Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@16:11:46 GMT

آموزش ترکیبی برای دانشجویان جدید الورود

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۵۸۹۰

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت:ترم جدید برای دانشجویان جدیدالورود از ابتدای آبان به صورت ترکیبی آغاز می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آقای منصور غلامی در پنجاه و سومین اجلاس معاونان آموزشی سراسر کشور که در سالن همایش وزارت علوم برگزار شد افزود: نیمسال تحصیلی گذشته را نسبتا موفق پشت سرگذاشتیم و ساختار مجازی در دانشگاه‌ها تجربه‌ای جدیدی به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: باتوجه به شرایطی که کشور در موضوع ویروس کووید-۱۹داشته است و اتفاق افتاد، اجبار در دانشگاه‌ها به وجود آمد که ارزیابی‌های ما نشان می‌دهد که توفیق بسیار خوب حاصل شده است.

آقای غلامی افزود: ادامه آموزش‌های مجازی در اولویت قرار دارد و در این بازه زمانی تاکید می‌شود که برنامه‌ریزی، نظارت، کنترل و پیگیری تحقق برنامه‌ها توسط آحاد اعضای هیات علمی انجام شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه از ۱۵ شهریور، سال جدید تحصیلی آغاز می‌شود باید زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات آموزشی پیگیری شود.

وزیر علوم تاکید کرد: در نیمسال آینده باید برنامه‌هایی برای امکان بازدید دانشجویان جدیدالورود به منظور استفاده از امکانات و خدمات دانشجویی فراهم شود.

آقای غلامی با بیان اینکه برگزاری آزمون سراسری ان شاءالله از فردا آغاز می‌شود و تا شنبه نیز آینده ادامه خواهد داشت گفت: من از روسای دانشگاه هاخواهش کردم که حتماً خود و یا اعضای هیئت رئیسه حضور مستقیم در برگزاری آزمون‌ها داشته باشند و نظارت کنند.

آقای غلامی اضافه کرد: خوشبختانه با تدابیری که با همکاری وزارت بهداشت انجام شده است، داوطلبان با اطمینان خاطر در آزمون شرکت کنند و خانواده‌های آنان نگرانی نداشته یاشند، زیرا تمام تدابیر بهداشتی اندیشیده شده است و ان شاءالله آزمون خوبی برگزار خواهد شد.

وی افزود: ورود دانشجویان جدید را از ابتدای آبان در محیط‌های دانشگاهی پذیرا خواهیم بود و یک تور مجازی از مجموعه دانشگاهی برای آن‌ها درنظر گرفته شده است.

وزیر علوم تاکید کرد: با توجه به حضور بالای دانشجویان داخل و خارج کشور با برای برگزاری جشنواره پیش بینی‌هایی به منظور توسعه جشنواره‌ها و همایش‌ها شکل گیرد.

آقای غلامی گفت: سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریور به صورت ترکیبی (حضوری و مجازی) برگزار خواهد شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     امکان دسترسی هیچ کس به سؤالات آزمون سراسری وجود ندارد

وزیر علوم، تحقیقا ت و فناوری گفت: یک گروه در فضای مجازی در یکی از استان‌ها که اقدام به انتشار سؤالات تقلبی کنکور کرده و حتی افرادی را برای آزمون استخدام کرده بودند توسط پلیس دستگیر شدند.

آقای منصور غلامی در حاشیه پنجاه و سومین نشست معاونان آموزشی دانشگاه‌ها که در سالن همایش‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد درباره اخباری که در فضای مجازی مبنی بر لو رفتن سؤالات آزمون سراسری منتشر می‌شود گفت: در ابتدا به این نکته اشاره کنم که به هیچ وجه امکان دسترسی هیچ کس به سؤالات آزمون سراسری وجود ندارد و تمام این موارد کلاهبرداری است و اگر کسی این اخبار را بپذیرد و مبلغی را پرداخت کند دیگر نمی‌تواند ادعا کند که پول به او برگردد.

وی افزود: اساس و مبنای این اخبار دروغ و خلاف است و هیچ کس گول این اخبار را نخورد.

آقای غلامی گفت: یک گروه از این افراد که در یکی از استان‌ها در فضای مجازی اقدام به انتشار اخبار فروش سؤالات آزمون کردند و یا این که کسی را برای امتحان دادن به جای کس دیگری استخدام کرده بودند توسط پلیس دستگیر شدند و برخورد قانونی با آن‌ها صورت می‌گیرد.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری ادامه داد: تمام این پیام‌ها در فضای مجازی توسط پلیس فتا ردیابی می‌شود و با آن‌ها برخورد قانونی صورت می‌گیرد بنابراین داوطلبان و خانواده آن‌ها گول این حرف‌ها را نخورند و از صحت برگزاری آزمون مطمئن باشند.

وی افزود: براساس آخرین گزارش‌های ارسالی، حوزه‌ها برای برگزاری آزمون آماده و امکانات لازم به طور کامل نیز فراهم شده است.

آقای غلامی تأکید کرد: در استان‌های مختلف هم نهاد‌های مختلف به همراهی با سازمان سنجش در برگزاری آزمون کمک می‌کنند و امنیت سؤالات و حمایت‌ها به خوبی صورت می‌گیرد.

وی با بیان توصیه‌هایی به داوطلبان آزمون سراسری گفت: اول این که داوطلبان سعی کنند یک روز قبل از آزمون استراحت کنند و خواندن متراکم درس را کنار بگذارند و دوم این که داوطلبان و خانواده‌های آنان در باب سلامت محیط آزمون تردید نکنند و هنگامی که از منزل خارج می‌شوند با حفاظت کامل و داشتن ماسک و دوری از ازدحام در محل‌های آزمون حضور پیدا کند و بعد از پایان آزمون هم به سرعت از حوزه‌ها خارج و تجمع نکنند. برچسب ها: وزیر علوم ، دانشگاه ها ، دانشجویان ، آموزش مجازی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وزیر علوم دانشگاه ها دانشجویان آموزش مجازی دانشجویان جدید برگزاری آزمون فضای مجازی سؤالات آزمون آزمون سراسری آقای غلامی دانشگاه ها وزیر علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: آزمون مجدد برای کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدعلی آخوندی با بیان این مطلب به پیگیری‌های استاندار مبنی بر رفع دغدغه بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه اشاره کرد و تصریح کرد: بعد از پیگیری‌های استان، سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای جزییات برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه در گروه‌های آزمایشی علوم ‌ریاضی و علوم‌انسانی نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 را اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: کارت شرکت در آزمون این داوطلبان از روز سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه 1403 از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت:  آزمون از ساعت 8:00 صبح روز جمعه به تاریخ 21 اردیبهشت 1403 شروع خواهد شد.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟
  • شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران
  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • جزئیات برگزاری کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل زده
  • جزئیات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل‌زده
  • تجربه آموزش‌های ترکیبی در مسیر پیشرفت و هوشمندسازی را ادامه می‌دهیم
  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • برگزاری مجدد آزمون در این شهر
  • کنکور در این شهر دوباره برگزار می‌شود