Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز وپتروشیمی تأمین در یک آگهی در روزنامه رسمی خود، ضمن لغو مجمع عمومی عادی که پیش از این اعلام شده بود، زمان و محل جدید برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه خود را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش متن آگهی به این شرح است:

آگهی لغو مجمع عمومی عادی سالیانه و اعلام زمان و محل برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (سهامی عام)

برای سال مالی منتهی به 1399/02/31 به شماره ثبت 214880 و شناسه ملی 10420205695

پیرو آگهی منتشره در همین روزنامه در روز یکشنبه مورخ 19 مرداد 1399 مبنی بر دعوت به جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت در روز چهارشنبه مورخ 1399/05/29 با دستور جلسه مطرح شده در آن آگهی، بدینوسیله به اطلاع تمامی سهامداران محترم می‌رساند، مجمع اعلامی در تاریخ و محل اعلامی لغو و مجمع جدید راس ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ  1399/06/05 در محل سالن همایش‌های مجموعه تلاش به آدرس تهران، خیابان ولیعصر، بعد از صدا و سیما نرسیده به چهارراه پارک وی تشکیل می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستور جلسه:

1) استماع گزارش هیات مدیره، گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت برای عملکرد سال مالی منتهی به 1399/02/31

2) اتخاذ تصمیم در مورد عملکرد هیات مدیره وتصویب صورتهای مالی برای سال مالی منتهی به 1399/02/31

3) انتخاب حسابرس و بازرس قانونی شرکت برای سال مالی منتهی به 1400/02/31 و تعیین حق الزحمه آن

4) اتخاد تصمیم در خوص تقسیم سود

5) انتخاب روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت

6) سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه می باشد

لذا از کلیه سهامداران محترم دعوت می شود قبل از شروع جلسه شخصاً یا از طریق وکیل و نماینده قانونی خود با در دست داشتن اصل کارت ملی و وکالتنامه برای دریافت کارت ورود به جلسه در محل برگزاری مجمع نسبت به اخذ آن اقدام نمایند.

توجه:

الف) درج شماره ثبت و شناسه ملی شرکت و نیز کد ملی نماینده در معرفی نامه اشخاص حقوقی الزامی می باشد.

ب) توجه سهامداران محترم را به اگهی منتشر شده در همین روزنامه و همین روز در خصوص نحوه برگزاری مجمع جلب می نماید

هیات مدیره تاپیکو همچنین در آگهی جداگانه ای نحوه شرکت در مجمع عمومی بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و سازمان بورس اوراق بهادار را اغلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

آگهی نحوه برگزاری جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (سهامی عام)

به شماره ثبت 214880 و شناسه ملی 10420205695

پیرو آگهی منتشره در روز جاری در روزنامه اطلاعات مبنی بر لغو جلسه مجمع این شرکت در روز چهارشنبه مورخ 1399/05/29 و اعلام زمان و محل جدید برگزاری مجمع در ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 1399/06/05، بدینوسیله حسب ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و سازمان بورس اوراق بهادار در خصوص شرایط برگزاری مجامع به استحضار سهامداران گرامی می رساند به منظور حفظ سلامتی، سهامداران محترم می توانند در راستای شیوه ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا، مجمع را از طریق سایت شرکت به آدرس www.tappico.com بصورت آنلاین مشاهده و پرسش های خود را به صورت پیام از طریق سامانه مزبور مطرح فرمایند.

پربیننده ترین پرداخت تسهیلات کرونایی به بازنشستگان ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۳۹۹/۵/۲۷ ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۳۹۹/۵/۲۶ متوسط دریافتی کارکنان آموزش و‌ پرورش افزایش یافت سهام عدالت اموات تا پایان تابستان واگذار می‌شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پتروشیمی سرمایه گذاری نفتی تاپیکو مجمع فوق العاده مجمع عمومی سالانه قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت مجمع عمومی عادی سالیانه روز چهارشنبه مورخ سال مالی منتهی سهامداران محترم برگزاری مجمع هیات مدیره زمان و محل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۵۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از برنامه ریزی برای آمادگی حضور ورزشکاران در المپیاد استعداد‌های برتر کشور خبر داد
ملیحه فامیلی فر رئیس هیئت ژیمناستیک استان سمنان هم گفت : افزایش برگزاری دوره‌های آموزشی از برنامه‌های امسال این هیات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • واکنش بازار به تغییر مقررات انتشار آگهی مسکن