Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیورپول عده ای از بازیکنان جوانش را برای کسب تجربه به تیم های دیگر واگذار می کند. 

استون ویلا یکی از چندین باشگاه لیگ برتری است که تمایل دارد رایان بروستر را از لیورپول قرض بگیرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از نیل جونز خبرنگار اختصاصی لیورپول در سایت گل، مهاجم تیم ملی زیر 21 سال انگلیس این فرصت را دارد تا در اردوی پیش فصل خودش را به یورگن کلوپ اثبات کند و سپس در مورد آینده اش تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بروستر در فصل گذشته با زدن 11 گل در 22 بازی برای سوانزی خوش درخشید و در دوران موقت حضورش در آنجا یکی از ستاره های تیمش بود. 

تحرکات لیورپول در بازار نقل و انتقالات

لیورپول به دنبال تیمی برای بروستر است که این بازیکن بتواند به صورت مستمر در آن بازی کند تا خلالی در روند پیشرفتش پدید نیاید. نیوکاسل، برنلی، برایتون، کریستال پالاس و فولام دیگر باشگاه هایی هستند که در کنار استون ویلا جویای وضعیت بروستر شده اند. سه تیم سقوط کرده به چمپیونشیپ یعنی نوریچ، بورنموث و واتفورد هم به همکاری با بروستر علاقه نشان می دهند. 

دیگر خبر از نقل و انتقالات لیورپول این که شی اوجو در این تابستان اجازه دارد به صورت قرضی یا دائمی از لیورپول جدا شود. این مهاجم پس از بازی کردن در رنجرز اسکاتلند، حالا هادرزفیلد، ردینگ و ناتینگهام فارست را خواهان خود می بیند. از سوی دیگر کمیل گرابارا، دروازه بان جوان لیورپول، با فرصت پیوستن قرضی به پائوک یونان و هامبورگ مواجه شده است. لیورپول همچنین می خواهد بن وودبرن را به تیم دیگری قرض بدهد؛ در حالی که خود وودبرن لیگ هلند را می پسندد، ایپسوویچ و پورتسموث از باشگاه هایی هستند که برای این ملی پوش ولزی صف ایستاده اند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۷۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو همین ژانویه به سیگنال ایدونا ‏پارک برگشت ولی او این‌بار بازیکن قرضی‌ای بود که از یونایتد به تیم ‏زردپوش پیوسته بود. ‏

سانچو که دوران بسیار بدی را در الدترافورد گذرانده بود از زمان ‏پیوستن به دورتموند تا اینجا در بوندس‌لیگا 12 بازی انجام داده و 2 ‏گل به ثمر رسانده است ولی بیشترین درخشش سانچو در بازی رفت ‏نیمه‌نهایی مقابل پاری سن ژرمن بود. ‏

روزنامه بیلد در گزارشی تایید کرد که دورتموند بعد از درخشش ‏استثنایی سانچو در بازی با پی‌اس‌جی تصمیم قطعی خود را درباره ‏آینده او گرفته و قصد دارد قرارداد ستاره انگلیسی را دائمی کند. در ‏صورت اینکه مبلغ مد نظر یونایتد برای دائمی شدن انتقال سانچو ‏بیش از میزانی باشد که برای دورتموند قابل پرداخت است، زردهای ‏آلمانی برای تمدید قرارداد قرضی سانچو تلاش خواهند کرد. ‏

سانچو تا سال 2024 با یونایتد قرارداد دارد و تنها ترس دورتموند این ‏است که شیاطین سرخ برای سانچو مبلغی را بخواهند که فراتر از ‏توان مالی باشگاه آلمانی باشد. به این‌حال اگر اریک تن‌هاخ روی ‏نیمکت یونایتد بماند، با توجه به درگیری و دعوای شدید او و سانچو، ‏بعید است یونایتد خواهان بازگشت این ستاره انگلیسی باشد.‏

دیگر خبرها

  • نقل و انتقالات پرسپولیس، همه گمانه‌ها و شایعات رد شد!
  • عشق به بارسلونا در خون او جاری است؛ ژاوی سیمونز می‌خواهد برگردد!
  • نوری: بحث نقل و انتقالات تیم ما را جمع کنید
  • بارسلونا از اقدام برای جذب میسون گرینوود منصرف شد
  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد