Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  علیرضا نصیری، مدیرعامل گروه صنعتی ملی با اعلام این خبر گفت: با مذاکرات و توافقات صورت گرفته، در راستای حمایت از تولید ملی، ایجاد اشتغال و حمایت از شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی ملی، به نمایندگی‌های جدید معرفی شده از سوی شرکت کفش ملی تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد پایین و تنفس ۳ ماهه پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: در پاسخ به استقبال خوبی که بعد از فراخوان جذب نمایندگی‌های فروش جدید در سراسر کشور واصل شد و اعلام نیاز درخواست کنندگان برای تجهیز فروشگاه‌های بروز و درخور شأن علاقمندان به بزرگترین و قدیمی‌ترین برند کفش در ایران، برآن شدیم با فراهم کردن تسهیلاتی قرض الحسنه گامی مهم در ارج نهادن به درخواست هموطنان و عاملین پیشران در توسعه شبکه فروش کفش ملی داشته باشیم.

نصیری با بیان اینکه کارمزد تسهیلات مذکور ۴ درصد و بازپرداخت آن ۲ ساله است، گفت: تسهیلات مورد نظر در این تفاهمنامه به درخواست کنندگان تاسیس نمایندگی‌های جدید فروش کفش ملی بعد از طی مراحل ارزیابی، امکان سنجی‌های فنی و دارا بودن توانمندی‌های لازم برای پیوستن به شبکه فروش فروشگاهی تعلق خواهد گرفت. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، کفش ملی ، وام سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کفش ملی وام کفش ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شارژ ۱۹ میلیارد دلاری صندوق توسعه/ تزریق ۱۰۰ همت به مسکن در ۱۴۰۳

بر اساس احکام بودجه، امسال ۱۹ میلیارد دلار برای حمایت از تولید وارد صندوق توسعه خواهد شد و ۱۰۰ همت به سرمایه بانک مسکن برای جهش تولید مسکن تزریق می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نگاهی به احکام بودجه ۱۴۰۳ در خصوص حمایت از تولید نشان میدهد از کانال‌های متفاوت شامل تخصیص مستقیم منابع دولتی و ارائه تسهیلات ریالی و ارزی، برنامه حمایت از تولید در دستور کار دولت و مجلس قرار خواهد گرفت.

در گام نخست از ۳۱ هزار میلیارد تومان منابع مستقیم لحاظ شده برای حمایت از تولید ۷۰ درصد در اختیار استان‌ها قرار خواهد گرفت. بر این اساس به هر استان حدود ۷۰۰ میلیارد تومان تخصیص خواهد یافت.۳۰ درصد مابقی نیز در اختیار دولت قرار خواهد گرفت. وقتی این منابع با تسهیلات بانکی تلفیق میشود به ۹۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت تبدیل خواهد شد.

در سال جاری سرمایه بانک مسکن حدود ۱۰۰ همت افزایش خواهد یافت که از این فضا برای جهش تولید مسکن در سراسر کشور استفاده خواهد شد.

همچنین در سال ۱۴۰۳ حدود ۱۹ میلیارد دلار از محل فروش نفت؛ وارد صندوق توسعه ملی می‌شود که این رقم به عنوان تسهیلات در اختیار بخش خصوصی در جهت ارتقا تولید قرار خواهد گرفت.

۶۴۰ همت سرمایه گذاری مستقیم شرکت‌های دولتی نیز از دیگر کانال‌های اصلی ارتقا تولید در کشور خواهد بود.

دیگر خبرها

  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • شارژ ۱۹ میلیارد دلاری صندوق توسعه/ تزریق ۱۰۰ همت به مسکن در ۱۴۰۳
  • گردش دوباره چرخ کارخانه ذوب آهن اسدآباد درخواست کارگران شد
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه/تزریق۱۰۰همت به مسکن در۱۴۰۳
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!
  • ارائه تسهیلات کم بهره برای جهش تولیدات شیلاتی در استان بوشهر
  • درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد