در این چند ماه در ۲۵ بازی روی نیمکت بارسلونا نشست که حاصل کارش ۱۶ برد، ۴ تساوی و ۵ شکست بود. شکست‌هایی مقابل رئال‌مادرید و بایرن‌مونیخ کلیدی بودند و باعث از دست رفتن قهرمانی در لالیگای اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا شدند.

پس از پایان چند ماه کارِ ستیِن در باشگاه بارسلونا، این باشگاه به سراغ گزینه‌هایی همچون رونالد کومان، مائوریسیو پوچتینو و ژاوی برای سرمربیگری آبی‌واناری‌ها رفته است.

مستی کار دست ملو داد

به گفته TV3 کاتالونیا، آرتور ملو در حوالی ساعت ۴ بامداد و در حالی که تحت تاثیر مصرف الکل بوده با خودروی فراری خود در شمال شرقی شهر بارسلونا دچار سانحه شد.

در این تصادف آسیبی به آرتور وارد نشده اما چراغ‌های خودروی او پس از ورود به پیاده‌رو، شکسته شدند.

آرتور این روزها کارش با بارسلونا به پایان رسیده و با توجه به قرارداد جدیدی که بسته باید به زودی راهی تورین شود و به یوونتوسی‌ها بپیوندد.

تعیین قیمت فروش مدافع محبوب بیگ سیکس

بن وایت مدافع برایتون را همه باشگاه‌های بزرگ لیگ برتری می‌خواهند، به همین دلیل مبلغ فروش او تعیین شده است.

روزنامه «سان» خبر داد، باشگاه برایتون اعلام کرده اگر باشگاهی برای جذب بن وایت مدافع ۲۲ ساله‌شان مبلغ ۵۰ میلیون پوند بپردازد، این بازیکن را می‌فروشد. گفته می‌شود بازیکنی که فصل قبل به صورت قرضی در لیدزیونایتد بازی می‌کرد، جدی‌ترین پیشنهاد را بین تیم‌های بیگ‌سیکس از لیورپول دریافت کرده است.

داوید سیلوا به رئال سوسیداد پیوست

سیلوا که بعد از 10 سال حضور در منچسترسیتی، این باشگاه را ترک کرد، با قراردادی دو ساله به سوسیداد پیوست.

این اتفاق در حالی رخ داد که گفته می شد او به ایتالیا خواهد رفت تا پیراهن لاتزیو را به تن کند. اما این هافبک تکنیکی 34 ساله ترجیح داد به لالیگا برگردد؛ جایی که پیش از پیوستن به سیتی، برای والنسیا بازی می کرد.

در بیانیه باشگاه سوسیداد آمده است:" رئال وسیداد با داوید سیوا با توافق رسید و این بازیکن در دو فصل آینده، تا 30 ژوئن 2020 برای ما بازی می کند. این بازیکن که به طور آزاد از منچسترسیتی به اینجا آمد، به زودی در تمرینات پیش فصل حضور پیدا خواهد کرد."

بارسایی شدن رونالد کومان در گرو یک توافق

رونالد کومان هنوز با فدراسیون فوتبال هلند قرارداد دارد و باشگاه بارسلونا ابتدا باید رضایت این نهاد را جلب کند. در همین رابطه نیز به نظر می رسد که امشب جلسه ای سرنوشت‌ساز بین سران باشگاه بارسلونا و مسئولان فدراسیون فوتبال هلند برگزار می شود تا در آن برای حضور کومان روی نیمکت بارسا توافق حاصل شود. البته هنوز مشخص نیست که توافق چه شکل خواهد بود و این که آیا به طور کلی کار کومان در تیم ملی هلند پایان خواهد یافت یا خیر.

همچنین گفته می شود آلفرد شرودر که فصل گذشته هدایت هوفنهایم را برعهده داشت و در اواسط فصل از سمت خود برکنار شد به عنوان دستیار کومان در بارسلونا فعالیت خواهد کرد.

104 / 351 بسته خبری فوتبال اروپا فوتبال جهان بسته خبری فوتبال جهان لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا اینتر شاختار دونتسک بارسلونا لایپزیش پاری‌سن ژرمن یوونتوس برایتون لیورپول منچسترسیتی رئال سوسیداد داوید سیلوا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال اروپا فوتبال جهان لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا اینتر شاختار دونتسک بارسلونا لایپزیش پاری سن ژرمن یوونتوس برایتون لیورپول منچسترسیتی رئال سوسیداد داوید سیلوا باشگاه بارسلونا لیگ قهرمانان لیگ اروپا اروپا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۵۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید

با حضور وینیسیوس جونیور، رئال مادرید جای خالی وینگرهایی چون گرت بیل را هیچ‌وقت حس نکرد

طرفداری | شب گذشته (جمعه) و در دیداری از هفته سی و سوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با یک گل، رئال سوسیداد را شکست داد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید؛ برد روحیه‌بخش پیش از ال‌کلاسیکوی اروپا

با حضور در این جدال، وینیسیوس جونیور به رکورد ۲۵۸ بازی برای رئال مادرید در تمامی رقابت‌ها رسید. این وینگر برزیلی طی مدت زمان حضورش در ترکیب کهکشانی‌ها، موفق به ثبت 78 گل و ۷۵ پاس گل شده‌ و یکی از بهترین بازیکنان جهان در سال‌های اخیر بوده‌است.

بر اساس داده‌های آماری، گرت بیل نیز طی دوران بازی برای رئال مادرید، در ۲۵۸ مسابقه پیراهن این تیم را به تن کرد. وینگر سابق تیم ملی ولز که سال گذشته از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد، 106 گل و ۶۷ پاس گل را برای لوس بلانکوس به ثبت رسانده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال