Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه با وجود فروشگاه‌های اینترنتی دیگر نیاز نیست افراد به فروشگاه‌ها مراجعه کنند و وقت خود را صرف خرید مایحتاج زندگی کنند. - اخبار بازار -

در فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان پیدا کنید. در فروشگاه شاهسوند می‌توانید تصویر محصول را از جوانب مختلفی مشاهده کنید و سپس اقدام به خرید کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فروشگاه برای کسانی که به دنبال خرید مطمئن هستند بهترین گزینه است.

فروشگاه شاهسوند در ابتدا تنها در زمینه چای فعالیت می‌کرد؛ ولی با گسترش و پیشرفت در عرصه‌های مختلف توانست عرضه محصولات خود را در زمینه‌ها دیگری نیز رونق دهد. این فروشگاه جزو معتبرترین فروشگاه‌ها در عرضه مایحتاج مردم است؛ ولی حوزه فعالیت اصلی آن، چای و دمنوش است. همچنین چای ماسالا شاهسوند یکی از پروفروش ترین محصولات این برند است، که می‌توانید آن را در بسته‌های متنوعی در سایت شاهسوند پیدا کنید.

فروشگاه شاهسوند امکان بی‌شماری را برای مشتریان خود قرار داده است، تا بتوانند بعد از خرید خود حس رضایت‌مندی داشته باشند. یکی از محصولاتی که در این فروشگاه به فروش گسترده‌ای رسید، چای ماسالا شاهسوند است. این محصول با رکورد بی‌سابقه خود توانست در رده‌های اول فروش این برند جای بگیرد.

قیمت محصولات شاهسوند

این شرکت هدف خود را رضایت‌مندی مشتریانش قرار داده است، به همین دلیل روز به روز برا تعداد مشتریان آن افزوده می‌شود. همچنین شاهسوند سعی کرده است در کنار کیفیت بالای محصولات قیمت آنها را براساس توانایی اقتصادی مردم هماهنگ کنند. به همین دلیل خریداران در زمان خرید از فروشگاه شاهسوند از بابت قیمت و کیفیت بسیار راضی هستند و این رضایت‌مندی را می‌توانید در تعداد درخواست‌ها مشاهده کنید.

همانطور که گفتیم ماسالاتی شاهسوند پرفروش‌ترین محصول این شرکت است. شرکت شاهسوند این محصول را در بسته‌های مختلفی عرضه بازار کرده است تا تمام مردم بتوانند براساس نیاز خود از آن خریداری کنند. قبل از خرید چای ماسالا شاهسوند می‌توانید در مورد خواص آن جستجو کنید تا به کیفیت و خواص عالی آن پی ببرید.

مزایای خرید اینترنتی

خرید اینترنتی مزایای بی شماری برای هر فردی به همراه دارد، که می‌تواند به مهم‌ترین آن که کاهش زمان جستجو محصول مورد نظر اشاره کرد. امروزه هر فردی به دلیل مشغله‌های کاری زمان لازم برای رفتن به بازار و تهیه مایحتاج زندگی خود را ندارد و یا در بعضی مواقع یکی از خریدها را فراموش می‌کند، در نتیجه فروشگاه‌های اینترنتی بهترین گزینه در این زمان است.

یکی دیگر از مزایای خرید اینترنتی، بررسی کردن مزایا و معایب محصول مورد نظر است. با این کار به راحتی می‌توانید بر اساس نیاز خود محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. حتی در این فروشگاه‌ها می‌توانید اطلاعات کافی در مورد محصول مورد نظر خود بدست آورید. بعد از انتخاب محصول می‌توانید آن را با محصولات فروشگاه‌های دیگر مقایسه کنید و بهترین نوع از آن را بخرید.

در برخی از این فروشگاه‌ها وجه پرداختی را می‌توانید درب منزل پرداخت کنید و یا از طریق اینترنت واریز کنید. با اینکار می‌توانید از خرید خود اطمینان پیدا کنید. برخی از این فروشگاه‌های اینترنتی خدمات پس از فروش نیز به مشتریان خود عرضه می‌کنند، که با این کار فرد را نسبت به خرید آن مطمئن‌تر می‌کند.

فروشگاه اینترنتی شاهسوند

در فروشگاه شاهسوند می‌توانید این چای را با قیمت بسیار مناسبی نسبت به دیگر فروشگاه‌ها پیدا کنید. همچنین کیفیت بالای آن زبانزد خاص و عام است. ترکیباتی که در تهیه این محصول استفاده شده است، همه از مواد اولیه با کیفیت است. در نتیجه چای تولیدی باکیفیت است و دارای خواص درمانی زیادی است.

چای ماسالا شاهسوند

این چای از مواد اولیه‌ای همچون زنجبیل، دارچین، هل و ... تهیه شده است. تمام این مواد در کنار هم یک چای و دمنوش خوش عطر و خوش طعم را تشکیل داده است. هر کدام از این مواد خود به تنهایی دارای خواص زیادی هستند که نمی‌تواند از کنار آن به راحتی گذشت. یکی دیگر از موادی که در تهیه این چای استفاده می‌شود، جنسینگ است. این گیاه قدمت 5 هزار ساله دارد و در طب سنتی چین برای درمان بسیاری از بیماری‌ها استفاده می‌شد، ولی هنوز هم جایگاه خود را حفظ کرده است.

چه افرادی می‌توانند چای ماسالا میل کنند؟

این چای از ترکیباتی که دارد واضح است برای یک روز شلوغ و پردغدغه بهترین گزینه محسوب می‌شود. تمام کسانی که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند به طور حتم این چای را در برنامه غذایی خود جای می‌دهند. ماسالاتی شاهسوند بهترین منبع برای تأمین انرژی در طول روز است. آن را می‌توانید قبل و یا بعد از ورزش میل کنید. ولی باید زنان حامله قبل از مصرف آن از پزشک معالجه خود مشورت بگیرند.

افرادی که به گیاهانی مانند زنجبیل، دارچین و یا جنسینگ آلژری دارند از مصرف این چای پرهیز کنند. به طور کلی قبل از مصرف هر نوشیدنی و یا خوراکی باید بدانید به آن حساسیت دارید یا خیر تا بعد از آن دچار مشکل نشوید.

سخن آخر

ماسالاتی شاهسوند یکی از بهترین محصولات فروشگاه شاهسوند است، که می‌توانید آن را در فروشگاه اینترنتی این شرکت با بسته‌بندی‌های مختلف پیدا کنید. این محصول به دلیل داشتن خواص دارویی فراوان برای بدن بسیار مفید است و باعث افزایش سیستم ایمنی فرد می‌شود. خوردن آن به افرادی که سریع دچار سرماخوردگی می‌شوند توصیه می‌شود. قیمت چای ماسالا در فروشگاه‌های اینترنتی شاهسوند در رنج قیمت‌های مناسب قرار دارند، در نتیجه حتماً به آن سری بزنید و آن را با دیگر فروشگاه‌ها مقایسه کنید. ولی مطمئن باشید کیفیت این محصول بالا است و شاهسوند به همین راحتی‌ها جزو معتبرترین برندهای چای و دمنوش ها نشده است.

انتهای پیام/

R1012122/P/S1407,1431/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بازار ۱ گفتگوی تفصیلی تسنیم با کشتی‌آرای/ کاهش قیمت طلا به ۱۷۰۰دلار بعد کرونا/ ذخیره ۳۰۰تن طلاوسکه در خانه مردم/ ماجرای قیمت‌های تلفنی چیست؟ ۲ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۸| هر اونس طلا ۱۹۹۱ دلار و ۹۴ سنت شد ۳ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۷| قیمت طلا همچنان در حال کاهش ۴ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۲۷|افزایش ۵۵۰ تومانی قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار ۲۲ هزار و ۴۵۰ تومان شد ۵ قیمت جهانی نفت امروز ۹۹/۰۵/۲۸| قیمت نفت بالای ۴۵ دلار ماند ۶ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۲۶|کاهش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان؛ طلای ۱۸ عیار ۹۹۹ هزار تومان ۷ آیا از مهم ترین راز خرید نهال گردو و نهال بادام مطلع هستید ؟ ۸ کیمیا تهران اسید تولید کننده جوهر نمک مهمترین اخبار بازار گفتگوی تفصیلی تسنیم با کشتی‌آرای/ کاهش قیمت طلا به ۱۷۰۰دلار بعد کرونا/ ذخیره ۳۰۰تن طلاوسکه در خانه مردم/ ماجرای قیمت‌های تلفنی چیست؟ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۸| هر اونس طلا ۱۹۹۱ دلار و ۹۴ سنت شد سهام یکی از شرکت‌های بانک تجارت به زودی در بورس عرضه می‌شود بانک سینا طرح تسهیلات «مهر سینا» را اجرایی کرد مهمترین اخبار تسنیم قالیباف: مجالس کشورهای اسلامی مانع طرح سازش امارات و رژیم صهیونیستی شوند سفیر روسیه: تلاش آمریکا برای راه‌اندازی مکانیزم ماشه غیرقانونی است "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند تحولات سیاسی لبنان/ نبیه بری، سعد حریری را برای نخست‌وزیری آینده معرفی کرد ۵دلیل نادران برای مخالفت با طرح جدید فروش نفت/دولت بعدی ۳سال باید بدهی دولتِ روحانی را بپردازد/طرح عایدی برای مردم ندارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فروشگاه های اینترنتی محصول مورد نظر خرید اینترنتی امروز ۹۹ ۰۵ قیمت جهانی فروشگاه ها ترین اخبار پیدا کنید قیمت طلا قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود شورای رقابت به نرخ گذاری تاکسی‌های اینترنتی به صلاح نیست

در برنامه بالاتر امروز با حضور علاقه بند مدیرعامل یکی از شرکت‌های تاکسیرانی اینترنتی و انتظاری کارشناس اقتصادی به موضوع تعرفه تاکسی‌های اینترنتی را شرکت‌ها تعیین کنند یا شورای رقابت، پرداخته شد.

ژوبین علاقه‌مند مدیرعامل اسبق یکی از شرکت‌های تاکسیرانی اینترنتی گفت: سامانه‌های هوشمند در یک دهه اخیر سعی کرده‌اند خدمات آنلاین متنوعی را به مردم ارائه دهند. یکی از مهم‌ترین آنها این است که خدمات تاکسی اینترنتی در تهران و سایر شهر‌های ایران جایگاه معتبری پیدا کرده است. 

علاقه‌مند تصریح کرد:  بازار خودرو های اینترنتی یک بازاری با تمرکز بالا است. خصوصیت بازار‌های پلتفرمی این است که تمرکز بالا است یعنی شما در هیچ کشوری در هیچ جای دنیا نمی‌بینید که از این پلتفرم‌ها ۱۰ مورد همزمان کار بکنند.

او افزود:من معتقدم که باید نهادی برای تنظیم گری وارد شود احتمالاً اینکه در قیمت بخواهد وارد شود آخرین مرحله تنظیم‌گری است یعنی معتقدم مکانیزم‌های دیگری برای تنظیم گری است که از مداخله کردن در قیمت خیلی خیلی در اصل کاراتر است.

او گفت:در اوایل راه اندازی ناکسی‌های اینترنتی روش قیمت گذاری به شهرداری سپرده شد ولی این روش تغییر کرد.

علاقه بند با اشاره به نتیجه مطالعه‌ای که روی مقصد‌ها و مبدأ‌ها انجام شده، گفت: درصد عمده‌ای از سفر‌ها با تاکسی اینترنتی از درب منازل به ایستگاه‌های مترو و از ایستگاه  مترو تا محل کار افراد است که این کار ارزش افزوده فوق العاده‌ای برای شهرداری محسوب می‌شود.

او درباره تعداد تاکسی‌های فعال اینترنتی در سطح شهر تهران افزود: در حال حاضر دو شرکت هستند که ۹۹ درصد سهم بازار را در اختیار دارند، ما ۴۹۰ هزار راننده در ناوگان مان داریم و در تهران هم حدود ۲۸۰ هزار راننده تهران مشغول به کار هستند.

به گفته او، حذف گزینه عجله دارم بسیار کار اشتباهی است، در زمان پیک تقاضا این گزینه وجود داشت که مسافر با رضایت کامل پرداخت می‌کردند.

علاقه بند افزود:امروز با وزود شورای رقابت به بازار خودرو چه اتفاقی افتاد که بخواهد در تاکسی‌های اینترنتی ورود کند؟ به طور کلی امروز کمسیون شرکت‌های اینترنتی پایین است.

او افزود:صدرصد کمسیون تاکسی‌های اینترنتی باید شرکت‌ها تعیین کنند نه شورای رقابت، امروز درصد بیشتری از تاکسی‌های اینترنتی به نفع راننده است و شرکت کمسیون کمتری دریافت می‌کند.

در ادامه انتظاری کارشناس اقتصادی گفت:در موضوع اگر بخواهیم راجع به رقابتی یا انحصاری بودن یک بازار صحبت کنیم که آن سوالی که کدام نهاد متولی در واقع تنظیم گری این بازار است پاسخش این است که ما به لحاظ رقابتی انحصاری بودن بازار موضوع را روشن کنیم باید اول برویم سراغ بحث تعریف بازار ما راجع به چه بازاری صحبت می‌کنیم که این بازار را می‌خواهیم بگوییم که این بازار رقابتی است یا انحصاری

او افزود:اساساً این شرکت‌هایی که تحت عنوان تاکسی‌های اینترنتی هم بعضاً از آنها اسم برده می‌شود اینها واقعاً خدمت حمل و نقل ارائه نمی‌دهند خدمت حمل و نقل را رانندگانی ارائه می‌دهند که با ماشین‌های شخصی خودشان هیچ رابطه استخدامی و مالکیت خودرو هم با این شرکت‌ها ندارند برای اینکه این بازار بازاری است که در آن خدمت جورسازی ارائه می‌شود این در واقع نظر بنده است یعنی این شرکت‌ها دارند خدمت جورسازی را به راننده و مسافر می‌دهند طرف عرضه می‌شوند اینها و طرف تقاضا هم می‌شوند راننده و مسافر، خوب ما با این رویکرد اگر ببینیم دیگر عرضه کنندگان خدمت حمل و نقل در این بازار نیستند.

این کارشناس اقتصادی تصریح کرد: قیمت یک نقش بسیار کلیدی در بازار دارد در تسویه بازار دارد و یکی از پارامتر‌های اساسی و حساس است در اقتصاد قاعده بر این است که تا حد امکان حتی در کیس‌های انحصاری در قیمت دخالت نشود یعنی الان نهاد‌های رگولاتوری قیمت هم وقتی که می‌خواهند تنظیم‌گری کنند در بازار‌های انحصاری اول سراغ قیمت نمی‌روند ابتدا می‌روند سراغ دستورالعمل‌های غیر قیمتی مثل بحث‌های شرایط دسترسی به بازار بحث مقدار حتی اگر بتوانند مقدار عرضه را تضمین بکنند باز سراغ قیمت نمی‌روند وقتی که بقیه ابزار‌ها کار نمی‌کند سراغ قیمت می‌روند.

او افزود: بنده هم با این موضوع موافق هستم، اما آیا راهکار یعنی شرایط کنونی که الان گلایه‌هایی را ایجاد کرده در این بازار‌ها حالا در قالب گزینه عجله دارم قبل از حذف، بعد از حذف اتفاقاتی افتاد دیگر ما به صورت میدانی هم خودمان شاهد هستیم و هم از دیگران می‌شنویم در این خصوص بحث است که آیا اینها واقعاً رویه ضد رقابتی بوده یا نبوده این محل تردید است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • تعرفه تاکسی‌های اینترنتی را شرکت‌ها تعیین کنند یا شورای رقابت؟
  • ورود شورای رقابت به نرخ گذاری تاکسی‌های اینترنتی به صلاح نیست
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز