Web Analytics Made Easy - Statcounter

کند و کاو در ثروت زیاد خاندان حاکم بر امارات نشان می‌دهد شاهزادگان ابوظبی و دبی برای رفاه خود عیاشی می‌کنند و فساد اخلاقی آن‌ها از نشریات آمریکایی سر درآورده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، عادی‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی که با نظارت مستقیم آمریکا و دست‌های پنهان محمد بن‌سلمان، ولیعهد سعودی انجام شد، علاوه بر اینکه نقض حقوق فلسطینیان در داشتن کشور مستقل را یادآور شد، ابعاد سراسر مفسده‌آمیز و جنایت‌های ضدبشری خاندان حاکم بر امارات را در اذهان متبادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساده‌لوحی است اگر تصور کنیم سال 2004 که ارزش دارایی‌های شیخ زاید آل نهیان، نخستین رئیس حکومت امارات اعلام شد و چیزی معادل 42 میلیارد دلار بود، به‌وسیله فروش نفت ابوظبی کسب شده باشد.

بیشتر بخوانید:

دستپاچگی ولیعهد امارات در لغو سفرهای خارجی

مرگ وی تلنگری بود تا محاسبه دقیقی بر اموال وی انجام و مشخص شود در دارایی‌های شیخ زاید افراد دیگری نیز دخیل بوده‌اند. اسناد منتشرشده نشان می‌دهند نه فروش نفت، بلکه مالکیت خانه‌های فساد، خرید و فروش برده، تجارت و قاچاق انسان، ذی‌نفع بودن در اقدامات تروریستی، قاچاق اعضای بدن، قاچاق مواد مخدر، پولشویی و... در دارایی‌های کلان وی در زمان مرگ نقش داشته‌اند و ردپای 13 میلیارد دلار گم شده از بودجه حکومت وقت امارات را باید در میان دارایی‌هایش جستجو کرد.

شیخ زاید بن سلطان آل نهیان، ولیعهد سابق امارات 

البته این تنها یک برگ از اسناد فساد و تبانی خاندان حاکم بر امارات است. در ادامه به بررسی دیگر ابعاد این موضوع می‌پردازیم.

حمایت از تروریسم 

شیخ زاید برای اینکه خود را مستقیم وارد تبعات حقوقی تأمین مالی تروریسم نکند، با همکاری یک تبعه پاکستانی به نام «آغا حسن عابدی»، مؤسسه‌ای مالی به نام «بانک اعتماد و تجارت جهانی» راه‌اندازی کرد و مقر آن را در لندن قرار داد تا در پوشش سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی انگلیس باشد. به ترتیب، شعبه‌های دیگر این بانک در افغانستان دایر شدند تا نیازهای مالی گروه‌های تروریستی مرتفع شوند.

فساد جنسی

بازداشت 17 دختر نوجوان در سال 2008 در یکی از هتل‌های بین‌المللی و گران‌قیمت امارات از فساد اخلاقی شاهزادگان این شیخ‌نشین حاشیه جنوبی خلیج‌فارس پرده برداشت. آن‌ها اعتراف کردند به‌وسیله یکی از شاهزادگان آل نهیان با هدف بهره‌کشی جنسی به ابوظبی آمده بودند تا در ادامه راهی بلژیک شوند.

البته در بلژیک پلیس این کشور توانست شبکه بزرگی از قاچاق انسان و برده‌داری جنسی را کشف کند که مدیریت یکی از شبکه‌های آن را عضوی از خاندان سلطنتی ابوظبی برعهده داشت.

فساد اطلاعاتی

در سال 2010 اسناد همکاری اطلاعاتی محمد بن زاید آل نهیان ولیعهد ابوظبی با «اریک پرنس»، بنیان‌گذار شرکت اطلاعاتی بلک‌واتر اسرائیل فاش شد که در آن بن‌زاید در قراردادی 529 میلیون دلاری مأموریت تشکیل یگان ویژه‌ای از نیروهای اطلاعاتی را به آن شرکت سپرده بود. بلک واتر وظیفه داشت از مراکز حساس و مهم امارات در برابر تهدیدات خارجی دفاع کند.

فساد اخلاقی شاهزادگان اماراتی

در سال 2008 میلادی و با افشای فساد اخلاقی «شیخ سلیمان فهیم» از شیوخ خاندان حاکم بر امارات، رسوایی دیگری برای شیخ‌نشینان ابوظبی به بار آمد. رابطه نامشروع با «پاملا اندرسون»، خواننده همجنس‌باز آمریکایی-کانادایی و افشای آن حتی در نشریات آمریکایی، دامن خاندان حاکم بر ابوظبی را گرفت و کاربران فضای مجازی در کشورهای عربی با راه‌اندازی هشتگ‌هایی خواستار توقف فحشا و تجارت جنسی در دبی و ابوظبی به‌وسیله خاندان آل نهیان شدند.

البته میزان فساد شیوخ و شاهزادگان اماراتی به حدی است که گزارش‌های متعددی از آن در رسانه‌های غربی منتشر شده است. چند سال پیش شبکه خبری سی‌ان‌ان تصویر عجیبی از «شیخ حمدان بن محمد»، ولیعهد شیخ‌نشین دبی منتشر کرد که با محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی در حال سِرو ساندویچ همبرگری با روکش طلای 24 عیار بودند.

«دنی شرمن»، صاحب غرفه رستوران «The Roadery» دراین‌باره گفت: شیخ حمدان و حاکم دبی وارد رستوران شدند و سفارش «همبرگر خلیفه» متشکل از چهار ورق همبرگر «رودی» دادند که قیمت هر همبرگر برج خلیفه 63 هزار دلار است.

این ساندویچ چهار لایه همبرگر، حاوی جگر گاو، مایونز زعفرانی، پنیر پیتزا و سس کچاپ تمشک سیاه است.

قاچاق مواد مخدر در امارات

بی‌تردید شیوخ امارات را با قاچاق بی‌پرده مواد مخدر می‌شناسند. به‌گونه‌ای که حتی رسانه‌های غربی در پرونده ویژه‌ای در سال 1986 گزارش کردند یکی از شیوخ امارات برای ساکت کردن مخالفان داخلی مواد مخدر را به وفور و با قیمتی ارزان در کشور توزیع کرد. حشیش، تریاک، هروئین، کوکائین در کنار داروهای معروفی همچون داروهای خانواده آمفیتامین‌ها و باربیتورات‌ها ازجمله ارزان‌ترین و در دسترس‌ترین مواد افیونی بودند که در امارات توزیع شدند.

شیوخ امارات به‌دلیل داشتن چندین همسر برای هر کدام یک کاخ و ویلای بزرگ تهیه کرده بودند و طبعاً هر زمانی را با هر کدام در یک ویلا سپری می‌کردند. از این کاخ‌ها و ویلاها برای خوشگذرانی و عیش و نوش شبانه استفاده می‌شد. هدف از بزم شبانه و عیش و نوش‌ها، تشکیل حلقه‌ای از مزدوران و جیره‌خواران بود که بیشترشان را زنان تشکیل می‌دادند تا در برابر مخالفان، حامی آن‌ها باشند.

انتهای پیام/4106/4033/

منبع: آنا

کلیدواژه: دبی ابوظبی محمد بن زاید آل نهیان عیاشی خاندان حاکم بر امارات فساد اخلاقی مواد مخدر شیخ زاید آل نهیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته و آرامش خوبی در شطرنج حاکم است.

سید محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به همراه داوود آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون شطرنج بازدید و با مسئولان این فدراسیون به گفتگو پرداخت.

اسبقیان طی یک بازدید میدانی و طولانی مدت ۲ ساعته با استاد بزرگ شادی پریدر سرپرست فدراسیون، مهدی شکوری و کاظم دستگردی به گفتگو پرداخت.

طی این دیدار اسبقیان از مسابقات جشنواره رده‌های سنی، اقدامات عمرانی و بازسازی‌های صورت گرفته به همراه سوییت‌های جدید فدراسیون بازدید کرد.

اسبقیان در این دیدار ضمن تمجید از عملکرد فدراسیون شطرنج در دوره سرپرستی پریدر، تصریح کرد: پریدر یک سرمایه ماندگار برای ورزش ایران است و این شایان تقدیر است که در کشورتان ماندید و از ایران خارج نشدید و جانانه در شطرنج ایران خدمت کردید و به خاطر عِرقی که به کشورتان داشتید هر کاری که در توانتان بود برای شطرنج ایران انجام دادید.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، گفت: خدمات شایسته پریدر فراموش نشدنی و ویژه و مورد تمجید وزارت ورزش و جوانان است. فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته و آرامش خوبی در شطرنج حاکم است.

در ادامه پریدر ضمن تقدیر از حمایت‌های کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، گفت: حمایت‌های اسبقیان از فدراسیون شطرنج قابل تقدیر است و با مساعدت‌های صورت گرفته از سوی وزارت این اتفاقات مثبت در فدراسیون شطرنج رخ داده است.

سرپرست فدراسیون شطرنج تصریح کرد: از همان اول و در زمان ورودم به فدراسیون به دنبال بهبود شرایط، ایجاد امنیت روانی برای ورزشکاران و بهبود زیرساخت‌های سخت‌افزاری و فنی برای شطرنج بوده‌ام.

گفتنی است؛ در پایان این بازدید، کاپیتان تیم ملی امید مردان که به تازگی به همراه تیمش نایب قهرمان مسابقات شهر‌های آسیا خانتی مانسیسک روسیه شده‌اند با معاون وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد و اسبقیان در گفت‌گویی صمیمانه با وی آن‌ها را افتخاری بزرگ برای ورزش ایران دانست و کسب نایب قهرمانی مسابقات شهر‌های آسیا پس از سال‌های طولانی را به سرپرست فدراسیون شطرنج تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • ◄ وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • بذرپاش عازم ابوظبی شد
  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است
  • نبرد دیپلماتیک میان سودان و امارات
  • رسانه صهیونیست هدف اصلی سفر بلینکن به ریاض را فاش کرد
  • روایت هجرت اجباری ابوالرضا(ع) از مدینه به عراق
  • (ویدئو) طغیان شدید رودخانه‌های فصلی در امارات بعد از بارش سنگین امروز صبح
  • اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد