Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی پیشکسوت والیبال خراسان گفت: اگر قرار بود در ادامه علی شیخ‌الاسلامی و جبار قوچان‌نژاد رودرروی یکدیگر قرار بگیرند، ای کاش قوچان‌نژاد، شیخ‌الاسلامی را به والیبال مشهد معرفی نمی‌کرد.

امیر حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت خود پس از آغاز تمریناتش با تیم سایپا اظهار کرد: از هفته گذشته با اجازه پزشک به تمرینات تیم بازگشتم، یک هفته است که تمرینات سبک را آغاز کرده‌ام و خداراشکر وضعیت خوبی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم در فرصت باقی‌مانده تا آغاز لیگ وضعیتم روز به روز بهتر شود.

وی افزود: به خاطر ابتلا به کرونا، بدنم بسیار ضعیف شد، به کمک بدن‌سازان در حال آماده‌سازی هستم تا بتوانم در مسابقات کارایی لازم را داشته باشم. خوشبختانه کرونای سایر بازیکنان مبتلا، خفیف بود و متحمل فشار زیادی نشدند. آمادگی بازیکنان خوب است اما هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده‌ایم. زمان زیادی تا آغاز مسابقات باقی مانده و فرصت کافی در اختیار داریم. برای فصل جاری شاکله اصلی ساپیا تغییر کرده و فقط ۵ ۶ نفر از بازیکنان سال گذشته باقی مانده‌اند.

پیشکسوت والیبال خراسان در خصوص حذف پیام مشهد از لیگ برتر و از دست رفتن سهمیه والیبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: متاسفانه در مشهد هیچ کسی از هیچ تیمی حمایت نمی‌کند. کسی که کنار تیم است، اقداماتی انجام می‌دهد، اما سایر افراد که بیرون از گود هستند به نحوی سنگ‌اندازی کرده و فشار وارد می‌کنند تا تیم مشهدی نتواند نتیجه بگیرد و در نهایت کار به جایی برسد که وجود خارجی هم نداشته باشد. در والیبال مشهد وفاق وجود ندارد. برخی اگر منفعتی در تیم استان داشته باشند گام کوچکی بر می‌دارند، اما خدا نکند کسی منفعتی در تیم شهرش نداشته باشد. به هر نحوی که شده تیم شهرش را می‌زند.

حسینی در خصوص حضور برخی تیم‌های بدهکار در لیگ برتر و حذف پیام به واسطه بدهی اضافه کرد: این که برخی تیم‌ها با وجود بدهی در قرعه‌کشی شرکت کرده باشند و در حق پیام اجحاف شده باشد را تایید نمی‌کنم.  برای حضور تیمی از مشهد در لیگ برتر، فدراسیون هزار دلیل دارد که موافق باشد. از جمله اینکه تمام تیم‌ها با سفر به مشهد به زیارت امام رضا (ع) می‌روند. خراسان رضوی استان بزرگی است و مشهد شهرستان والیبال‌خیزی است و همیشه بازیکنان بزرگی در رده‌های مختلف تیم‌های ملی والیبال داشته است.

وی عنوان کرد: علی شیخ‌الاسلامی را خودشان وارد والیبال مشهد کردند. یک سال با همکاری یکدیگر تیم دادند، اما برای سال بعد با مشکل مواجه شدند. به جای اینکه به مدیریت پیام کمک کنند، به این تیم فشار آوردند. شیخ‌الاسلامی از من کمک‌ خواست و برای معرفی بازیکنان در حد توانم به او کمک کردم. در این دو سال مدیرعامل پیام به طور مستمر به دنبال جذب اسپانسر بود. در سال جاری اسپانسری هم پیدا شد اما کلاه‌بردار از آب در آمد.

پیشکسوت والیبال خراسان یادآور شد: در این اوضاع و احوال یک دست صدا ندارد. چطور شهرداری شهر کوچک و کم‌جمعیتی مانند ورامین می‌تواند چندین میلیارد برای تیم شهرش هزینه کند، اما شهرداری مشهد با آن عظمت فقط یک میلیارد تومان می‌تواند به تیم والیبال شهرش کمک کند؟ آیا شهرداری مشهد نمی‌تواند تیم‌داری کند و به عنوان یک کار فرهنگی، جوانان شهر را در کنار یکدیگر جمع کند؟  

حسینی گفت: پیشکسوتان والیبال مشهد با یکدیگر همدل نیستند. کسانی که حرف‌شان خریدار دارد، باید پا پیش بگذارند و تمام مربیان و پیشکسوتان را جمع کنند. تا زمانی که این که کار انجام نشود، والیبال مشهد سر و سامان نخواهد گرفت، حتی اگر ثامن‌الحجج، میزان و یا شهرداری هم بیایند، هیچ کاری نمی‌توانند برای والیبال مشهد انجام دهند. مربیان مشهد آنقدر با یکدیگر چالش پیدا کرده‌اند که تیم شهرشان از یک مربی غیربومی استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اختلافات قوچان‌نژاد و شیخ‌الاسلامی تصریح کرد: در سال گذشته اتفاقات بدی در مشهد رخ داد. قوچان‌نژاد به والیبال مشهد کمک زیادی کرده و چندین سال با دست خالی تیم‌داری کرده است، اما شیخ‌الاسلامی را قوچان‌نژاد به والیبال مشهد معرفی کرد و باعث تشکیل تیمی با مدیرعاملی شیخ‌الاسلامی به نام پیام شد. خیلی خوب بود که قوچان‌نژاد در سال بعد هم از شیخ‌الاسلامی حمایت می‌کرد تا والیبال مشهد این روزها را نبیند. اگر قرار بود به این شکل، مدیریت پیام و جبار قوچان‌نژاد رو در روی یکدیگر قرار بگیرند، ای کاش هیچ موقع قوچان‌نژاد، شیخ‌الاسلامی را به والیبال مشهد معرفی نمی‌کرد.

این پیشکسوت والیبال مشهد بیان کرد: سالیان سال است که این دو کنار یکدیگر کار کرده‌اند و از خصوصیات هم با خبر بودند. بهتر بود این قضیه هیچ موقع رخ نمی‌داد تا والیبال مشهد به این شکل متضرر نشود. قوچان‌نژاد، معاون اداره کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی است و کار زیادی از دستش بر می‌آمد. می‌توانست کاری انجام دهد تا سهمیه والیبال خراسان از بین نرود. در حال حاضر جوانان مشهد به چه امیدی در شهرشان تمرین کنند؟

حسینی با اشاره به بدهی‌های کلان باشگاه پیام افزود: در سال گذشته در سایپا ۷۰ درصد از قراردادمان را دریافت کردیم و مابقی آن را بخشیدیم. پیام مشهد نیز می‌توانست مانند سایر باشگاه‌ها با بازیکنان توافق کرده تا بخش زیادی از مطالبات آنان بخشیده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی سید امیر حسینی تیم والیبال پیام مشهد جبار قوچان نژاد پیشکسوت والیبال شیخ الاسلامی والیبال خراسان خراسان رضوی قوچان نژاد تیم شهرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی

دریافت 10 MB

تصویربردار: حبیبه احسنی

کد خبر 6093637

دیگر خبرها

  • نواخته شدن زنگ سپاس در قوچان 
  • شهید مطهری الگوی تعلیم و تربیت است
  • شهید مطهری الگویی تعلیم و تربیت است
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • معرفی 10 مورد از نژاد های خرگوش خانگی در دنیا (+عکس)
  • مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند