Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@10:47:13 GMT

پاریس- لایپزیش؛ تقابل استاد و شاگرد آلمانی

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۶۶۷۴

پاریس- لایپزیش؛ تقابل استاد و شاگرد آلمانی

پاری سن ژرمن و لایپزیش امشب در حالی در نیمه نهایی چمپیونزلیگ به مصاف هم می‌روند که مربیان آلمانی دو تیم سابقه جالبی از همکاری با یکدیگر دارند.

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن و لایپزیش امشب در اولین بازی از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در شهر لیسبون به مصاف هم می‌روند تا چهره اولین فینالیست امسال رقابتها مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما یکی از جذابیتهای این بازی سابقه جالب دو مربی آلمانی دو تیم است: توماس توخل و یولیان ناگلزمان.

 

 

سابقه همکاری این دو مربی آلمانی به باشگاه آوگسبورگ برمی گردد. یولیان ناگلزمان 33ساله که با حذف کردن بزرگانی مثل مورینیو و دیگو سیمئونه موفق شده لایپزیش را به نیمه نهایی برساند حالا در این مرحله مقابل پاری سن ژرمنی قرار می گیرد که هدایتش به عهده مربی سابق او توماس توخل است.

 

ناگلزمان جوان‌ترین مربی‌ای است که در تاریخ لیگ قهرمانان به مرحله نیمه نهایی رسیده و حالا به عنوان یکی از درخشان‌ترین مغزهای تاکتیکی فوتبال آلمان شناخته می‌شود.

 

توماس توخل کسی است که ناگلزمان اولین قدمهای خود در دوران مربی گری را زیر نظر او برداشته. زمانی که توماس توخل هدایت تیم ذخیره‌های باشگاه آوگسبورگ را به عهده داشته. این اتفاق در سال 2008 افتاده، زمانی که ناگلزمان در حالیکه تنها 20 سال سن داشته و بازیکن آوگسبورگ بوده به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه زانو مجبور می‌شود با فوتبال خداحفظی کند.

 

ناگلزمان که در آن روزها برای آوگسبورگ بازی می‌کرد و دفاع وسط خوبی بود می‌گوید مصدومیتش زانویش آنقدر شدید بوده که پزشکان به او گفته اند اگر به فوتبال بازی کردن ادامه دهد در چهل سالگی مجبور می‌شود از زانوی مصنوعی استفاده کند. به این ترتیب دوران فوتبال یولیان ناگلزمان در سال 2008 به پایان می‌رسد.

 

توماس توخل در آن زمان در استخدام باشگاه آوگسبورگ بوده و مربی تیم ب یا تیم ذخیره‌های آوگسبورگ است. او به ناگلزمان جوان پیشنهاد می دهد که به کادر فنی او پیوسته و به عنوان استعدادیاب و آنالیزور مشغول به کار شود. این اولین قدم ناگلزمان در دنیای مربی گری است.

 

توخل بعد از آن سال‌ها هدایت ماینتس و دورتموند را به عهده گرفته و در سال 2018 به پاریس رفته و عهده دار سرمربی گری پاری سن ژرمن می‌شود.

 

ناگلزمان هم بعد از چند سال و کسب تجربه در تیمهای جوانان باشگاه آوگسبورگ، مونیخ 1860 و هوفنهایم سرانجام در سال 2019 به لایپزیش رفته و به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم می نشیند.

 

 

در عکسی که از دوران حضور توخل و ناگلزمان در آوگسبورگ می‌بینید ناگلزمان بازیکنی است که در ردیف نشسته از سمت راست نفر اول است. توماس توخل هم در ردیف وسط از سمت چپ نفر دوم است و با پیراهن سرخ رنگ دیده می‌شود.

 

 

 

آر بی لایپزیش توماس توخل (سرمربی) پاری سن ژرمن یولیان ناگلزمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن یولیان ناگلزمان یولیان ناگلزمان پاری سن ژرمن توماس توخل نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب برای توماس توخل

توخل آماده ماندن در بایرن مونیخ بود اما مذاکرات نتیجه‌ای در پی نداشت

طرفداری | توماس توخل فارغ از هر نتیجه‌ای حتی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا فصل بعد جایی در بایرن مونیخ ندارد و از این‌رو تکاپوی باواریایی‌ها برای انتخاب سرمربی همچنان ادامه دارد.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان، توماس توخل به ماندن در بایرن مونیخ تمایل داشت. برخی از مسئولان باشگاه هم مایل به حفظ او بودند و همچنین واکنش‌هایی از سوی اعضای تیم مبنی بر تمایل به ماندن توخل وجود داشت. با این حال، پس از بحث‌های جدید، در حال حاضر درهای بایرن مونیخ به روی او بسته شده است.

توخل در حال حاضر به طور کامل روی بایرن مونیخ تمرکز دارد و می‌خواهد لیگ قهرمانان اروپا را برای تیمش و به خصوص برای هوادارانی که اخیراً از او حمایت کرده‌اند، به دست آورد. هنوز مقصد بعدی توخل به درستی مشخص نیست، اما گفته می‌شود که لیگ برتر انگلیس و باشگاه‌های منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب و احتمالی برای او هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب برای توماس توخل
  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • ویژگی یک استاد نمونه، همیشه شاگرد خوب بودن است
  • کریستوف فرویند: هیچ شانسی برای ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ وجود ندارد
  • تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال
  • ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد