Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت تیم استقلال گفت: استقلال می‌تواند قهرمان جام حذفی شود، چون باور دارم مجیدی مرد روز‌های سخت است. تاریخ انتشار: 12:20 - 28 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۷۹۴۳

علیرضا نیکبخت واحدی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اخراج دانشگر و باقری از تمرینات استقلال اظهار داشت: من دقیقا اطلاعی از اینکه این دو بازیکن چرا اخراج شدند ندارم، اما قطعا سرمربی تیم صلاح دیده و شرایط را سنجیده که این تصمیم را گرفته است و به عنوان سرمربی تیم باید به نظرش احترام گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: باز هم با این شرایط امیدوارم استقلال نایب قهرمان لیگ برتر شود، اما اتفاقی که می‌تواند هواداران استقلال را خوشحال کند قهرمانی در جام حذفی است که باید در اولویت کادرفنی باشد، به نظرم قهرمانی در حذفی می‌تواند منتقدان مجیدی را ساکت کند.

پیشکسوت استقلال در خصوص دربی نیمه نهایی جام حذفی عنوان کرد: بازی خیلی سختی خواهد بود، اما صد در صد جذاب خواهد شد، چون این بازی بدون تماشاگر است و فشار هوادار روی بازیکنان نیست و بازیکنان به راحتی می‌توانند بازی خودشان را انجام دهند.

نیکبخت در پایان درباره اینکه استقلال چقدر شانس برای قهرمانی در جام حذفی دارد، خاطرنشان کرد: استقلال می‌تواند قهرمان جام حذفی شود، چون باور دارم مجیدی مرد روز‌های سخت است و این عنوان برای او و باشگاه استقلال دور از دسترس نیست.

  بیشتر بخوانید: فنونی‌زاده: بازی بسته پیکان کار استقلال را سخت کرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال علیرضا نیکبخت استقلال مجیدی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از هفته دهم لیگ سه فوتبال کشور که مرحله نهایی خود را پشت سر می‌گذارد، تیم‌های شادکام و خورشید طلایی چالوس ظهر امروز از ساعت ۱۳ در ورزشگاه تختی مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان نیکبخت واحدی با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند.

به نقل از ورزش سه نکته قابل توجه مسابقه اینکه دو گل شادکام با تعویض‌های علیرضا نیکبخت واحدی سرمربی این تیم رقم خورد و ناصر ترابی و علی دهقان پس از ورود به زمین توانستند برتری تیمشان را به شکل قابل توجهی افزایش دهند.

اما آنچه که تیم شادکام را طی ماه‌های اخیر بیشتر مورد توجه اهالی فوتبال قرار داده، حضور نیکبخت واحدی ستاره سابق تیم ملی و سرخابی‌های پایتخت به عنوان سرمربی این تیم است؛ واحدی که در دوران بازی به شدت به دلیل چهره، قامت بلند و تیپ خاصش مورد توجه اهالی فوتبال قرار داشت و حتی در یکی از مصاحبه‌ها خودش را به عنوان یکی از محبوب‌ترین چهره‌های جهان فوتبال معرفی کرد، حالا در دنیای مربیگری هم همان‌قدر خاص و منحصر به فرد است و لنز دوربین عکاسان را در زمین فوتبال به عنوان چهره ویژه مسابقه و بالاتر از بازیکنان به راحتی جلب خود می‌کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900311

دیگر خبرها

  • عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم