Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:56:56 GMT

صدور مجوز کسب‌ و کار به خانه صنعت‌ و معدن واگذار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۶۱۴۰

صدور مجوز کسب‌ و کار به خانه صنعت‌ و معدن واگذار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت،  یدالله صادقی در آبین تجلیل از برگزیدگان صنایع و معادت استان تهران، اظهار داشت: وزارت صمت در راستای تسهیل فضای کسب‌ و کار، صدور مجوز در این خصوص را به خانه صنعت‌ و معدن استان تهران واگذار کرده است.

رئیس سازمان صمت استان تهران افزود: البته در گذشته نیز صدور بخشی از مجوزهای کسب‌وکار بر عهده این تشکل بود که برای اثربخشی تصمیمات، نیاز است دستورالعمل‌ها تغییر اساسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اقداماتی برای اصلاح ضوابط اجازه افزایش تولید و استقرار کارخانه‌ها در شعاع ١٢٠ کیلومتر تدوین شده است و به توافق‌های مثبتی دست یافته‌ایم.

صادقی اضافه کرد: در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز، برای تخصیص تسهیلات به واحدها و بنگاه‌های اقتصادی و تامین زیرساخت‌ها از جمله آب، برق و گاز) به نتایج خوبی دست یافته‌ایم.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی، اجازه ندادیم هیچ واحد تولیدی و صنعتی به دلیل نپرداختن مالیات، حق بیمه و کارخانه‌های در شرف تملیک بانک‌ها تعطیل شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: واحدهایی که باید به شهرک‌های صنعتی منتقل شود، هرچه سریع‌تر اقدامات لازم در این خصوص را انجام دهند و زمین‌های واگذارشده به افراد سودجو در این شهرک‌ها هم خلع ید می‌شوند.

کد خبر 5001728

منبع: مهر

کلیدواژه: یدالله صادقی کسب و کار وزارت صنعت معدن و تجارت ویروس کرونا بورس قیمت دلار تولید نفت وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت طلا قیمت نفت دارا دوم بانک مرکزی ایران اوراق سلف نفتی بازار سهام ایالات متحده آمریکا شاخص کل بورس سهام عدالت استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت کابینه سیزدهم، شامگاه دوشنبه وارد استان مرکزی، پایتخت صنعتی کشور شد و در شهرستان اراک، در پاویون مورد استقبال رسمی استاندار مرکزی، مسؤولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

در این سفر قرار است امروز سه شنبه وزیر در سی و دومین همایش بین‌المللی مهندسی مکانیک در دانشگاه صنعتی اراک حضور پیدا کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر خود با فعالین اقتصادی و تشکل‌های حوزه صنعت نشست خواهد داشت و از شرکت دانش بنیان انرژی صنعت خاورمیانه در اراک، بازدید می‌کند.

کد خبر 6098853

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • تبدیل ۱۸۱۰ مجوز کاغذی به شناسه یکتا در میاندوآب
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی