Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران باشگاه لاتزیو از هافبک سابق منچسترسیتی به خاطر پیوستن به تیم رئال سوسیه‌داد بعد از چند روز بلاتکلیف گذاشتن آبی‌پوشان پایتخت ایتالیا عصبانی هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه لاتزیو از رفتار داوید سیلوا در روند مذاکراتش با این باشگاه ایتالیایی به شدت عصبانی است.

در حالی که گفته می‌شد سیلوا در آستانه پیوستن به لاتزیو است، ناگهان باشگاه سوسیه‌داد با انتشار یک بیانیه در سایت رسمی خود اعلام کرد که با این هافبک اسپانیایی 34 ساله برای عقد قراردادی 2 ساله به توافق رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویا سیلوا در اواسط روند مذاکرات خود از بازی در سری A پشیمان شده است اما بدون آنکه باشگاه لاتزیو را در جریان این موضوع بگذارد با سوسیه‌داد وارد مذاکره شده است.

در حقیقت هفته گذشته حتی اعلام شد که با نقش بستن امضای سیلوا پای برگه قرارداد سه ساله‌اش با لاتزیو، انتقال او به پایتخت ایتالیا قطعی خواهد شد و روز انجام تست پزشکی هم برای او تعیین شده بود. لاتزیو در مورد همه چیز از جمله حقوق سالانه (4 میلیون یورو) با سیلوا که به آن پاداش هم اضافه می‌شد به توافق رسیده بود و برخی منابع خبری حتی اعلام کرده‌اند که این باشگاه برای جلب بیشتر رضایت سیلوا برای او امتیازات ویژه‌ای همچون یک راننده شخصی و امکان استفاده از یک جت شخصی را هم برای او در نظر گرفته بود. با همه این امتیازات گویا سیلوا طوری از توافق با لاتزیو پشیمان شده بوده که طی چند روز اخیر حتی پاسخ تماس‌های تلفنی مدیران باشگاه را هم نداده است و به همین دلیل هم این باشگاه روز گذشته (دوشنبه) را به عنوان آخرین مهلت پاسخگویی تعیین کرد که با این حال باز هم سیلوا را مجاب به حضور در ایتالیا نکرد.

سوسیه‌داد با توافق با سیلوا، هوادارانش را غافلگیر کرد

طبق گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، داوید سیلوا حتی به باشگاه لاتزیو اعلام نکرده که با سوسیه‌داد توافق کرده و در حالی که پیوستن‌اش به تیم باسکی قطعی شده بود، لاتزیو همچنان منتظرش بوده تا با او قرارداد ببندد. به این ترتیب لاتزیو هم مانند دیگران با بیانیه‌ای که در سایت باشگاه سوسیه‌داد انتشار پیدا کرد از رفتن سیلوا به ورزشگاه آنوئتا مطلع شد. این بی‌احترامی واضح از سوی سیلوا خشم مدیران لاتزیو را برانگیخته است به خصوص که آنها به گمان اینکه تعلل بازیکن اسپانیایی برای سفر به ایتالیا به منظور یک خداحافظی شایسته با منچسترسیتی است روی او فشار نمی‌آوردند.

نکته جالب درباره تغییر موضع ناگهانی و غیرمنتظره سیلوا این است که او در حالی با سوسیه‌داد قرارداد می‌بندد که شرایط و امتیازات این باشگاه برای او به مراتب کمتر از چیزهایی است که لاتزیو به او پیشنهاد کرده است و علاوه بر آن، بازی در سوسیه‌داد برخلاف لاتزیو، فرصت بازی در لیگ قهرمانان را از او می‌گیرد. گویا اصلی‌ترین دلیل سیلوا برای پیوستن به سوسیه‌داد بازگشت به وطنش پس از 10 سال دوری از اسپانیا بوده است.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچسترسیتی رئال سوسیداد لاتزیو بیشتر بخوانید... منچسترسیتی مجسمه داوید سیلوا را می‌سازد داوید سیلوا به جای لاتزیو راهی قطر می‌شود؟ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... منچسترسیتی مجسمه داوید سیلوا را می‌سازد داوید سیلوا به جای لاتزیو راهی قطر می‌شود؟ واژه های کاربردی مرتبط منچسترسیتی رئال سوسیداد لاتزیو پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ دیاباته: رفتن استراماچونی یک مشت محکم به من بود/شاید برای ایران بازی کردم/ علیپور «داداشم» است! ۲ قاضی‌زاده هاشمی: آقایان باید پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند و اموال‌شان توقیف شود ۳ رأی فیفا صادر شد؛ محکومیت سنگین و تاریخی فدراسیون فوتبال در ماجرای ویلموتس ۴ میری: در فوتبال ایران بازیکنی که گل می‌زند به چشم می‌آید/ دوست ندارم مانند گذشته تصمیم اشتباه بگیرم ۵ علی‌نژاد: مسئولیت قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال است/ قرارداد پس از اضافه شدن پرانتز برای ما ارسال نشد ۶ طاهری: هیئت رئیسه ۸ روز بعد از انتخاب ویلموتس، سرمربیگری او را تصویب کرد/ با مسببان این پرونده برخورد می‌شود ۷ بیانیه تند باشگاه مس کرمان پس از بازماندن از صعود به لیگ برتر ۸ شاه‌منصوری: نمی‌دانم چه کسی «پرانتز» را در قرارداد ویلموتس آورد مهمترین اخبار ورزشی کفاشیان: مدیران فدراسیون فوتبال تلاش‌شان می‌کنند و وقت انتقاد نیست/ متهم این پرونده خود ویلموتس است! بنکس: قدرت بدنی و هوش بالای تاکتیکی، مشخصه بازیکنان ایرانی است/ کریمی و اسفندیار را از مسابقات جوانان جهان زیر نظر داشتم صالحی‌امیری: در جریان پرونده ویلموتس نیستم/ شفافیت، نسخه شفابخش فوتبال است دبیر: کشتی چه فرقی با فوتبال دارد که لیگش برگزار می‌شود؟/ با این وضعیت در المپیک مدال نخواهیم نگرفت مهمترین اخبار تسنیم قالیباف: مجالس کشورهای اسلامی مانع طرح سازش امارات و رژیم صهیونیستی شوند سفیر روسیه: تلاش آمریکا برای راه‌اندازی مکانیزم ماشه غیرقانونی است "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند تحولات سیاسی لبنان/ نبیه بری، سعد حریری را برای نخست‌وزیری آینده معرفی کرد ۵دلیل نادران برای مخالفت با طرح جدید فروش نفت/دولت بعدی ۳سال باید بدهی دولتِ روحانی را بپردازد/طرح عایدی برای مردم ندارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچسترسیتی رئال سوسیداد لاتزیو منچسترسیتی رئال سوسیداد لاتزیو باشگاه لاتزیو داوید سیلوا برای او

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی نایاب از شیوه حمل و نقل جنازه مردم در دوره قاجار

همشهری نوشت: حمل جنازه‌ها در دوره قاجار بدون تجهیزات لازم انجام می‌شد و دردسرهای فراوانی داشت. در این تصویر کمیاب ، شیوه حمل جنازه در دوره قاجار را مشاهده می‌کنید.

دیگر خبرها

  • داوید سیلوا مهمان ویژه منچسترسیتی در تقابل با وولورهمپتون + عکس
  • آرتتا: بازی سیتی را می‌بینم، با پیژامه راحت!‏
  • فیلمی از شیوه انتقال آذوقه به عشایر محاصره شده در سیل
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • تیاگو سیلوا در آستانه بازگشت به فلومیننزه برزیل
  • رسمی؛ داوید رایا برنده دستکش طلایی لیگ برتر در فصل 24-2023
  • عکسی نایاب از شیوه حمل و نقل جنازه مردم در دوره قاجار
  • پیک‌نیک خانواده سیلوا در تمرین استقلال (عکس)
  • تصویری نایاب از شیوه حمل جنازه در دوره قاجار + عکس