Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@22:06:34 GMT

ایده‌های برتر اربعین در شرایط کرونایی معرفی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۶۶۹۹

ایده‌های برتر اربعین در شرایط کرونایی معرفی می‌شوند

رئیس کمیته فرهنگی اربعین از برگزاری مرحلۀ نهایی شناسایی، رشد و پرورش رویداد ایده‌های اربعینی (روشنا) خبر داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چندی پیش بود که مرکز نوآوری دانشگاه امام صادق علیه‌السلام با همکاری اندیشکده راهبردی اربعین، نخستین رویداد شناسایی ایده‌های اربعینی (روشنا) را با هدف رشد و پرورش ایده‌های خلاقانه مرتبط با حرکت الهی اربعین و در چهار محور «اربعین نورانی»،‌ «اربعین الهام‌بخش»، «اربعین شیرین»، «اربعین در مواجهه با بحران» برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در این فراخوان تلاش کردند ایده‌های خلّاق مردمی را به خدمت حرکت عظیم الهی اربعین درآورند و گامی هر چند کوچک در جهت آزاد شدن ظرفیت‌های نهفته این پدیده بزرگ بردارند. جوایز این رویداد به دو دسته جوایز نقدی و غیرنقدی تقسیم می‌شود:

در دسته اول، به گروه اول 5 میلیون تومان، گروه دوم 3 میلیون تومان و به چهار گروه بعدی هر کدام یک میلیون تومان تعلق خواهد گرفت. در این بخش مجموعاً به 6 فرد یا گروه جایزه نقدی اهداء خواهد شداما در دسته دوم تلاش می‌شود علاوه بر این 6 گروه، ایده‌هایی که مستعد سرمایه‌گذاری‌اند،به دستگاه‌های مرتبط، خیرین و مراکز نوآوری معرفی شوند تا زمینه رشد و اجرایی شدن آنها فراهم شود.

حجت‌الاسلام حمید احمدی رئیس کمیته فرهنگی اربعین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به این موضوع و زمان اعلام ایده‌های برتر اربعینی گفت: مرحلۀ نهایی شناسایی، رشد و پرورش رویداد ایده‌های اربعینی (روشنا) پنجشنبه 30 مرداد از ساعت 9 تا 13 توسط محمدمهدی ذوالفقارزاده عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، بابک حمیدیان، مدیر مرکز نوآوری دانشگاه امام صادق، کمیل قیدرلو، عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق، محمدامین صمیمی مدیر شتاب‌دهنده فرهنگی شفق، میثم احمدی کارشناس و پژوهشگر حوزه هوش مصنوعی برگزار می‌شود. همچنین مراسم اختتامیه این رویداد نیز همان روز از ساعت 17 تا 19 به صورت مجازی برگزار می‌شود.

نخستین فراخوان شناسایی ایده‌های اربعینی با رویکردی جدید/ اتفاقی فراتر از یک رقابتتوصیه‌هایی به مداحان و منبری‌ها در آستانۀ محرم/ هیئتی‌ها نظام سلامت را در مقابل نظام دین قرار ندهند

انتهای پیام/

R1410/P/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط موکب تسنیم اربعین بیشتر بخوانید... آیت‌الله فاطمی‌نیا از بیمارستان مرخص شد/ ادامۀ روند درمان در منزل روایتی از اهتمام امام صادق(ع) در برپایی "روضه‌های خانگی" قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آیت‌الله فاطمی‌نیا از بیمارستان مرخص شد/ ادامۀ روند درمان در منزل روایتی از اهتمام امام صادق(ع) در برپایی "روضه‌های خانگی" واژه های کاربردی مرتبط موکب تسنیم اربعین پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ هیروشیما، ناکازاکی و گودزیلایی که نمی‌شناسیم! ۲ روایتی از اهتمام امام صادق(ع) در برپایی "روضه‌های خانگی" ۳ آیت‌الله فاطمی‌نیا از بیمارستان مرخص شد/ ادامۀ روند درمان در منزل ۴ آقاتهرانی: دیگر مسیر اعطای مجوز محصولاتِ خانگی از وزارت ارشاد نمی‌گذرد ۵ وقایع روز ۲۸ ذی‌الحجه/ خطبه‌خوانی امام حسین(ع) در برابر یاران و لشکر حر بن یزید ۶ پویش «زیر بیرق حسین(ع)» راه‌اندازی شد ۷ الیزابت دبیکی نقش پرنسس انگلیسی را بازی خواهد کرد ۸ "آفتاب در حجاب" روایتی از کودکی تا اسارت حضرت زینب(س) مهمترین اخبار فرهنگی ۳۰ سال عاشقی در کنار دیگ نذری/ مردی که لقب «طباخ‌الحسین(ع)» گرفت + فیلم هیروشیما، ناکازاکی و گودزیلایی که نمی‌شناسیم! آیت‌الله فاطمی‌نیا از بیمارستان مرخص شد/ ادامۀ روند درمان در منزل مهمترین اخبار تسنیم قالیباف: مجالس کشورهای اسلامی مانع طرح سازش امارات و رژیم صهیونیستی شوند سفیر روسیه: تلاش آمریکا برای راه‌اندازی مکانیزم ماشه غیرقانونی است "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند تحولات سیاسی لبنان/ نبیه بری، سعد حریری را برای نخست‌وزیری آینده معرفی کرد ۵دلیل نادران برای مخالفت با طرح جدید فروش نفت/دولت بعدی ۳سال باید بدهی دولتِ روحانی را بپردازد/طرح عایدی برای مردم ندارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موکب تسنیم اربعین موکب تسنیم اربعین آیت الله فاطمی نیا از بیمارستان مرخص شد ایده های اربعینی امام صادق ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان

 مدیر توسعه کارآفرینی، مراکز رشد و نوآوری دانشگاه کردستان اظهار کرد: در رویداد «شروع» نیاز‌های فناورانه از طریق شرکت‌ها به صورت مسئله محور مطرح می‌شود و دانشجویان و یا هر یک از اعضای هیات علمی ایده‌ای در این حوزه داشته باشند، به شرکت معرفی خواهد شد.

نوید رضایی ادامه داد: شرکت مورد نظر با صاحب ایده وارد مذاکره خواهد شد و در صورتی که ایده مطرح شده قابلیت تامین نیاز شرکت را داشته باشد، از طریق تسهیلات و یا کمک بلاعوض، صاحب ایده را حمایت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این رویداد در دانشگاه‌های مختلف برگزار شده، عنوان کرد: این رویداد برای نخستین بار در دانشگاه کردستان و با حضور دانشجویان و اعضای هیات علمی علاقمند و صاحب ایده برگزار می‌شود.

رضایی مزایای شرکت در این جشنواره را آشنایی با فضای کار اشتراکی، فضای کارگاهی، خدمات مالی، ایجاد شبکه ارتباطی، آموزش و توانمندسازی دانست و خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این رویداد ایجاد زمینه و شرایط مناسب برای آشنایی دانشجویان با مسائل فناورانه در قالب انجام پروژه‌های علمی، حمایت از سرمایه‌های انسانی و استعداد‌های علمی کشور و تبدیل خلاقیت و دستاورد‌های علمی به محصولات قابل ارائه به بازار است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ۲۳ ایده به مرحله نهایی جشنواره «ایده‌شو» دانش‌آموزی راه یافت
  • رویداد صدرا به شناسایی ایده‌های فناورانه منجر می‌شود
  • ارسال ۱۱۰ ایده به رویداد ملی «طراحی، بسته‌بندی صنایع خلّاق، محصولات خانگی و صنایع‌دستی»
  • ایده‌های برتر رویداد ملی طراحی و بسته‌بندی محصولات معرفی شدند
  • برگزاری رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • داوری ۱۱۵ ایده در رویداد آموزشی «بوت کمپ» دانشگاه آزاد قم
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود