Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کوهدشت با انتقاد از عدم همکاری برخی از بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات به اصناف آسیب‌دیده از کرونا گفت: تنها خسارت ۷۱ واحد صنفی در این شهرستان پرداخت شده‌است. - اخبار استانها -

اسداله سوری لکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت اظهار داشت: شیوع کرونا از اسفندماه سال گذشته باعث خسارت به واحدهای صنفی این شهرستان شده‌است و  237 واحد صنفی آسیب‌دیده به مبلغ 2 میلیارد و 158 میلیون تومان  برای دریافت تسهیلات در سامانه کارا ثبت‌نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به همکاری اصناف کوهدشت برای اعمال محدودیت‌های کرونایی افزود: کسب‌وکارهای این شهرستان در یک ماه پایانی سال و ایام نوروز برای جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل شدند و فرصت طلایی آنان برای رونق درآمد از دست رفت.

پرداخت تسهیلات کرونا به 50 درصد از متقاضیانکرمان| داشتن چک برگشتی مانعی برای دریافت تسهیلات کرونا نیست642 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در استان قم مورد استقبال قرار نگرفت

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کوهدشت عنوان کرد: اصناف خسارت‌دیده از کرونا در این شهرستان به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند و از این تعداد تنها خسارت 71 واحد صنفی با اعتبار 568 میلیون تومان پرداخت شده‌است.

سوری از عدم همکاری و تعلل برخی از بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات ناشی از خسارت کرونا به اصناف کوهدشت انتقاد کرد و گفت: روند پرداخت تسهیلات به اصناف خسارت‌دیده از کرونا در این شهرستان رضایت‌بخش نیست.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کوهدشت خاطرنشان کرد: بانک‌ها باید نسبت به پرداخت تسهیلات کرونا به اصناف خسارت‌دیده طبق آئین‌نامه همکاری داشته باشند و هرگونه کم‌کاری در این رابطه پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/ 644/ ت

R41450/P/S6,72/CT1 بیشتر بخوانید... ۱۴ هزار فعال فرهنگی استان تهران برای دریافت تسهیلات کرونایی در سامانه کارا ثبت نام کردند جذب ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در حوزه گردشگری قزوین / زمان تنفس بازپرداخت‌ وام‌ها یک‌ساله شود پرداخت ١١ هزار فقره تسهیلات کرونایی توسط بانک صادرات قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۱۴ هزار فعال فرهنگی استان تهران برای دریافت تسهیلات کرونایی در سامانه کارا ثبت نام کردند جذب ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در حوزه گردشگری قزوین / زمان تنفس بازپرداخت‌ وام‌ها یک‌ساله شود پرداخت ١١ هزار فقره تسهیلات کرونایی توسط بانک صادرات پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران/ اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند/ تأخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم ۲ سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ ۳ غلبه ‌تفکر جهادی و ‌دانش متخصصان ایرانی بر کرونا / دانشجویان کرمانشاهی ماسک‌هایی با بازدهی ۹۹ درصد تولید کردند + فیلم ۴ آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی: نباید عزاداری‌های محرم تعطیل شود/ برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شوند ۵ خوزستان| ماجرای فروش زمین‌های "منطقه کاردانش" بهبهان با کاربری فضای سبز چیست؟ ۶ گزارش|پروژ‌های آبخیزداری لنگ تامین اعتبار قطره‌‌چکانی/ شهر زنجان به وسیله سد گاوازنگ تهدید می‌شود ۷ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد ۸ "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| تمدید وعده‌ها برای بهره‌برداری از یک پروژه ملی / بالاخره سوت قطار چه زمانی در اردبیل شنیده می‌شود؟ پیگیری رسانه‌ای تسنیم نتیجه داد/ قرارگاه خاتم‌الانبیا با واگذاری ۵ طرح شهری در استان مرکزی خدمت‌رسانی می‌کند معاون اقتصادی وزیر کشور: ۴۰ درصد واحدهای صنعتی کشور با ‌ظرفیت کمتر از ۵۰ درصد فعالیت دارند غلبه ‌تفکر جهادی و ‌دانش متخصصان ایرانی بر کرونا / دانشجویان کرمانشاهی ماسک‌هایی با بازدهی ۹۹ درصد تولید کردند + فیلم مهمترین اخبار تسنیم قالیباف: مجالس کشورهای اسلامی مانع طرح سازش امارات و رژیم صهیونیستی شوند سفیر روسیه: تلاش آمریکا برای راه‌اندازی مکانیزم ماشه غیرقانونی است "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند تحولات سیاسی لبنان/ نبیه بری، سعد حریری را برای نخست‌وزیری آینده معرفی کرد ۵دلیل نادران برای مخالفت با طرح جدید فروش نفت/دولت بعدی ۳سال باید بدهی دولتِ روحانی را بپردازد/طرح عایدی برای مردم ندارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برای دریافت تسهیلات تسهیلات کرونایی پرداخت تسهیلات تسهیلات کرونا واحد صنفی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲

امتداد -  سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن گفت: بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، ۱۱۴ هزار و ۸۲۴ فقره انواع تسهیلات ازدواج، فرزندآوری، ودیعه، خرید، تعمیر و ساخت مسکن معادل ۱۶۲ هزار و ۴۶۴ میلیارد ریال در این بانک اعطا شده که از این میزان، ۴۴ هزار و ۸۸۵ فقره تسهیلات معادل ۹۹ هزار و ۳۳۶ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ به خانواده‌ها پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر حسینی با اشاره به اهمیت اجرای سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فرزندآوری و جوانی جمعیت گفت: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) «تلاش برای افزایش نسل و جوان شدن نیروی انسانی کشور و حمایت از خانواده، یکی از ضروری‌ترین فرائض مسئولان و آحاد مردم است» و از این رو حمایت از جوانی جمعیت و فراهم ساختن زمینه‌های تحقق این مهم در کشور از مهمترین وظایف نهادهای اقتصادی تأثیرگذار به ویژه بانک‌هاست.

 

 

مدیرعامل بانک مسکن ادامه داد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در بانک مسکن، مبلغ ۱۷ هزار و ۵۵ میلیارد ریال بابت ۳۴ هزار و ۳۲۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری برای تولد فرزندان اول تا پنجم، مبلغ ۸۹ هزار و ۱۰ میلیارد ریال بابت ۶۷ هزار و ۳۵۷ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و مبلغ ۲ هزار و ۵۵۹ میلیارد ریال بابت یک هزار و ۵۴۳ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن به خانواده‌های دارای تا سه فرزند و همچنین خانواده‌های دارای بیش از سه فرزند(متناسب با تعداد فرزندان) پرداخت شده است.

همچنین طی مدت مذکور با توجه به افزایش سقف تسهیلات خرید و تعمیر مسکن متناسب با تعداد فرزندان زیر ٢٠ سال، نسبت به پرداخت مبلغ ۵۳ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال بابت ۱۱ هزار و ۶۰۴ فقره تسهیلات خرید و تعمیر مسکن نیز در بانک مسکن اقدام شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند