Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@11:35:05 GMT

شیطان زیر پوست انیمیشن‌های غیر اخلاقی دیزنی!

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۶۳۲۵

شیطان زیر پوست انیمیشن‌های غیر اخلاقی دیزنی!

به گزارش افکارنیوز،

چند سال قبل بود که تولید انیمیشن کوتاهی با مضمون همجنسگرایی در والت دیزنی و انتشار آن در یوتیوب خبرساز شد. در ادامه انتشار این ویدئو انجمن یک میلیون مادر که به اتفاقاتی که نهاد خانواده را تهدید می‌کند واکنش نشان می‌دهد، ابراز خشم کرد.

اخبار فرهنگ و هنر - اما این تازه آغاز ماجرا بود، زیرا بعد از آن اقدام سازندگان انیمیشن  داستان اسباب بازی 4  که به صورت بسیار زیرکانه حضور یک زوج همجنسگرا را در مهدکودک نشان داده بودند بار دیگر خبر ساز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفته‌رفته دیگر اقدامات ضدخانواده و اخلاق این کمپانی صهیونیستی جنجالی شد؛ از ترسیم صحنه همجسنگرایانه برای اولین بار در مجموعه‌های جنگ ستارگان تا شخصیت همباشی دیگر در انیمیشنی که سال قبل اکران شد.

نمایی از یکی از انیمیشن‌ها با مضامین همجنسگرایی در دیزنی

اما گویا هرچقدر تا به امروز مدیران دیزنی نسبت به این اقدامات متعفن خود سکوت می‌کردند، این‌بار با خلق یک کاراکتر دوجنسگرا در انیمیشنی برای کودکان و نوجوانان و به لجن کشیدن دنیای معصوم آنان و خبر علنی حمایت آنان، مخاطبین سینما را به تعجب انداخته است.
در این انیمیشن جدید قهرمان ۱۴ ساله سریال یک نوجوان معمولی است که به دنیایی دیگر سفر می‌کند تا به یک ساحره تبدیل شود. او در طول سریال نشان می‌دهد که به شخصیت‌های مرد گرایش دارد، اما در دو اپیزود اخیر، رابطه‌ی وی با شخصیت دختر دیگری به نام «آمیتی» بررسی می‌شود. در این دو اپیزود فاش می‌شود که آمیتی قصد داشته او را به مجلس رقص در دنیای ساحرگان دعوت کند.

ممنوعیت انیمیشن هالیوودی به‌خاطر محتوای همجنس‌بازی

«دینا تراس» نویسنده این سریال انیمیشنی در صفحه توئیترش به هواداران واکنش نشان داده و می‌گوید این اپیزود‌ها قطعاً برای ترسیم روابط همجنس‌گرایانه بوده است، مسئله‌ای که بعضی از مدیران دیزنی گاهی با آن مخالف بوده‌اند.

تراس می‌نویسد: «در هنگام توسعه سریال امکان قرار دادن شخصیت‌های اصلی کودک همجنس‌گرا را باز گذاشتم. وقتی سریال چراغ سبز گرفت، بعضی از مدیران دیزنی به من گفتند که نمی‌توانم هیچ‌گونه شخصیت دوجنس‌گرا یا همجنس‌گرا را در این شبکه نشان دهم.»

او در ادمه اعتراف می‌کند که خود همجنس‌گرا است و بنابراین می‌خواهد یک شخصیت دوجنس‌گرا بنویسد. «خوشبختانه سماجت من جواب داد و از حمایت مدیران کنونی دیزنی برخوردارم.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: والت دیزنی داستان اسباب بازی 4 سینما والت دیزنی انیمیشن سینمایی داستان اسباب بازی 4 همجنس گرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین صفامنش در ویدئویی نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در سری جدید سریال «نون. خ» به تندی واکن نشان داده و معتقد است استفاده از آثارش بدون کسب اجازه و قرارداد با این خواننده و مدیربرنامه اش بوده است.

بر اساس خبری که بهمن بابازاده منتشر کرده است، این خواننده، پیش تر خواننده تیتراژ این سریال در فصل های قبلی بود و در فصل جدید سریال، بدون اجازه از او، آثار جدید این خواننده استفاده و از شبکه یک پخش شده است.
مدیر برنامه های حسین صفامنش صبح امروز شکایت رسمی و قانونی خود درباره این روند غیرقانونی را علیه سعید آقاخانی در مرجع قضایی ثبت کرده است. سازندگان «نون. خ» هنوز واکنشی به اظهارات این خواننده نشان نداده اند.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900722

دیگر خبرها

  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»
  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ
  • کشف خطر جدید میکروپلاستیک‌ها بر سلامت
  • افعی تهران، راسکولنیکُف و احساس منحصر به فرد بودن در جهان
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»
  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • ۸ انیمیشن کلاسیک که باید حتما ببینید | از والت دیزنی تا میازاکی