Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد ویلموتس که باید ۶ میلیون یورو به او پرداخت کنیم، خدمتی به فوتبال کشور نکرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین زهی درباره محکومیت فدراسیون فوتبال به پرداخت حدود 170 میلیارد تومان به مارک ویلموتس اظهار داشت: این پول متعلق به بیت‌المال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کل روستاها و با توجه به خشکسالی عدیده، نمی‌توانیم آبرسانی کنیم. آن وقت باید پول مُفتی به کسی بدهیم که هفت بازی آمده و فقط دو برد داشته است. می‌طلبد که موضوع را در مجلس و دیوان محاسبات پیگیری کنیم. این پول مُفت را داریم به کسی می‌دهیم که هیچ خدمت و کارکردی برای فوتبال ما نداشته است.

وی با بیان اینکه باید تغییراتی در اساسنامه فدراسیون‌ها ایجاد شود، گفت: فدراسیون‌ها باید از تحت مجموعه دولت خارج شوند و به عنوان NGO  فعالیت کنند. آنها باید اسپانسری برای درآمد خود بگیرند و پاسخگو هم باشند. تعهدی برای (رئیس) فدراسیون قبلی ایجاد شده و او در خانه خودش نشسته است، انگار نه انگار چنین پرونده‌ای ایجاد شده که هم علیه ما بُرد بین‌المللی دارد، هم باید به کسی پول بدهیم که خدمتی برای ما نداشته است.

کفاشیان: متهم پرونده خود ویلموتس است!

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا از وزیر ورزش و جوانان درخواست پاسخگویی خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: مطمئن باشید این اتفاق می‌افتد. فراموش نکنید تیم‌های در گروه ما (در انتخابی جام جهانی) بالاتر از ما هستند که در حد ما نیستند و ممکن است به جام جهانی صعود نکنیم. مسئولان مربوطه باید پاسخگو باشند.

زهی که با برنامه «تهران ورزشی» گفت‌وگو می‌کرد، درخصوص اینکه آیا می‌توان پول ویلموتس را از مسئولان پیشین فدراسیون فوتبال گرفت، خاطرنشان کرد: باند مافیا در ورزش هم وجود دارد و قطعاً این موضوع را باید پیگیری کنیم. پرونده مذکور بُرد جهانی داشته و باید چنین پولی پرداخت شود. دستگاه‌های نظارتی به موضوع ورود کرده‌اند و این پول باید از متولیان کار گرفته شود.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال ایران فوتبال ویلموتس مجلس بیشتر بخوانید... صالحی‌امیری: در جریان پرونده ویلموتس نیستم/ شفافیت، نسخه شفابخش فوتبال است بررسی قرارداد ویلموتس در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... صالحی‌امیری: در جریان پرونده ویلموتس نیستم/ شفافیت، نسخه شفابخش فوتبال است بررسی قرارداد ویلموتس در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال ایران فوتبال ویلموتس مجلس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ دیاباته: رفتن استراماچونی یک مشت محکم به من بود/شاید برای ایران بازی کردم/ علیپور «داداشم» است! ۲ قاضی‌زاده هاشمی: آقایان باید پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند و اموال‌شان توقیف شود ۳ رأی فیفا صادر شد؛ محکومیت سنگین و تاریخی فدراسیون فوتبال در ماجرای ویلموتس ۴ میری: در فوتبال ایران بازیکنی که گل می‌زند به چشم می‌آید/ دوست ندارم مانند گذشته تصمیم اشتباه بگیرم ۵ علی‌نژاد: مسئولیت قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال است/ قرارداد پس از اضافه شدن پرانتز برای ما ارسال نشد ۶ طاهری: هیئت رئیسه ۸ روز بعد از انتخاب ویلموتس، سرمربیگری او را تصویب کرد/ با مسببان این پرونده برخورد می‌شود ۷ بیانیه تند باشگاه مس کرمان پس از بازماندن از صعود به لیگ برتر ۸ شاه‌منصوری: نمی‌دانم چه کسی «پرانتز» را در قرارداد ویلموتس آورد مهمترین اخبار ورزشی کفاشیان: مدیران فدراسیون فوتبال تلاش‌شان را می‌کنند و وقت انتقاد نیست/ متهم این پرونده خود ویلموتس است! بنکس: قدرت بدنی و هوش بالای تاکتیکی، مشخصه بازیکنان ایرانی است/ کریمی و اسفندیار را از مسابقات جوانان جهان زیر نظر داشتم صالحی‌امیری: در جریان پرونده ویلموتس نیستم/ شفافیت، نسخه شفابخش فوتبال است دبیر: کشتی چه فرقی با فوتبال دارد که لیگش برگزار می‌شود؟/ با این وضعیت در المپیک مدال نخواهیم نگرفت مهمترین اخبار تسنیم قالیباف: مجالس کشورهای اسلامی مانع طرح سازش امارات و رژیم صهیونیستی شوند سفیر روسیه: تلاش آمریکا برای راه‌اندازی مکانیزم ماشه غیرقانونی است "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند تحولات سیاسی لبنان/ نبیه بری، سعد حریری را برای نخست‌وزیری آینده معرفی کرد ۵دلیل نادران برای مخالفت با طرح جدید فروش نفت/دولت بعدی ۳سال باید بدهی دولتِ روحانی را بپردازد/طرح عایدی برای مردم ندارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فوتبال ویلموتس مجلس فدراسیون فوتبال ایران فوتبال ویلموتس مجلس قرارداد ویلموتس فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع در مورد آینده فدراسیون فوتبال اسپانیا در حال پیچیده شدن است. تصمیم شورای عالی ورزش برای ایجاد کمیسیون نظارت بر فدراسیون فوتبال باعث ناراحتی یوفا شده است. بعد از برکناری روبیالس، پدر روشا جانشین موقت او شد ولی اخیرا اتهاماتی به او نیز وارد شده تا از حضور در انتخابات ریاست محروم شود. در واقع فدراسیون فوتبال اسپانیا اکنون بدون رئیس است.

بنابراین، صرف نظر از تصمیم کمیته راهبری شورای عالی ورزش، دخالت احتمالی دولت هرگز به مذاق فیفا و یوفا خوش نمی آید.

فیفا بارها تاکید کرده است که سیاستمداران و دولت نباید در تصمیمات فدراسیون فوتبال یک کشور دخالت کنند و به همین منظور اخطار اول به اسپانیا داده شده است. مارکا امروز نوشت که حالا حضور اسپانیا در جام ملت‌های اروپا و باشگاه‌های این کشور در رقابت‌های اروپایی فصل آینده در خطر جدی قرار دارد.

دیروز اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه دولت اسپانیا کنترل فدراسیون را در دست گرفته و همین زنگ خطر را به صدا درآورد. موضوع جدی است و هم یورو 2024 و هم آینده تیم های اسپانیایی در اروپا در خطر قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی