Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-28@22:40:44 GMT

نام ۳ بازیکن جدید و قطعی پرسپولیس برای فصل بعد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۶۶۴۹

نام ۳ بازیکن جدید و قطعی پرسپولیس برای فصل بعد

با فرارسیدن پایان فصل لیگ برتر ، تیمها به مذاکره برای نفرات تازه پرداخته اند. در این میان در پرسپولیس پیوستن سه بازیکن جدید تقریبا قطعی شده است و باشگاه و خصوصا کادرفنی صحبت‌های نهایی در این زمینه را با گزینه‌های مدنظر صورت داده اند و در انتظار پایان فصل و عقد قرارداد و توافق مالی هستند. به گزارش «جنوب نیوز» به نقل از تابناک، با این حال گفته می‌شود در مرحله بعدی سه بازیکن دیگر نیز با این تیم وارد مذاکره شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از حامد لک، سعید آقایی و دانیال اسماعیلی فر به عنوان گزینه‌های قطعی حضور در این تیم نام برده شده است و سه گزینه بعدی نیز میلاد سرلک، محمد میری و مهدی پور هستند.

در این زمینه گفته می‌شود یحیی گل محمدی به دنبال یک مدافع میانی دیگر نیز خواهد بود تا شرایط را در این پست نیز به نفع خود کند. جذب مهاجم برخلاف چیزی که درباره آل کثیر گفته می‌شود، از برنامه سرمربی پرسپولیس خارج شده و او در حال حاضر به دنبال گزینه‌های دیگری در این پست خواهد بود.

فقط جدایی علیپور قطعی شده، بشار احتمال زیاد

در شرایط کنونی که چیزی به پایان فصل باقی نمانده، جدایی علی علیپور، مهاجم گلزن این تیم قطعی به نظر می‌رسد. علیپور در این زمینه می‌گوید: "هنوز بازی‌های جام حذفی و لیگ باقی مانده است. تا زمان پایان مسابقات هیچ تصمیمی ندارم. تمرکزم کامل روی پرسپولیس است. پیشنهاد چین را قطعا نپذیرفتم. اگر قرار به جدایی از پرسپولیس باشد به مدیربرنامه‌هایم گفته‌ام تنها در صورت حضور در اروپا آن را خواهم پذیرفت. در ایران هم اگر لایق بدانند جز پرسپولیس به چیز دیگری فکر نمی‌کنم. " با این حال بعید به نظر می‌رسد علیپور در فصل آینده نیز به کار خود با پیراهن شماره ۷۰ پرسپولیس ادامه دهد و باید او را جدا شده قطعی تیم دانست و در انتظار مشخص شدن مقصد او ماند.

بشار رسن نیز با پیشنهادات مناسبی مواجه شده است. او که در بازی قبلی به دلیل مصدومیت غایب بود برای دریافت مطالباتش طی تمام سه سال اخیر مشکلات بزرگی را پشت سر گذاشته است. از سوی دیگر پیشنهاداتی از لیگ قطر، پرتغال و یونان شاید او را وسوسه کند تا برای ادامه فوتبال پیراهن شماره ۵ سرخ را از تن خارج کند.

تکلیف محمد نادری نیز همچنان نامشخص است. باشگاه پرسپولیس علیرغم شروع فصل در لیگ بلژیک هیچ مذاکره‌ای با کورتریک برای در اختیار گرفتن رضایتنامه دائمی این مدافع چپ پا صورت نداده است.

دیگر بازیکنانی که با پیشنهادات ریز و درشتی مواجه شده‌اند محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی و مهدی ترابی هستند. با این حال وضعیت آن‌ها برای جدایی نامشخص است و بعید است از این جمع بیش از یک نفر تیم را ترک کند.

لیست مازاد؛ یحیی به سیم آخر می‌زند

سرمربی پرسپولیس تمام بالا پایین‌های لازم برای انتخاب لیست خود را صورت داده است. مهمترین تصمیم او برای خارج کردن نام محسن ربیع خواه و محمد انصاری خواهد بود. برخلاف شایعاتی نزدیک به واقعیت درباره احتمال پایان همکاری با سیدجلال حسینی که در ادامه با واکنش‌هایی مواجه شد که یحیی را از تصمیمش دور کرد و با تغییر جبهه به حمایت از کاپیتان تیمش پرداخت، احتمال ادامه همکاری با سیدجلال همچنان زیاد است.برخی بازیکنان جوان تیم و در کنار دو چهره نامدار دیگر احتمالا از دیگر نفرات جدا شده پرسپولیس در پایان فصل باشد.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: پایان فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است

به گزارش "ورزش سه"، بلوگرانا پس از ناتوانی در دفاع از عنوان قهرمانی لالیگا و حذف از لیگ قهرمانان اروپا، فصل ۲۴-۲۰۲۳ را با شکست به پایان می‌رساند.

با توجه به این ناکامی، انتظار می‌رود آنها در تابستان تغییراتی در تیم اعمال کنند. یکی از مشکلات بارسا در این فصل خط حمله بود و به گفته رسانه‌های نزدیک به باشگاه، آنها قصد دارند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پست‌های هجومی را تقویت کنند.

قرارداد روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی، سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد و بارسا قصد دارد در ماه‌های آینده در مورد اینکه او را بفروشند و یا قراردادش را یک سال دیگر تمدید کنند تصمیم بگیرد. لوا در حال حاضر از حضورش در بارسلونا راضی است و به جدایی فکر نمی‌کند.

در مصاحبه جدیدی پیش از دیدار با والنسیا، از او مورد دیدگاهش در مورد بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان سوال شد.

او گفت: «گفتن این موضوع دشوار است، زیرا ما هنوز یورو و بازی‌های تعیین‌کننده لیگ قهرمانان اروپا را داریم. اما در حال حاضر امباپه و بلینگام بهترین بازیکنان جهان هستند.»

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • پایان همکارى باشگاه مس رفسنجان با بازیکن عراقى
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است