Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@03:15:55 GMT

ترامپ از یک حادثه خطرناک جان سالم به در برد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۶۹۶۳

ترامپ از یک حادثه خطرناک جان سالم به در برد

به نوشته روزنامه سوث چاینا مورنینگ پست، این وسیله که زرد و مشکی و صلیبی شکل بود، در سمت راستای هواپیمای ریاست جمهوری آمریکا موسوم به ایر فورس وان دیده شد. بسیاری از مسافران این پرواز هم پیش از آنکه هواپیما در ساعت ۵.۵۴ عصر فرود آید، آن را مشاهده کردند.

سرویس مخفی آمریکا به درخواست برای تایید این گزارش‌ها پاسخی نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندهی دفاع هوایی آمریکای شمالی که مسائل امنیت هوایی را در آمریکای شمالی هماهنگ می‌کند، سوالات را به سرویس مخفی ارجاع داد. اداره هوانوردی فدرال هم سوالات در این خصوص را به نیروی هوایی مرتبط دانست.

در حالی که تایید چنین سوانح هوایی برای بازرسان امنیت هوانوردی دشوار است، به نظر می‌رسد این مساله جزو هزاران مورد از حوادث ایمنی در آمریکا باشد که تجهیزات بدون سرنشین در آن نقش داشتند و همین امر، مقام‌های اجرای قانون و آژانس‌های امنیت داخلی را بر آن داشته تا خواستار تدابیر بیشتر برای کنترل استفاده از آن‌ها شوند.

بیشتر پهپاد‌های غیرنظامی تنها چند کیلوگرم وزن دارند و احتمالا نمی‌توانند موجب سقوط یک هواپیما شوند. اما تحقیقات دولتی نشان می‌دهد که خسارت آن احتمالا بسیار بیشتر از یک پرنده کوچک است که ممکن است با شیشه کابین خلبان برخورد کرده یا به موتور هواپیما خسارت بزند.

ترامپ سوار بر بوئینگ ۷۵۷ بود که جزو یگان هواپیمایی موسوم به ایر فورس وان است. اداره هوانوردی فدرال آمریکا سالانه هزاران گزارش از پرواز بسیار نزدیک پهپاد‌ها به دیگر هواپیما‌ها یا فعالیت در مکان‌های محدود شده دریافت می‌کند. بیشتر این گزارش‌ها از جانب خلبان هاست.


منبع: پارسینه

کلیدواژه: ترامپ پارسی خبر آمریکا سانحه هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | گزارش لحظه‌به‌لحظه حمید معصومی‌نژاد از بازگشت به ایران؛ جمله بامزه پای هواپیما روی باند فرودگاه!

33 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902522

دیگر خبرها

  • خبری که جهان را نگران کرد؛ پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی!
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • ببینید | گزارش لحظه‌به‌لحظه حمید معصومی‌نژاد از بازگشت به ایران؛ جمله بامزه پای هواپیما روی باند فرودگاه!
  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند
  • نیروی دریایی آمریکا چند هواپیما و از چه انواعی در اختیار دارد؟ (+عکس)
  • شک و تردید سالم است، اما در پزشکی می‌تواند خطرناک باشد!
  • سوخت گیری هوایی یک هواپیما با بالگرد (فیلم)