Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس ظهیری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به دستورالعمل و مصوبات کارگروه استان اصفهان در خصوص لباس فرم مدرسه اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری تهیه لباس فرم مدرسه به صورت اختیاری است و هیچ گونه اجباری برای تهیه لباس فرم مدرسه توسط والدین نیست.

وی افزود: در بخشنامه‌ای به تمام نواحی و مناطق استان اصفهان ابلاغ شده است که از هرگونه اجباری برای تهیه لباس فرم مدرسه حتی در مناطق با وضعیت سفید اجتناب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان بیان داشت: چنانچه خانواده‌ها تمایل به تهیه لباس فرم مدرسه داشته باشند می‌توانند نسبت به خرید آن از تولیدی‌های مجاز اقدام کنند.

وی تاکید کرد: اگر در شرایط بازگشایی مدارس قرار گرفتیم، لازم است دانش آموزان با لباس فرم سال‌های گذشته و یا لباس مناسب در مدرسه حاضر شوند.

ظهیری گفت: با مدارسی که والدین را به تهیه لباس فرم مدرسه ملزم کنند برخورد می‌شود.

کد خبر 5001192

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا اداره کل آموزش و پرورش اصفهان لباس فرم مدرسه ویروس کرونا محرم 99 روز خبرنگار شیراز ماه محرم بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه عید غدیر خم آزادگان جنگ تحمیلی گرگان قزوین تهیه لباس فرم مدرسه استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سامانه بارشی از دیروز در مناطق مختلف خراسان رضوی فعال و موجب ایجاد رواناب و سیلاب در بضی محور‌ها شد.

هم اکنون حوزه شهرستان‌ها و مناطق سبزوار، کوهسرخ، زاوه، مشهد، نیشابور، قوچان، سرولایت، باخرز، خواف و تربت جام شاهد بارش باران است.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، این بارش‌ها در مناطق مختلف خراسان رضوی  تا عصر امروز ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • اتفاق عجیب در لیگ برتر؛ گل گهر در نیمه اول با لباس آبی و در نیمه دوم با لباس سفید! / فیلم
  • اتفاق عجیب و باور نکردنی در لیگ برتر ایران
  • اتفاق عجب و باور نکردنی در لیگ برتر ایران
  • اجبار دانش آموزان برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • والدین ثبت‌نام کُتب درسی را تا ۲۵ اردیبهشت انجام دهند
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد
  • مشق عشق فداکاری در مدرسه روستایی در زفره