Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر صدفی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح نهضت ساخت داخل، اظهار کرد: نهضت ساخت داخل مهمترین راهبرد جهش تولید به منظور حمایت از واحدهای تولیدی بوده که در دستور کار قرار گرفته است.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت گیلان با بیان اینکه پیش نیاز اصلی این حمایت از واحدهای تولیدی داشتن اطلاعات کامل محصولات تولیدی است، افزود: اطلاعات کلی واحدهای تولیدی در سامانه توانیران به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tavaniran.ir درج شده ولی کافی نیست.

وی ادامه داد: واحدهای تولیدی استان گیلان باید با مراجعه به آدرس فوق نسبت به بروزرسانی اطلاعات واحد و محصولات تولیدی خود اقدام کنند.

صدفی با بیان اینکه اطلاعات این سامانه مبنای تصمیم گیری در خصوص امکان تأمین اقلام مورد نیاز کشور است، تصریح کرد: ثبت اطلاعات در این سامانه سبب می‌شود تا از واردات کالاهای مشابه و خروج ارز جلوگیری به عمل آید.

وی تأکید کرد: عدم درج اطلاعات دقیق محصولات واحدهای تولید در این سامانه منجر به عدم شناسایی اقلام تولیدی آن واحدها شده و به طبع منجر به عدم برخورداری از حمایت‌های آتی در خصوص جلوگیری از واردات کالاهای مشابه خواهد شد.

صدفی با بیان اینکه واحدهای صنعتی تا تاریخ ۱۰ شهریور باید نسبت به بروزرسانی دقیق اطلاعات فنی مربوط به محصولات خود در سامانه توانیران اقدام کنند، افزود: با درج کامل اطلاعات محصول و استانداردهای مربوطه آن اقلام از سوی مراجع مربوطه قابل شناسایی و حمایت هستند.

وی ادامه داد: درج اطلاعات کلی محصولات کمکی به شناسایی محصولات نکرده و امکان برخورداری از حمایت‌های مربوطه را کم خواهد کرد.

کد خبر 5001667

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان واحد های تولیدی ساخت داخل ویروس کرونا محرم 99 روز خبرنگار شیراز ماه محرم بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه عید غدیر خم گرگان آزادگان جنگ تحمیلی قزوین واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۵۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

درویشعلی حسن زاده به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت: ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحد‌های تولیدی افزود: این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود: سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود