Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان‌های مرکزی و لرستان از آغاز توزیع جهیزیه در میان زوج ها محروم استان خبر داد.

براساس اعلام ستاد اجرایی فرمان امام، مجتبی تهامی با اشاره به آغاز توزیع جهیزیه از سوی ستاد اجرایی فرمان امام در اراک که روز گذشته، 28 مرداد انجام شد، اظهار کرد: این ستاد، توزیع پنج‌ هزار بسته جهیزیه را که به زوج‌های نیازمند نقاط کم برخوردار کشور تعلق می گیرند، از هفته گذشته آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات پیشین این ستاد در حوزه تامین جهیزیه زوج های جوان مناطق محروم، افزود: سهمیه استان مرکزی از پنج هزار سری جدید جهیزیه که توسط این ستاد در کشور توزیع می شود، 41 بسته است که استارت توزیع این بسته ها روز گذشته طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی زده شد.

پیش از این 12هزار بسته جهیزیه توسط ستاد اجرایی در مناطق کم‌برخوردار کشور توزیع شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جهيزيه ستاد اجرایی فرمان امام ره استان مرکزی ستاد اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • احتمال تبدیل دریاچه نمک قم به کانون جدید گرد و غبار کشور​
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • رسانه‌ عبری: کناره گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد