Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرامرز محبوبی معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون برای ۳۷۵ واحد صنعتی جواز تأسیس صادرشده است، گفت: برای تأسیس این تعداد واحد صنعتی ۳۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری پیش‌بینی‌شده است.

او با تأکید بر اینکه با راه‌اندازی پروژه‌های مذکور هفت هزار و ۹۰۰ شغل در استان ایجاد می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر یک هزار و ۶۹۲ واحد صنعتی در استان دارای پروانه بهره‌برداری و مشغول به فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه ۵۸ هزار میلیارد ریال در این واحد‌ها سرمایه‌گذاری شده است، بیان کرد: زمینه اشتغال بیش از ۴۹ هزار نفر در صنایع استان فراهم‌شده است.

محبوبی در ادامه افزود: در چهار ماه ابتدای سال جاری ۴۷ واحد صنعتی استان پروانه بهره‌برداری دریافت کردند که با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال زمینه اشتغال ۶۳۰ نفر را در سطح استان فراهم می‌کند.

او ابراز داشت: در این مدت در مجموع ۴۲۲ مجوز صنعتی در استان سمنان صادرشده است.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن ایجاد اشتغال مجوز صنعتی واحد صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال زندانیان از مهم‌ترین کارهای امنیت‌ساز است

فرماندار شهرستان نایین گفت: یکی از مهم‌ترین و بهترین کارهای نیک و امنیت‌ساز، اشتغال زندانیان است که به کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان نایین منجر می‌شود.

محمد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان ضمن قدردانی از مشارکت صاحبان صنایع در حوزه اشتغال زندانیان اظهار کرد: امروز در شهرستان نائین نرخ بیکاری به صورت رسمی اعلام شده از طرف اداره کار، ۶/۹ درصد است، اما در نگاه ما این نرخ بیکاری صفر است زیرا شرایط کار در شهرستان به خوبی فراهم است و برخی تنها علاقه به مشاغل اداری دارند و در سایر مشاغل فعالیت نمی‌کنند.

وی افزود: طی یک سال اخیر بسته‌های مختلفی را با صاحبان صنایع برای تأمین نیروی کار دنبال کردیم که همایش امروز با نگاه به ظرفیت‌های موجود در زندان‌ها و با رویکرد اشتغال است.

فرماندار شهرستان نائین خاطرنشان کرد: همایش یک روزه اشتغال با حضور مدیرکل اشتغال و حرفه‌آموزی سازمان زندان‌های کشور، مدیرکل و معاون اشتغال سازمان زندان‌های استان اصفهان و کارآفرینان، صاحبان صنایع و خیران در زندان نائین با هدف ایجاد انجمن خیران و اشتغال زندانیان در تنها زندان شرق استان اصفهان با رویکرد کاهش تکرار جرم و کمک به خانواده آن‌ها برگزار شد.

کریمی با اشاره به ورود صاحبان صنایع در کارهای نیک، گفت: یکی از مهم‌ترین کارهای خیر امنیت‌ساز، اشتغال زندان است و این اشتغال به کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان نائین منجر می‌شود و در زندان نائین فضا برای سرمایه‌گذاری فراهم است.

کد خبر 751454

دیگر خبرها

  • اشتغال زندانیان از مهم‌ترین کارهای امنیت‌ساز است
  • رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال است
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان