Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@22:01:09 GMT

شرکت ۱۷۰نفر در آزمون استخدامی درجه داری نیروی دریایی

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۶۵۵۱

شرکت ۱۷۰نفر در آزمون استخدامی درجه داری نیروی دریایی

ناخدا یکم سید جواد حسینی افزود:به منظور تکمیل کادر درجه داری نیروی دریایی راهبردی ارتش، این آزمون هر سال در دو نوبت برگزار می شود.

وی ادامه داد: پذیرفته شدگان پس از قبولی در این آزمون و تکمیل مراحل استخدامی و جذب و گذراندن دوره های آموزشی اولیه جهت ادامه خدمت به مناطق مورد نیاز نیروی دریایی ارتش در سراسر کشور اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناخدا یکم  حسینی در این خصوص گفت: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص افزایش مودت و همدلی بین ارتش و سپاه، نشست صمیمانه بین هیئت رئیسه فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) با نماینده ولی فقیه سپاه گیلان صورت پذیرفت .

وی افزود: نیروی دریایی تنها نماینده ارتش در گیلان است و این مرکز آموزش به تربیت و آموزش جوانان مومن و انقلابی در حوزه های مهارتی سطحی و زیر سطحی مبادرت دارد.

ناخدا یکم حسینی ادامه داد: آموزش رزم مقدماتی سربازان در مجتمع آموزشی شهید نامجوی صورت می گیرد که بیش از ۷۰ درصد بدنه نیروی انسانی نداجا از این فرماندهی تامین می شود.

در ادامه حجت الاسلام حسن زاده رئیس عقیدتی سیاسی این مرکز فرماندهی نیز ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام احسان الله محمدی به عنوان نماینده ولی فقیه در سپاه گیلان رسالت نمایندگی ولی فقیه در سپاه و عقیدتی سیاسی ارتش را یکی دانست.

وی افزود: تاکیدات ویژه بر اهمیت نماز و اهتمام بیش از پیش در برپایی نماز های جماعت  از شاخصه های بارز معنوی این مرکز آموزش است.

نماینده ولی فقیه در سپاه گیلان نیز وظیفه ذاتی سپاه و ارتش را یکی عنوان و تصریح کرد: همه نیروهای مسلح تحت فرمان مقام معظم رهبری بوده و باید در اجرای منویات ایشان هم افزایی و هم کاری داشته باشند.

حجت الاسلام احسان الله محمدی افزود: در شرایط فعلی اتحاد و همدلی خوبی بین ارتش و سپاه وجود دارد و با وجود فرماندهان انقلابی و متدین باید با تداوم این وحدت و برادری، در کنار مردم و در خدمت مردم باشیم.

وی یادآور شد: خدمات نیروی دریایی در حوادث اخیر همچون بلاهای طبیعی و کمک های مومنانه و مقابله با ویروس کرونا به مردم استان گیلان ارزشمند و ستودنی است.

مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم رشت با ۱۶ مرکز علمی و یک مرکز آموزش نظامی، هر ساله دو دوره جذب و دانش آموختگی انجام می شود.
مرکز فرماندهی ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در شهرستان ساحلی انزلی در ۴۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان گیلان واقع است.

برچسب‌ها رشت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آزمون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آزمون رشت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آزمون نیروی دریایی مرکز آموزش ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ سردار  تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگویی تلویزیونی به‌مناسبت روز ملی خلیج فارس با بیان اینکه ۱۰ اردیبهشت‌ماه روز پایان اشغالگری ۱۱۷ ساله پرتغالی‌ها در خلیج فارس است، اظهار داشت: پرتغالی‌ها در سال ۱۵۰۸ میلادی به خاطر اهمیت خلیج فارس به این منطقه آمدند و تا سال ۱۶۲۲ میلادی در اینجا حضور داشتند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه با بیان اینکه خلیج فارس به لحاظ اقتصادی جایگاه مهمی دارد، افزود: ۴۰ درصد گاز و ۶۲ درصد نفت منطقه در خلیج فارس است و این اهمیت بالای منطقه را نشان می‌دهد.

سردار تنگسیری ادامه داد: خلیج فارس به لحاظ امنیتی بسیار مهم است و ما بار‌ها پیام صلح و دوستی به کشور‌های همسایه داده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ما به دنبال برقراری امنیت در خلیج فارس هستیم، افزود: بیگانگان به دنبال دو هدف شوم حضور نامشروع و فروش سلاح در خلیج فارس هستند. آنها از هزاران مایل دورتر به این منطقه می‌آیند و مشخص است که به دنبال امنیت منطقه نیستند؛ در حالی که ما پیام صلح، دوستی و برادری را به کشور‌های مسلمان منطقه دادیم و بر منافع دو جانبه با کشور‌های منطقه تأکید داریم.

سردار تنگسیری با بیان اینکه افتخار داریم که امنیت تنگه هرمز و تردد روزانه ۸۳ فروند کشتی را در خلیج فارس برقرار کنیم، یادآور شد: امروز راهبرد ما در خلیج فارس، صلح، برادری، امنیت و دوستی است و معتقدیم که بیگانگان مخل امنیت خلیج فارس هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر توسعه اقتصادی یا دریامحور کشور عنوان کرد: مسئولان باید فرمان معظم‌له را اجرا و همچنین زمینه آشنایی جوانان را با دریا و جزایر ایجاد کنند؛ در همین زمینه ما سال ۱۳۹۰ راهیان نور دریایی را ایجاد کردیم که امیدواریم ادامه یابد.

دیگر خبرها

  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز