Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام ملکی ظهر امروز در جلسه طرح مطالعه بازنگری ریز پهنه بندی تراکمی به منظور امکان افزایش تراکم در شهر سنندج در محل دفتر معاونت عمرانی استانداری کردستان، اظهار داشت: طرح مطالعه تپه‌ها و ریز پهنه بندی شهر سنندج باید مطابق با واقعیت موجود در سناریو توسعه افقی شهر سنندج تدوین و ویژگی‌های جمعیتی و توپوگرافی شهر به دقت لحاظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این طرح ضروری است افق بلندمدت پهنه بندی تراکمی و توسعه شهری دیده شده و پراکندگی جمعیتی با توجه محدوده‌های شهری سنندج در نظر گرفته شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان ادامه داد: در این راستا می‌توان ساماندهی برخی از اراضی با کاربری عمومی، اراضی اوقافی، اراضی الحاقی تعاونی‌ها و اراضی طرح اقدام ملی مسکن ونیز جابجایی پادگان‌های حاشیه شهر را در قالب پهنه بندی توسعه شهر سنندج پیش بینی کرد.

ملکی یادآور شد: این جلسه با هدف رسیدگی به برخی مشکلات در حوزه مسکن، اجاره‌بها و همچنین دستورات استاندار مبنی بر ساماندهی و تشدید سیاست‌های نظارتی جهت کنترل قیمت مسکن واجاره بها و همچنین افزایش عرضه مسکن در سطح استان تشکیل شده است.

وی بیان کرد: تا زمان بازنگری طرح جامع شهر سنندج و تعیین سمت و سوی توسعه شهر در آینده می‌توان از ظرفیت توسعه درون شهری و افزایش تراکم در نواحی مستعد و واجد شرایط استفاده کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: تصمیمات و مطالعات استان پس از جمع بندی و رفع ایراد آن توسط مشاور طرح به عنوان پیشنهاد به شورای عالی شهرسازی و معماری جهت تصمیم‌گیری ارائه خواهد شد.

کد خبر 5001761

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کردستان حریم شهری سنندج ویروس کرونا محرم 99 روز خبرنگار شیراز ماه محرم بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه عید غدیر خم آزادگان جنگ تحمیلی گرگان قزوین شهر سنندج پهنه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم

در سال ۱۳۹۷ شورای فرهنگ عمومی استان کردستان، ۶ اردیبهشت‌ را به نام روز سنه (روز سنندج) تصویب کرد.   ششم ماه گولان(اردیبهشت)، سالروز دستور شاه صفی به حاکم کردستان سلیمان خان اردلان برای ساخت شهر سنندج است.   روز سنه یادآور پیشینه تاریخی، فرهنگ، تمدن و اصالت مردمی است که مردمانی قهرمان را پرورانده و آوازه جهانی پیدا کرده اند.   سنندج به شهر هزار تپه، شهر مسجد و مناره، پایتخت دف جهان، پایتخت نوروز، شهر خلاق موسیقی یونسکو، پایتخت کتاب ایران و عناوین و القابی خوانده می‌شود که همه اینها شاخصه‌های منحصربه‌فرد این شهر است.

برای گرامیداشت این روز  یک هفته (از ۶ تا ۱۳ اردیبهشت) برنامه‌های فرهنگی و هنری برای عمومی اجرا می شود و همه ی مردم تولد سنه را جشن می گیرند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ۶ اردیبهشتِ زیبا؛ روز زیبای سنه نازار
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • باغ گیاه‌شناسی رهید؛ مال‌باختگان ارتش به سر خط برگشتند
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند