Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالرضا میقانی روز سه‌شنبه در آیین افتتاح تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهمیرزاد افزود: یکی از مسائل زیست محیطی جمع آوری فاضلاب و تخلیه آن است و محدودسازی ورود فاضلاب به محیط زیست سبب رشد پایدار می‌شود.

وی با اشاره به تراکم جمعیتی درجزین، مهدیشهر و شهمیرزاد خاطر نشان کرد: طرح تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب در مهدیشهر با پیشرفت حدود ۹۵ درصدی در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میقانی ابراز داشت: توپوگرافی درجزین با بستر سنگی سبب دشواری و هزینه هنگفت در دفع فاضلاب برای شهروندان و به مخاطره افتادن بهداشت محیط در این منطقه شده است.

فرماندار مهدیشهر با اشاره به اینکه مطالعه جمع‌‍آوری فاضلاب درجزین تکمیل شده است، افزود: مسوولان نسبت به اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهر درجزین‌ اقدام های لازم را انجام دهند.

وی تاکید کرد: همکاری سازمان برنامه و بودجه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان سمنان به منظور جذب بودجه برای محقق شدن این طرح در سال های بعد ضرورت دارد.

میقانی با اشاره به ضرورت طرح تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب شهمیرزاد تصریح کرد: افتتاح این طرح در راستای حفظ و صیانت از محیط زیست شهر گردشگری شهمیرزاد است.

آیین افتتاح ۲۷۳ میلیارد ریال طرح‌های آب و فاضلاب استان سمنان در قالب پویش "الف- ب- ایران" روز سه شنبه با حضور حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمعی از مسوولان استانی برگزار شد.

 ۲۳۰ میلیارد ریال برای افتتاح طرح تصفیه خانه فاضلاب در شهمیرزاد هزینه شد.

ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهمیرزاد چهار هزار و ۵۰۰ متر مکعب در شبانه روز است و ۱۸ هزار نفر جمعیت از مزایای اجرای این طرح برخوردار می‌شوند.

۹ هزار متر طول شبکه جمع آوری فاضلاب و ۳ هزار متر طول خط انتقال طرح تصفیه‌خانه فاضلاب شهمیرزاد است.
اجرای طرح تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهمیرزاد سال ۹۲ آغاز شد.

برچسب‌ها دولت تدبیر و امید آب و فاضلاب مهدی شهر وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دولت تدبیر و امید آب و فاضلاب مهدی شهر وزارت نیرو دولت تدبیر و امید آب و فاضلاب مهدی شهر وزارت نیرو تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب آوری فاضلاب طرح تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج

حمیدرضا نامداری در حاشیه بازدید از پروژه انتقال فاضلاب خط چهار حصار کرج افزود: با توجه به اهمیت زیست محیطی بستر و حریم رودخانه کرج تا خرداد ماه سال جاری شبکه جمع آوری فاضلاب خط چهار حصار کرج تکمیل می شود.

وی بیان کرد: به منظور رفع مشکلات زیست محیطی و دفع بهداشتی فاضلاب، این پروژه به طول حدودسه هزارو ۵۰۰ متر در دست اجرا قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آبفا البرز در ادامه تاکید کرد: با تکمیل این شبکه جمع آوری فاضلاب ، ۶۰۰ انشعاب فاضلاب به ساختمان های منطقه حصار کرج با جمعیتی حدودهفت هزارو۵۰۰ نفر واگذار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است